Naamavärkki vähän tusinatavaraa, mutta on neidolla kyllä muodot ja kurvit kohdallaan.
Naama? Ai joo kato tossa.
Ei nyt ehkä ihan jalat alta -osastoa, mutta toi lauri-tähkän viulistityttö näytti alkuillan konsertissa todella hyvältä.
Naamavärkki vähän tusinatavaraa, mutta on neidolla kyllä muodot ja kurvit kohdallaan.
Ei nyt todellakaan mitään jalat alta -osastoa, minun mielestäni siis. Jalat alta -naisen pitää säväyttää, herättää huomio, ei tuo sitä tekisi jos kadulla vastaan tulisi (varsinkaan, kun kuvan suhteen ei ole Photaria säästelty kaikesta päätelleen). Ei toimi.
En tiedä mikä siinä on, mutta yksi Venäläinen kaunotar vetää mua kuin pässiä narusta.
Nimittäin Yelena Isinbayeva
Ei yritä olla mikään Hollywood pissis, vaan on luonnollisen kaunis.
Kauneus on katsojan silmissä.
En tiedä mikä siinä on, mutta yksi Venäläinen kaunotar vetää mua kuin pässiä narusta.
Nimittäin Yelena Isinbayeva
Ei yritä olla mikään Hollywood pissis, vaan on luonnollisen kaunis.
En nyt taas tiedä että viekö varsinaisesti jalkoja alta mutta Satu Taiveaho on kyllä kaunis nainen. Samaan aikaan klassisen kaunis ja tyttömäisen söpö.
Kuva (MTV3)
Ei oo luonnossa mikään helmi.
Mjooo... Siinähän olis kaks pehmeäkätistä laituria hyvän liikkeen kera, semmosia jannelaakkosia pyörittelemässä vastustajaa. Sitte keskellä puhdas voimasentteri Seppälä. Varsin toimiva kokonaisuus.Kiira Korpi, Hanna-Maria Seppälä ja Susanna Pöykiö olisi todella kova ykköskenttä.
Melko muovinen naismaku edellä kirjoittaneella. Kardashian ja Scherzinger on kamalan näköisiä kotkia ja Eva Mendez, no enpäs laitakaan. No makunsa kullakin. Mikäs sitä kukaan on kommentoimaan.
Itse pidän enemmän sellaisista tavallisen näköisistä naisista. Esimerkiksi Käenpesä-sarjassa näytellyt Leena Pöysti on oikein viehättävä neitonen. No hyvää Joulua kaikille tasapuolisesti.
Charlizen ainoa huonopuoli mun mielestä on se että hän ei oo kauhean kuvauksellinen tjtn. Tarkotan siis että, ainakaan mun mielestä hän ei kuvissa ole puoliksikaan niin kaunis/seksikäs, verrattuna liikkuvaan kuvaan.
Tässä http://www.youtube.com/watch?v=ViOsSD6YQTI Letterman-showssa todella kaunis, mutta kuvissa ei vaan iske.
Olisit nyt laittanut näin joulun kunniaksi.
Kyllähän Eva Mendez http://www.iballer.com/wallpaper/divas/divas_l_o/mendez/images/mendez3_800x600_jpg.jpg on kertakaikkiaan uskomattoman seksikäs ilmestys. Ois ollu kiva "kuulla" ilmeisesti eriävä mielipide.