Else Lautala kuuluu mainita ainakin kerran tässä ketjussa. Ainakin 15 vuoden ajan olen ollut hänen faninsa ja ihan selvistä syistä.
Voi perse! Hyvin on säilynyt, sillä hän näyttää edelleen paremmalta kuin valtaosa puolet nuoremmista naisista.Täyttää muuten reilun kuukauden päästä 43 vuotta. Aikast kiva.
Eikä pelkästään näytä, vaan kyllä kroppa kuvien perusteella myös venyy kaikennäköisiin, mukaviin asentoihin. Aktiivisesti liikkuu, syö oikein ja käyttää kohtuudella/ei ollenkaan alkoholia ja tulokset näkyy.Voi perse! Hyvin on säilynyt, sillä hän näyttää edelleen paremmalta kuin valtaosa puolet nuoremmista naisista.
Sitäkin suuremmalla syyllä arvostan häntä. Lisäksi olen havainnut hänen olevan varsin helposti lähestyttävä sekä ystävällinen ihminen, siis mitä Instassa olen hänen kanssaan jutellessani huomannut.Eikä pelkästään näytä, vaan kyllä kroppa kuvien perusteella myös venyy kaikennäköisiin, mukaviin asentoihin. Aktiivisesti liikkuu, syö oikein ja käyttää kohtuudella/ei ollenkaan alkoholia ja tulokset näkyy.
Put in, Put in!!!Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova. Ah millaisen ulkopoliittisen keskustelun saisi vaakatangossa aikaan.
Ja osaa hoitaa myös julkisuuden juuri oikealla tavalla. Arvostan suuresti.BEHM.
Upean naisellinen ja mystinen.
Joo, ei ole normaalia.En tiedä, onko normaalia
Tuollainen 30 000 vuotta vanha kauneusihanne?En tiedä, onko normaalia, mutta huomattavan suurikokoiset ja hyvin riippuvat rinnat saavat jalat alta saman tien. Eli mitä suuremmat ja lähempänä maata rinnat roikkuvat, niin sitä kauniimpi nainen on mielestäni! Tai myöskin valtavan leveät ja lihaisat takapuolet, jotka jäävät ahtaimpiin oviaukkoihin jumiin, niin sekin on mielestäni upean feminiinistä. Mutta tärkein ominaisuus naisella siis rinnat ja sitten takapuoli.
Tämä mieltymys saattaa johtua siitä, että olen maalta kotoisin ja siellä ajatellaan näin ihan yleisesti.
Noin viikon myöhässä mutta aamen!BEHM.
Upean naisellinen ja mystinen.
Ukrainalaiset kansanedustajanaiset, kuten nämä:
Kaunis nainen, mutta hänen takiaan en palaisi tuota ohjelmaa katsomaan.Fear The Walking Deadista mm. muistettava -79 syntynyt Karen David.