Eikä sitä parasta kulmaa ole moni nähnyt. Koiratyyliä.Joka kulmasta.
Minulle/minusta Sanna on suunnilleen yhtä kuuma ja seksikäs, kuin eilinen nakkisoppa. Makunsa tietysti itse kullakin ja onhan Krista Kiurullakin kuulemma mies...Sanna Marin.
Onhan tuo älyttömän kuuma nainen.
No, sehän on hoikka nuori nainen jolla on kauniit kasvot. Sellaisia moni mies, varmaan jopa enemmistö, pitää seksikkäinä. Tietysti persoonana vaikuttaa - kuten monet poliitikot - aika vakavahenkiseltä tapaukselta, mikä ei välttämättä ole niin seksikästä.Minulle/minusta Sanna on suunnilleen yhtä kuuma ja seksikäs, kuin eilinen nakkisoppa. Makunsa tietysti itse kullakin ja onhan Krista Kiurullakin kuulemma mies...
Ihan nätti, ei kuuma. Sitten Italialainen malli Mara CammarotaÖöö...mistä kulmasta? Taitava poliitikko ja selkeä-ääninen myös, mutta kuuma? Not even close.
Ihan nätti joo ja varmasti myös kokenut, kun on kuitenkin pannut vuosia Suomen taloutta vituilleen.Sanna Marin.
No, otin Kiurun esille, en niinkään vertailukohdaksi Sannalle, vaan vain todisteeksi sille, ettei makuasioista parane kiistellä.No, sehän on hoikka nuori nainen jolla on kauniit kasvot. Sellaisia moni mies, varmaan jopa enemmistö, pitää seksikkäinä. Tietysti persoonana vaikuttaa - kuten monet poliitikot - aika vakavahenkiseltä tapaukselta, mikä ei välttämättä ole niin seksikästä.
Mutta oikeasti, Krista Kiuru on mielestäsi hyvä vertailukohta?
Blondius purkista, kasvoista ei paha muttei myöskään mitenkään erityisen nätti, bonuksena syvällinen some-postaus "Keskiviikko", tekotissit esillä ja tuhansia tykkäyksiä. Klassikko.Taitaa olla ihan fysiologinen mahdottomuus "kasvattaa" pelkästään rintoja jollain luomumenetelmällä, kyllä siihen kirurgin veistä tarvitaan + pari pussia tarveaineita. Myöskään huulia ei saa luomulla turvoteltua kuin korkeintaan muutamaksi päiväksi ja menetelmä on kohtuu kivuliaskin - Tauskilta lisäinfoa...
Joo - ei oo käyttöö....
Tätä ei tekisi mieli myöntää mutta kyllä, etenkin eilen sytyin kun Sanna oli leijonapaita päällä katsomossa. Oikeastaan ajatus häiritsi niin paljon että ajattelin lähes koko loppupelin ajan onko Sannalla mitään siellä paidan alla.Sanna Marin.
Minä taas olen joskus joutunut vakavasti miettimään, onko Sannalla mitään siellä huivin alla...Tätä ei tekisi mieli myöntää mutta kyllä, etenkin eilen sytyin kun Sanna oli leijonapaita päällä katsomossa. Oikeastaan ajatus häiritsi niin paljon että ajattelin lähes koko loppupelin ajan onko Sannalla mitään siellä paidan alla.
Nokitan Anya Taylor-Joyn silmillä(kin).Jos jollakulla on kauniit silmät, niin Svenjalla.
Tää on totta, itsellä menisi ainakin pasmat sekaisin jos joku olisi keksinyt aikakoneen.Ei ole ollenkaan paha tänäkään päivänä, mutta about 20 vuoden takainen Catherine Zeta-Jones on lievästi sanottuna kuuma.
Monelta uroolta lävähtäisi herkut parketille kun nuori C Z-J olisi edes samassa huoneessa.
Tää on totta, itsellä menisi ainakin pasmat sekaisin jos joku olisi keksinyt aikakoneen.
Lävähtää herkut parketille jo nykyajan C Z-J:stä, niin miten kävisi 20 vuotta nuoremman kanssa?Ei ole ollenkaan paha tänäkään päivänä, mutta about 20 vuoden takainen Catherine Zeta-Jones on lievästi sanottuna kuuma.
Monelta uroolta lävähtäisi herkut parketille kun nuori C Z-J olisi edes samassa huoneessa.
Kyllä parasta cee zeta jiitä on 1001 yön tarinat vuodelta 1990. Suomenkin telkkarissa näytettiin silloin joskus. Kaverin kanssa oltiin kovia faneja jostain syystä. Varsinkin kohtaus, jossa CZJ esittämä Sheherazade hyppäsi kuumailmapallosta tms. siten että vaatteet lähtivät päältä.Lävähtää herkut parketille jo nykyajan C Z-J:stä, niin miten kävisi 20 vuotta nuoremman kanssa?
Pierusta nyt puhumattakaan...Penélope Cruz
Vaikka Penélope sanoi Espanjan kielellä
” Anteeksi rakas söin tänään hernekeittoa ja nyt minua pierettää kauheasti”
Tämä kuulostaisi uskomattoman seksikkäälle
Se olisi niin kireä ja tuoksuisi ihan ruusuillePierusta nyt puhumattakaan...
Fake news.Se olisi niin kireä ja tuoksuisi ihan ruusuille
Se olisi niin kireä ja tuoksuisi ihan ruusuille
Minäkin pahaa pelkään, että suurimman äänen pitäisivät peräpukamat, jotka läpsyttäisivät pierun voimasta väljän reiän ympärillä - olisin niin mielelläni väärässä, mutta ei se tavara yleensä lainassa parane.Fake news.
Kyllä Penelopekin hernekeiton jälkeen päästää sellaisen erittäin märän pierun ja siitä vielä todennäköisesti jää sellainen kostea jarruraita kalsareihin.