Katsoin taas silmämuna kovana tv-uutisia kun Piia Pasanen oli ruudussa. Ihana nainen.
Jaahas. Teittekö niin sanotusti vispilänkauppaa?Olen joskus muinaisessa historiassa ollut Tampereen yliopistossa eräällä journalistiikan kurssilla, jolla oli mukana myös Piia Pasanen. Siis Piia Pasanen yli 20 vuotta nuorempana. Voin kertoa, että oli tosi kiva kurssi. Toimittajaa minusta ei lopulta kuitenkaan tullut, mutta se ei ole pääasia tämän asian tiimoilta.
Jaahas. Teittekö niin sanotusti vispilänkauppaa?
Piia itse asiassa on 20 vuotta sitten näyttänyt aikalailla samalta kuin nyt.
Joo Pasasen mieshän on se Maikkarin Tomi Einonen. Oli ennen uutisankkuri mutta nykyään taitaa olla siellä tuotannon puolella päällikön jakkaralla. Oon aina miettinyt että miten nuo kotonaan keskustelee kun toinen on töissä kaupallisella kanavalla ja toinen valtion omistamassa laitoksessa.Ei tehty, koska Pasasen mies oli tietysti samalla kurssilla. Todennäköisesti vain vahtimassa aarrettaan. Ja he ovat yhä yhdessä. Joo, tuo pitää paikkansa että Piia on näyttänyt jo kauan tuolta miltä nyt näyttää.
Ihan ok seiskan nainen, seksikkyys puuttuu naiselta täysin.Katsoin taas silmämuna kovana tv-uutisia kun Piia Pasanen oli ruudussa. Ihana nainen.
Jaa, minä koen, että seksikkyys on asia, minkä ei tarvitse näkyä julkisessa työtehtävässä millään tapaa. Seksikäs uutisankkuri/pappi/opettaja/yms on jossain määrin sama kuin epäammattimainen, ja varsinkin hakemalla haettu seksikkyys on merkki itsetunnon puutteesta.Ihan ok seiskan nainen, seksikkyys puuttuu naiselta täysin.
Kauhistus sentään. Makuja on monia. Minä linkittäisin tuon mieluummin ketjuun "naisia, jotka saavat sinulle jalat alle".
Onkos jollain Vapaa valinnan ysärin mainoslehtisiä? NE voisi sendiä tuolle bondille.Katsoin taas silmämuna kovana tv-uutisia kun Piia Pasanen oli ruudussa. Ihana nainen.
Tässä pyynnötänne luonnollisempaa.Vähän luonnollisempaa ulkonäköä kiitos.
Tässä pyynnötänne luonnollisempaa.
Eikös se Piia ollut silloin jossain bikini- tai alusvaatekuvissa? Olen nähnyt ne.Onkos jollain Vapaa valinnan ysärin mainoslehtisiä? NE voisi sendiä tuolle bondille.
Kaikki ei kai tykkää kumista, ja hyvä niin, eipähän kilpailla samoista naisista. Mutta jos ei ole kokemusta latex-asuisten naisten kanssa touhuamisesta niin jostain on jäänyt paitsi. Onneksi minä ja vaimoni pidämme samoista asioista.Ei vieläkään täysin makuuni, mutta tuhannesti parempi kuin se KumiKimuli jota kauhistuin.
Vaimosi tykkää touhuta latex-asuisten naisten kanssa? Mikäs siinä.Mutta jos ei ole kokemusta latex-asuisten naisten kanssa touhuamisesta niin jostain on jäänyt paitsi. Onneksi minä ja vaimoni pidämme samoista asioista.
Minä en kilpaile naisista. Naiset kilpailee minusta.Kaikki ei kai tykkää kumista, ja hyvä niin, eipähän kilpailla samoista naisista.
Minä en kilpaile naisista. Naiset kilpailee minusta.
Tämä on solidia äijäilyä. Olen kateellinen.
@Turha Kaukalo? Oikeudet on annettu, joten niitä pitää hyödyntää - take my word!!Humble brag -ketjun rinnalle pitäisi avata Flexaus keskuudessamme -ketju. Joku voisi.
Zara Larsson
Taidat olla tissimiehiä.Katri Kulmuni, Anna Kontula ja Sara Sieppi. Ja sitten se suomalaisvenäläinen Pasha Pozdniakova, vaikka onkin vähän nuori vielä. Ulkomaalaisista näyttelijätär Christina Hendricks on myös oikein viehkeä neito. Ja toki on monia muitakin. Mutta jos nämä kaikki tulisivat mökilleni, niin voitaisiin saunoa, heittää tikkaa ja soudella järvenselällä. Takkatulen hempeässä loimussa voisimme pelata räsypokkaa kuunnellen samalla italodiskoa ja nauttia Dr. Pepper-virvoitusjuomaa.
Ja kun ilta on vielä nuori näiden hehkeiden naisvieraiden pitäisi pukea ylleen pelkät verryttelyasut ja sitten menisimme reippaalle kävelylenkille vaikka katsomaan läheisen laitumen lehmiä ja niitä silittämään. Myös läheisellä veneenlaskupaikalla nämä neidot voisivat käydä kastautumassa verryttelyasut yllään mielellään vaivihkaa, ettei kukaan näe. Märissä verkkareissa sitten palaisimme takaisin mökille ja jos ne vielä lämpimässä kesäillassa eivät olisi kuivaneet, niin ei muuta kuin saunaan vielä ja makkarat foliossa kiukaalle kanssa.
Mökiltä löytyy myös vanhoja lautapelejä ainakin Pane miljoona menemään sekä Monopoly, joita mielelläni pelaisin näiden upeiden feminiinisten kaunottarien kanssa. Toki yökin jo kohta koittaa, joten pitäisi arpoa, kuka nukkuu kenenkin kanssa. Sitä ennen pitäisi viehkeiden neitokaisten leikkiä tyynysotaa niin kuin monessa populaarikulttuurin elokuvassa, jossa höyhenet lentävät hidastetusti ilmassa. Kuunvalon loisteessa tunnelma on hyvin intiimi. Avoimen parvekkeen ovesta kuuluu kauempaa pöllön huhuilu. Painan pääni tyynylle ja ennen kuin nukahdan, viehkeä naisääni tokaisee minulle: "Juuri sinun kanssa halusinkin nukkua!"
"Niin minäkin, olet kedon kaunein kukkanen," vastaan hänelle ja vaivun uneen.