Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Ei sais mollata ulkonäön perusteella ketään, mutta näyttääkö teistäkin toi Kiuru joltain crackhorolta joka on just heittäny keikan jotta sais rahat seuraavaan fiksiin...?
Ei näytä. Näyttää ihan tavalliselta suomalaiselta naiselta.Ei sais mollata ulkonäön perusteella ketään, mutta näyttääkö teistäkin toi Kiuru joltain crackhorolta joka on just heittäny keikan jotta sais rahat seuraavaan fiksiin...?
Viipurin torilla Kiurun näköisiä on kolmetoista tusinassa myymässä luutia jotta saavat rahaa mahorkkaan ja korvikevotkaan.Ei näytä. Näyttää ihan tavalliselta suomalaiselta naiselta.
Aha, en voi mielikuvallesi mitään enkä oikeastaan teekkään sillä mitään.Viipurin torilla Kiurun näköisiä on kolmetoista tusinassa myymässä luutia jotta saavat raha mahorkkaan ja korvikevotkaan.
No hyvä. Jatka toki unelmointiasi lehmänkatseisesta kassialmasta. Ei se multa ole pois.Aha, en voi mielikuvallesi mitään enkä oikeastaan teekkään sillä mitään.
Unelmointia? Sanoin vain että on normi suomalaisen näköinen nainen. Crackhoro tai luutia kauppaava mummo lienee teidän unelma. Mutta kommenttisi on tasoa "ei jatkoon" eli heippa ja mukavaa fantasiointi kevättä. Käy ulkona välillä niin saat happea hieman. *hymiö*No hyvä. Jatka toki unelmointiasi lehmänkatseisesta kassialmasta. Ei se multa ole pois.
Se on semmonen köyhän miehen Piia Viitanen.
Mun mielestä halveksut suomalaisia naisia jos väität että KK on normi suomalaisen näköinen nainen. Mielestäni keskimäärin suomalaiset naiset näyttävät terveemmiltä, kauniimmilta ja seksikkäämmiltä.Unelmointia? Sanoin vain että on normi suomalaisen näköinen nainen. Crackhoro tai luutia kauppaava mummo lienee teidän unelma. Mutta kommenttisi on tasoa "ei jatkoon" eli heippa ja mukavaa fantasiointi kevättä. Käy ulkona välillä niin saat happea hieman. *hymiö*
Frendi kerto joskus että olisi lesbo, mistään en kyllä tälle vedenpitävää todistetta löytäny, ainoostaan lööppejä ajalta jolloin Eve seukkasi Sannin kanssa, eli vähintään bi se on.Siis Evelina. Tuosta nenärenkaasta vaan kun hankkiutuisi eroon, niin ai että. En keksi parempaa ihan heti tähän ketjuun.
On esiintynyt, mutta eipä haittaa. Tämä leidi kyllä ansaitsisi vuoden seksikkäin naisurheilija -pystin, jos sellainen jaettaisiin. Ja vielä samaa vuosikertaa kuin itse. 5/5
Ja tiskin alta löytyy varmaan jotain muutakin.Viipurin torilla Kiurun näköisiä on kolmetoista tusinassa myymässä luutia jotta saavat rahaa mahorkkaan ja korvikevotkaan.
Swedukat ovat hyvin usein hyvännäköisiä. Jotain hyvin ruotsalaista hänessä kuvan perusteella on, vaikka ei stereotypian mukainen ruotsalainen blondi olekaan.Näyttelijä Rebecca Ferguson. On tullu nähtyä vain parissa lefassa. Kun näin ekan kerran niin en tienyt että on puoliksi ruotsalainen, mutta jotenkin sitä vaan ajatteli heti että ton on pakko olla swedu.
Kulmuni kannuttaa silti edelle.Ohisalolla on hyvät tissit
Jestas sentään mitkä rinnat. Täytyy antaa täydet pinnat.Ohisalolla on hyvät tissit
Kulmunilla on isommat mutta Ohisalolla on terhakammatKulmuni kannuttaa silti edelle.
Eikä pelkästään kotimaisten. On se Kroatian ex-pressakin aika pantava. Kolinda Grabar-Kitarovic. Kuuklatkaa ja runkatkaa.Siis onko tää joku perverssi Setämies-effekti, että tietyn iän saavutettuaan mies alkaa himoitsemaan kotimaisten naispoliitikkojen avuja? Siis poliitikkojen. Niiden ihmisten, joiden pukukoodi on jo ammattinsakin puolesta lähes järjestään virallisen asiallinen. Mä oon kai vaan liian nuori ymmärtämään tämän ilmiön laajuutta.
Tiedätkö mitä eroa on naispoliitikolla ja Legopalikoilla?Siis onko tää joku perverssi Setämies-effekti, että tietyn iän saavutettuaan mies alkaa himoitsemaan kotimaisten naispoliitikkojen avuja? Siis poliitikkojen. Niiden ihmisten, joiden pukukoodi on jo ammattinsakin puolesta lähes järjestään virallisen asiallinen. Mä oon kai vaan liian nuori ymmärtämään tämän ilmiön laajuutta.
Sanna Marin?Tiedätkö mitä eroa on naispoliitikolla ja Legopalikoilla?
Arvelinkin ettet tiedä eroa junnu. Pysyttele legopalikoiden parissa siihen asti että ymmärrätSanna Marin?
Ja sinulta meni selvästi äsköinen vitsi ohi. Huumorikysymykseen saa huumorivastauksen.Arvelinkin ettet tiedä eroa junnu. Pysyttele legopalikoiden parissa siihen asti että ymmärrät