Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 369 124
  • 5 434

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
En tiedä alkaako sitä jo vanheneen niin pahasti... Mutta Kirsi Ylijoki on mun mielestä ihan helvetin hyvännäkönen. Kattelin sitä jo siinä jossain tv-sarjassa jonka nimee en muista.

Linkki Iltalehden uutiseen.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
En tiedä alkaako sitä jo vanheneen niin pahasti... Mutta Kirsi Ylijoki on mun mielestä ihan helvetin hyvännäkönen. Kattelin sitä jo siinä jossain tv-sarjassa jonka nimee en muista.

Linkki Iltalehden uutiseen.
Tuo oli kerran mun vieressä katsomassa Mokoman keikkaa. Voi elämä, kuinka suloinen olikaan! Ja heti perään kohtasimme K-Rauta 75:ssa Vantaalla.

No siinä ne sit oliki ne kohtaamiset.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Piti tuosta Inkasta jo aiemmin kirjoittaa, että mitä täällä kaikki kuolaavat sen Petran perään, kun YLE:llä on tarjota parempaakin. Ehdottomasti tämän ketjun kamaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jostain syystä Inka tuo mieleeni sekä Tiia Piilin että Jipun. Kummatkin ovat sellaisia naisia, jotka eivät sytytä, joten pitäkää Inkanne.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jostain syystä Inka tuo mieleeni sekä Tiia Piilin että Jipun. Kummatkin ovat sellaisia naisia, jotka eivät sytytä, joten pitäkää Inkanne.

Etenkin Jipun. Jipun lisäksi tuosta pitkähköstä naamasta tulee mieleen J-P Hytönen, ja minun jalkoja ei myöskään J-P saa altani vietyä.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Etenkin Jipun. Jipun lisäksi tuosta pitkähköstä naamasta tulee mieleen J-P Hytönen, ja minun jalkoja ei myöskään J-P saa altani vietyä.

Isäni sanoin: "Hevosennaama".
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Chisu,

ei ulkonäöllään mutta valtavalla lavakarismallaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jostain syystä Inka tuo mieleeni sekä Tiia Piilin että Jipun. Kummatkin ovat sellaisia naisia, jotka eivät sytytä, joten pitäkää Inkanne.

Inka osaa sentään hymyillä toisin kuin näytti olevan Petran kohdalla ja hymy nyt jo kaunistaa pelkällään. Sen lisäksi on tietenkin mainittava että blondi nyt on aina blondi, eli parhautta. Näin ollen pidän tai pidämme Inkamme ihan mielellään.

Naisten uimahypyssä italian mimmit, Gagnotto ja Dallape' myös on jo pistäneet hieman sukat pyörimään sivuulekirjoittaneen jaloissa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Onkohan asiaan vaikuttanut myös se että Chisu laulaa:
"Takaovi on auki. Jos sitä mieluummin haluat käyttää"

Jotenkin en ymmärrä, miksi ihmiset niin kovin ovat kiinnostuneita tästä yhdestä kohdasta kappaleessa. Kun kyseinen kohta on vielä tulkinnanvarainen. Mielestäni kappaleessa toistuva viesti on paljon rohkeampi kuin tuo yksittäinen kohta. Ei kiinnosta, ketä reissuillasi panet, kunhan tulet panemaan minuakin.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Onkohan asiaan vaikuttanut myös se että Chisu laulaa:
"Takaovi on auki. Jos sitä mieluummin haluat käyttää"

Ei ole. En millään saata uskoa, että Kisuli olisi alentunut käyttämään noin heikkoa kielikuvaa ajattelemassasi merkityksessä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei ole. En millään saata uskoa, että Kisuli olisi alentunut käyttämään noin heikkoa kielikuvaa ajattelemassasi merkityksessä.

Mulla on jotenkin sama fiilis tuosta sanoituksesta kun sitä on enemmän funtsinut. Ei tuo tarkoita perspanoa. Jos taiteilija on asian omalta osaltaan jossakin julkistanut todistettavasti niin sitten olen väärässä ja tunnustan vajaavaisuuteni ymmärtää asioita tässä suhteessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös