Naisia jotka saavat sinulle jalat alle

  • 158 510
  • 410

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Ja mikä ihmeen juttu se oikein on kun jotkut naiset ajavat kulmakarvansa pois ja tussilla tai jollakin meikkipensselillä sitten vetävät viivan siihen tilalle. Siis lähes äärimmäisen etovaa ja kuvottavaa. Sen mä vielä ymmärrän jos jollakin on joku sairaus tai jotain, mutta kyllä niillä täytyy joku muu syy siihen kasvonsa pilaamiseen olla. Siis täysi mysteeri mulle. Onko se sitten paljon helpompi olla niin? Ei voi kun ei noita kulmakarvoja edes tunne.

Tästä samaa mieltä. Valitettavan usein tuota näkee kaduilla, välillä taidokkaammin piirettyjä ja välillä sitten taas ihan vain piirrettyjä. Yhtä kaikki, kammottavaa on.

Linkki Facebook-mokia kokoavalle nettisivustolle.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun DDR otti ja poistui jo aikoja sitten, niin onneksi Norja pitää huolta rumista naisurheilijoista.

tora berger - Google-haku
Nimi kertonee aika tarkasti linkin sisällön?

Voisi ottaa jalat alle, mutta melko varmasti tuo otus lisääntymisaikanaan juoksee kumminkin kiinni ja loppu on...
Havahdut tajuttomuudestasi ja alaston HÄN istuu kasvoillasi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Sini Saarela osaa hiihtää? Ja edustaa vielä Norjaa kaiken muun lisäksi?
 

Carlos

Jäsen
Kun DDR otti ja poistui jo aikoja sitten, niin onneksi Norja pitää huolta rumista naisurheilijoista.

tora berger - Google-haku
Nimi kertonee aika tarkasti linkin sisällön?

Voisi ottaa jalat alle, mutta melko varmasti tuo otus lisääntymisaikanaan juoksee kumminkin kiinni ja loppu on...
Havahdut tajuttomuudestasi ja alaston HÄN istuu kasvoillasi.

Nojoo, eipä jostain missikandidaateistakaan kovin moni hotilta näytä ilman meikkejä, ihan raikkaan ja terveen näköinen nainen ainakin tämä on. Hampaat ehkä hiukan hurjat, mutta väliäkö tuolla. Naamaan kilo pakkelia ja päälle vähän photoshoppia, niin menisi heittämällä toiseen lähes saman nimiseen ketjuun.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nojoo, eipä jostain missikandidaateistakaan kovin moni hotilta näytä ilman meikkejä, ihan raikkaan ja terveen näköinen nainen ainakin tämä on. Hampaat ehkä hiukan hurjat, mutta väliäkö tuolla. Naamaan kilo pakkelia ja päälle vähän photoshoppia, niin menisi heittämällä toiseen lähes saman nimiseen ketjuun.

Jos olisi samannäköinen nainen Suomea edustamassa ja repisi kultaa, niin nainen olisi välittömästi koko kansan Tora ja uhkea kaunotar, joka olisi malliposeerauksissa eri naistenlehdissä ja jonka ulkoasua kehuttaisiin tulevissa Linnan juhlissa.

Vaikka onhan tuossa hieman samaa näköä kuin Ole Einar Björndalenissa. Ehkä norjalaiset kloonaavat jostain ultimate sports - spermapankista näitä urheilijoitaan?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miley Cyrus poseeraa Iltasanomien kuvissa

Kill it before it lays eggs jnejnejne. Hyi saatana. Kuvissa kyseinen "neito" näyttää siltä, että armonlaukaus päähän ei välttämättä aiheuttaisi vastaväitteitä kenessäkään.

Kyllähän Miley yhä edelleen on nätti ihminen, mutta nämä tempaukset keikoilla ovat laskeneet ainakin omaa arvostustani häntä kohtaan. Mileyn musiikki ei kolahda ollenkaan eikä hänellä ole mitenkään ihmeellinen ääni, mutta hyvin hän olisi pärjännyt vanhallakin tyylillä.
Ilmeisesti ne dollarit, jotka hän sai ansaittua kiltin tytön leimalla eivät ole mitään verrattuna tähän tyrkkyyn, mikä hän nykyään on. Surullista.

Toivon, että hän hitusen vanhettuaan ja aikuistuttuaan tajuaa asian oikean laidan ja palaa niihin vanhoihin aikoihin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Toivon, että hän hitusen vanhettuaan ja aikuistuttuaan tajuaa asian oikean laidan ja palaa niihin vanhoihin aikoihin.

Kaipaatko jotain Hannah Montana -comebackia? Sellainen olisi korni mutta mielenkiintoinen. Todennäköisemmin Cyrus joko tekee amywinehouset tai sitten löytää Herran, joogasaunan, skientologian tai jonkun muun aatteen. Tai vain siirtyy "elämänmakuisiin" luonnerooleihin ja pokkaa Oscarin kasvettuaan ihmisenä.

Minä seuraan lähinnä tieteellisellä mielenkiinnolla näitä lukuisia tyrkkyjulkisuutta hakevia muovisia mediaolentoja, jotka tuottajasedät ovat alusta asti rakentaneet. Ensin kiltiksi tytöksi Disney-ohjelmiin, sitten tuhmaksi tytöksi persettään heiluttelemaan ja päihteitä väärinkäyttämään. Yhtä laskelmoitua kumpikin rooli, ja laskelmointi on tapahtunut yleensä ulkopuolisten toimesta.

Mediaolennolle jää lähinnä marionetin rooli, mitä mediaolennot kuten Cyrus eivät välttämättä itse tajua ennen kuin on liian myöhäistä, maine ja terveys pilattu eikä ketään enää kiinnosta, koska julkisuudessa on taas uusi vastaava mediaolento entistä rohkeampana ja tuhmempana vittua vilauttamassa paparazzeille tai sekoilemassa muuten.

Jalat alle tuollainen Miley kyllä saisi, kuten monet muutkin vastaavat mediaolennot, joista osa on saanut enemmän rahaa ja mainetta, mutta jotka ovat peruslähtökohdiltaan sitä samaa: Britney Spears, Rihanna jne jne.

Ei houkuta edes Mileyn ns. piirakka, josta on varmasti parasta ennen -päivämäärä jo mennyt kun eltaantuva paketti on ollut liian monta tuntia auki huoneenlämmössä.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Todennäköisemmin Cyrus joko tekee amywinehouset tai sitten löytää Herran, joogasaunan, skientologian tai jonkun muun aatteen. Tai vain siirtyy "elämänmakuisiin" luonnerooleihin ja pokkaa Oscarin kasvettuaan ihmisenä.

Itse veikkaan kiltimmän imagon paluuta ja floppia, kun ihmiset ei enää näekään sen persevakoa. Sitten jostain voikin jo hommata jonkun "tuottajan", jonka kanssa pyöräytetään pari kersaa. Sitten luonnollisesti "tuottaja" pellolle ja lehdille paljon avomielisiä haastatteluja aiheesta "äitiys kasvatti minua ihmisenä".

Ja eiköhän sieltä isukkinsa kanssa duettona vedettävä Achy Breaky Hart ole vielä tulossa, Miley hieroo tietysti kieli pihalla persettänsä jonkun munia vasten videolla.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
"kauneusalayrittäjä".. Menisittekö tämännäköisen kauneusalayrittäjän kaunistettavaksi?
Tätä olen ihmetellyt jo pitkään. Nainenhan on aivan kaamea. Mielestäni olisi varmaan pysynyt paremman näköisenä ilman mitään kirugin toimenpiteitä. Nämä botox huulet ja naaman kiristykset ovat kyllä hirveitä toimenpiteitä enkä ole kyllä nähnyt ikinä parannuksia kenenkään ulkonäössä.
 

Janne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Vappu Pimiä. Varmaan sadassa eri ketjussa jo ihmetelty tämän tantan suosiota ja vastukseksi toiset sata kertaa annettu ne kanisterit. Eihän ne nyt ole edes kummoiset?!

Ajattelin tuolle Tuubi-ohjelmalle antaa pienen mahdollisuuden kun teeveestä ei juuri muutakaan näihin aikoihin tule. Ohjelman taso jäi kuitenkin pimentoon, oli pakko vaihtaa kanavaa. Jokin tuossa Hämärän äänessä ja olemuksessa vain tökkii. Ei kiitos tarvitse tulla minulle perunoita keittämään.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Ylen aamu-tv:ssä oli tänään Krista Kosonen, ja Krista oli värjännyt hiuksensa vaaleammaksi ja hieman punertavaksi, ja ainakin minä olin täysin myyty sillä hetkellä. Jostain taisivat puhuakin lähetyksessä, mutta minä jäin tuijottamaan Kristaa, Kristan ruskeita silmiä ja punertavia hiuksia.

Edit. vaaleammaksi, ei vaaleaksi
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ylen aamu-tv:ssä oli tänään Krista Kosonen, ja Krista oli värjännyt hiuksensa vaaleammaksi ja hieman punertavaksi, ja ainakin minä olin täysin myyty sillä hetkellä. Jostain taisivat puhuakin lähetyksessä, mutta minä jäin tuijottamaan Kristaa, Kristan ruskeita silmiä ja punertavia hiuksia.

Edit. vaaleammaksi, ei vaaleaksi

Oiskohan nyt lipsahtanut väärään ketjuun tämä?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Oiskohan nyt lipsahtanut väärään ketjuun tämä?

No onko mikään ihme. Itsekin usein tulen tähän ketjuun katsomaan kauniita naisia ja sitten huomaan, että taas luin yhden kirjaimen väärin. Onko se nyt vittu niin vaikeaa nimetä nää ketjut yksinkertaisesti:

"Kauniit naiset"
"Rumat naiset"


Kaikki pitää aina tehdä niin vitun vaikeaksi.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
No prkl.

Menen nurkan taakse häpeämään lukihäröäni.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se Supermarjo siinä telkkarimainoksessa. Ensin näkyy joku suht söpö tyttö ja sitten lävähtääkin ruudulle sen kauhean kotkan pärstä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös