Miss kaamein kotka / Kuka näyttää eniten Martina Aitolehdeltä 2016.Tuore Miss Helsinki on kyllä sitä luokkaa, että juoksisin aivan helvetin kovaa ja kauas. Onko kyseinen "neito" tosiaan Helsingin kaunein nainen? Huhhuh..
Miss kaamein kotka / Kuka näyttää eniten Martina Aitolehdeltä 2016.Tuore Miss Helsinki on kyllä sitä luokkaa, että juoksisin aivan helvetin kovaa ja kauas. Onko kyseinen "neito" tosiaan Helsingin kaunein nainen? Huhhuh..
Joo, ei ole mikään kaunis ilmestys. Näyttää ikäistään 20 vuotta vanhemmalta, jos saa rumasti sanoa. Perintöprinsessat sentään ihan semisöpöjä.
Tuore Miss Helsinki on kyllä sitä luokkaa, että juoksisin aivan helvetin kovaa ja kauas. Onko kyseinen "neito" tosiaan Helsingin kaunein nainen? Huhhuh..
Kotimaisista naislaulajista ja sieltä veteraaniosastolta tulee mieleen ainakin Eini. Olen vuosien ajan ihmetellyt, miksi eräät tietyt mediat hehkuttavat häntä äärimmäisen kauniina naisena. Onko minulla huonot lasit vai kusettaako media?
Tälläiset nimet tuli mieleen äkkiseltään.
Annemari Sandell- Maastojuoksija/Variksenpelätin
Wilma Schlizewski- kirjalija /kansanesustaja
Martina Aitolehti- Turhajulkkis/ Tyranni
Suvi Pitkänen- Dj/ Amazon
Kaarina Hazard- Toimittaja/Kirjailia
Samaan listaan voi laittaa lähes kaikki tosi tv tähdet jotka huoraa julkisuuden perässä! Sekä kaikki Miss mitävittua kisailijat.
Missä J-Tuk vai onko hän jo liian ilmiselvä tapaus listaan? Johanna ei mene myöskään tositv-tähdestä(luojan kiitos) eikä missistä(I wonder why...).
Tukiainen kuuluu kyllä ihan ensimmäisenä tähän ketjuun. Tässä muutamia poimintoja Tuksun somevuodesta 2015:
Tukiainen ja illuminaatti
Tuksu flippaa
Tuksun kuva. Asuste muistuttaa Ikean sinistä muovikassia(ei herkimmille)
Henna Kalinainen. Huomattavasti lihonut Henna entisellä bimbo-käyttäytymisellä vastaantullessaan saisi varmasti oksennuksen kurkkuun. Ennen sitä olisi voinut jopa jurrissa työntääkin, mutta ilmeisesti on mäkkisafka ja bisse maistunut tässä männä vuosina. Parempia/pahempia kokovartalokuvia ei löytynyt.
Sama. Eikös tommoisissa sarjoissa pitäisi olla edes jokunen kauniskin nainen?Vähäpukeiset kuvat julki: Tässä ovat Temptation Island Suomi 2 -sinkkunaiset
Pakkoa sanoa, että jos itse sinne päätyisi vaimokkeen kanssa(jota ei ole), niin saisi tämä ainakin olla levollisin mielin, koska tuossa naisseurassa keskittyisin vain juomaan ja ottamaan aurinkoa TV-kanavan piikkiin.
Vähäpukeiset kuvat julki: Tässä ovat Temptation Island Suomi 2 -sinkkunaiset
Pakkoa sanoa, että jos itse sinne päätyisi vaimokkeen kanssa(jota ei ole), niin saisi tämä ainakin olla levollisin mielin, koska tuossa naisseurassa keskittyisin vain juomaan ja ottamaan aurinkoa TV-kanavan piikkiin.
Maria Mutola.
Lukitsen vastauksen.
Haluatko soittaa kaverille?
Se on samaa mieltä.
Vähäpukeiset kuvat julki: Tässä ovat Temptation Island Suomi 2 -sinkkunaiset