Naisia jotka saavat sinulle jalat alle

  • 158 311
  • 410

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aika kiero mieli pitää olla, mikäli tässä Räty casessa sympatiat on Ahdetta vastaan. Vastapuolellahan on psykopaatin oloinen kaveri, jolla onneksi ei älykkyys riittänyt merkittävämpiin jakkaroihin. Diktaattoriainesta muuten, mutta urpo.

En ole kummankaan puolella tässä jutussa. Kummatkin ovat yhtä syyllisiä tapahtumiin, mutta eniten tässä tarinassa ärsyttää Ahteen lapsellisuus.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Saara Räsänen oli mielestäni ihan ok:n näköinen nainen siihen asti, kunnes näin tämän GIF-animaation. Nykyisin, aina nähdessäni Saara Räsäsen kuvan jossain, tulee mieleeni Jani Toivolan naama. Kamalaa!

Tukiaiset, Hermunen, Indren, Semenya... Eikö näille ollut jo se "ketä et polkaisisi mistään hinnasta"-ketju. Aika samaa henkeä ainakin on, kun näitä suurimpia ällötyksiä listataan. Mutta...

Mutta, mutta...

Mutta mitä ihmettä Petra Mantereen nimi tekee tässä ketjussa?!
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Mutta mitä ihmettä Petra Mantereen nimi tekee tässä ketjussa?!

Liittynee varmaan hänen karmaisevaan ääneensä? Eikä tuommoinen kurviton ja hymytön nainen minunkaan makuuni ole, mutta ehkä kevyttä ylireagointia minustakin niputtaa hänet tämän otsikon alle. Sellainen perusnätti kun kumminkin on.

Mutta tosiaan, naisen riipivä ääni ja/tai puhetapa on jotain aivan kauheaa. Vrt. vaikka nyt Anni Sinnemäki kuvana - Anni Sinnemäki äänen kanssa.

Aira Samulin on kyllä sellainen joka saisi mulle jalat alle. Tiedostan toki, että hän on varsin iäkäs ja näin, mutta silti.

Edit.: Kyllähän tuo minun allekirjoitukseni saikin nyt jännän lisämausteen Airasta.
 

scholl

Jäsen
Mutta mitä ihmettä Petra Mantereen nimi tekee tässä ketjussa?!

Mannerin. Et osaa taivuttaa erisnimiä. Kysy apua Suomen kielitoimistosta.

Oletteko katsoneet Airport 24/7: Miami ohjelmaa Travel Channelilta? Itse katsot sitä joinakin iltoina, jos ei ole mitään erikoista tekemistä. Siinä on se turvallisuusjohtaja Lauren Stover aika pahaenteinen nainen. Puhuu sellaisella whiskyäänellä ja sillä on autona Corvette, millä menee duuniin. Jos mulla olisi miljardi rahaa niin palkkaisin ton naisen ja sanoisin aina välillä: se mussutti, mee antaa köniin. En usko, että yksikään ongelma jäisi ratkaisematta, kun ton naisen laittaisi asialle. Kukaan ei uskaltaisi vastustaa tai ryhtyä hankalaksi. Ei nyt ihan tämän ketjun asiaa sinänsä, mutta kunhan nyt mainitsin. On hyvä, että on pelottaviakin naisia.
 

Raippacoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rod Brindamour, Darren Langdon
Mannerin. Et osaa taivuttaa erisnimiä. Kysy apua Suomen kielitoimistosta.

Oletteko katsoneet Airport 24/7: Miami ohjelmaa Travel Channelilta? Itse katsot sitä joinakin iltoina, jos ei ole mitään erikoista tekemistä. Siinä on se turvallisuusjohtaja Lauren Stover aika pahaenteinen nainen. Puhuu sellaisella whiskyäänellä ja sillä on autona Corvette, millä menee duuniin. Jos mulla olisi miljardi rahaa niin palkkaisin ton naisen ja sanoisin aina välillä: se mussutti, mee antaa köniin. En usko, että yksikään ongelma jäisi ratkaisematta, kun ton naisen laittaisi asialle. Kukaan ei uskaltaisi vastustaa tai ryhtyä hankalaksi. Ei nyt ihan tämän ketjun asiaa sinänsä, mutta kunhan nyt mainitsin. On hyvä, että on pelottaviakin naisia.
"Katson", ei "katsot".
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Silikonit ja vieressä seisova urpo laskevat Sofiankin haluttavuutta oikein kunnolla. Onko tuo nainen laitattanut vielä huuliinsakin täytettä?
 

Pajicz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pirkkalan Pingviinit
Ex-missikin näyttää ihan urpolta.

Nyt kun ex-misseistä tuli puhe, niin täytyy nostaa esille eräs joka sopii tähän ketjuun kuin nenä päähän. Hyvät naiset ja herrat, vuoden 2007 Miss Suomi Noora Hautakangas.

Käsittämättömästi Hautakangasta ei ole mainittu vielä kertaakaan. Ainoa mikä on edellämainitun ulkonäköä pelottavampi, on se persoonallisuus... ihan kuin joku Lenita Airiston reinkarnaatio.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Miten se Jussi Rynnäs taipuikaan schollin kielitoimiston mukaan? Rynnäs'n?
Petra Mannerin ryntäisiin en ota sen enempää kantaa, mutta sukunimi Manner kyllä käsittääkseni taipuu "Mannerin".

Pari esimerkkiä mielestäni "kohtuullisen" luotettavilta ja asiallisilta uutistoimistoilta:
27.06.2013 - YLE: Auer ja asianajaja tyytymättömiä tuomioon
21.08.2013 - HS: Auer syyttää poliisia johdattelusta ja painostuksesta kuulusteluissa

YLE: "Auerin asianajajan Juha Mannerin mukaan on täysin selvää, että tuomioon anotaan valituslupaa korkeimmalta oikeudelta."
HS: "Kuuleminen alkoi Auerin asianajaja Juha Mannerin kysymyksillä."
 

scholl

Jäsen
Kaksi asiaa:

1) Mädchen zum Kotzen -listan jäsenet.
En pidä siitä, jos sellainen nainen, jonka katsomisesta saattaa lentää laattaa, lähestyy minua. Yleensä kysymys on brittinaisista tai irlantilaisista. Joku Merja Kyllösen tapainen jokinorsu kuuluu samaan kategoriaan

2) Fyrkan pummijat ja muut hyväksikäyttäjät.
En hyväksy sitä, että joku yrittää multa jotain drinkkiä tai jotain. Mihin meni vanha kristillinen näkems, että pitää antaa asioita niin sitten saa itsekin. Jeesus jakoi muutaman kalan ja leivän. Nyt ties kuinka moni on jotain pyytämässä. Mielummin niin, että ehdotetaan jotain win-win-tilannetta. Niinkuin yksi brasilialainen malli ehdotti mulle kahta luksuspropertya São Paolosta, kun satuin vahingossa keskustelussa lipsauttamaan, että mulla on Euroopassa myynnissä 60, 30 ja 20 miljoonan propertyt. Siis sellaiset, jotka olen käynyt katsomassa ja joiden omistajat haluavat, että keksin, kuinka ja kenelle ja kuinka brändättynä ne saadaan kaupaksi. Eli tässä tapauksessa nainen ajattelee, että ok lähetän speksit ja jos siitä tulee jotain niin molemmat tekee rahaa, eikä niin, että yritetään pummata multa jotain drinkkiä tai dinneriä. Sillä ei oo tasa-arvon kanssa mitään tekemistä. En mä ainakaan halua jäädä häviölle. Jos kisataan jostain niin mä haluan voittaa aina. Tai ainakin yrittää voittaa. Lähtökohtaisesti en ala mitään drinkkejä häviämään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei tästä mitään epäilystä ole ollutkaan. Minä puhuin siitä Kärppien molarista.

Kun Jussi tulee vaimonsa kanssa meille kylään, mä ilmoitan vaimolle mallia "Ryntäät tulee sunnuntaina illalliselle, älä osta mitään helposti sotkevaa".
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Tässä ketjussa ei olekaan mainittu vielä Sini Saarelaa.

No nyt on ja siinä vasta onkin kuvottava nainen.

Juuri tulin samaa postaamaan. Lisätään sen verran, että ulkonäön lisäksi tämän naisen friikkeys ja tyhmyys edesauttaa karkuun juoksemista. Ei kovin montaa tyhmempää mimoosaa tule näin äkkiseltään mieleen...


Tämän ketjun kamaa on myös idolsista tuttu Alma Miettinen. Hyrr.

Tästä kaverista en ole aivan varma, miltä planeetalta on kotoisin, jos puhutaan ulkonäöstä. Yhden esityken olen häneltä Youtubessa nähnyt ja laulaa osaa. Tuskin ottaisin jalkoja alleeni. Päinvastoin, jäisin kuuntelemaan tätä kultakurkkua.

Mainitaan vielä kolmaskin nimi: Lady Gaga.
Jäisin toki kuuntelemaan, jos sattuisi päästelemään sulosointuja suustaan vastaan kävellessä. Muuten ei lisättävää.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Gagan naamasta voi olla montaakin mieltä, mutta parasta hänessä parin biisin lisäksi on hänen kroppansa ja tarkemmin sanottuna hänen ahterinsa.

Saarelasta löytyy googlettamalla aivan uskomattomia otoksia, joita ei uskalla/voi tänne linkittää, sillä Jatkoaikaa lukevat myös perheen pienimmät ja he voivat menettää yöunensa ainakin siihen asti, kunnes tulevat täysi-ikäisiksi. Saarela kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Gagan naamasta voi olla montaakin mieltä, mutta parasta hänessä parin biisin lisäksi on hänen kroppansa ja tarkemmin sanottuna hänen ahterinsa.
Myönnän ihmetelleeni taannoin puoliääneen, Bad Romance -videota katsellessani, että "oho, sehän osaa halutessaan näyttää ihan ihmiseltähttp://makeupforlife.net/wp-content...d-romance-music-video-with-minimal-makeup.jpg". Poikkeus vaikuttaa kuitenkin vain vahvistaneen säännön.

Helsingin apulaiskaupunginjohtaja Laura Räty (kok.) kuuluu tänne poliitikko-osaston puoluepoliittisen tasapainon nimissä.
 

Stabiil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Juuri tulin samaa postaamaan. Lisätään sen verran, että ulkonäön lisäksi tämän naisen friikkeys ja tyhmyys edesauttaa karkuun juoksemista. Ei kovin montaa tyhmempää mimoosaa tule näin äkkiseltään mieleen...

Ihmettelyketjun juttuja, kun aikaa sitten joku mainitsi "naisia, jotka saavat sinulta jalat alta"-ketjussa tämän punaviherkriminaalin.

Toivottavasti seuraava kuva muuttaisi ko. henkilön mielikuvaa Sinistä.
 

Liitteet

  • sini.jpg
    sini.jpg
    37,1 KB · kertaa luettu: 2 397

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Ensimmäisenä tulee mieleen Scarlett Johansson. En ole tähän päivään mennessä ymmärtänyt kuinka niin rumanaamainen nainen voi mukamas olla joku seksisymboli.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ensimmäisenä tulee mieleen Scarlett Johansson. En ole tähän päivään mennessä ymmärtänyt kuinka niin rumanaamainen nainen voi mukamas olla joku seksisymboli.

Et vaan ymmärrä.

Mutta jos joskus näen Hangon keksin juoksevan minua vastaan, niin lähden välittömästi juoksemaan hänen tulosuuntaansa, sillä siellä minua saattaa odottaa ihanainen, hunajainen Scarlett pehmeine suloineen ja seksikkäine olemuksineen. Juoksen Scarlettin nilkkoihin liukutaklauksella, koska hän kuuluu ehdottomasti kategoriaan "naiset, jotka saavat minulta jalat alta" siitä huolimatta, että yleensä preferoin vähän pienirintaisempia tummaverikköjä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäisenä tulee mieleen Scarlett Johansson. En ole tähän päivään mennessä ymmärtänyt kuinka niin rumanaamainen nainen voi mukamas olla joku seksisymboli.

Ainoa negatiivinen ominaisuus ScarJossa, kuten häntä Jenkeissä kutsutaan, on hänen mustasukkainen luonteensa. Muuten nainen on täyttä timanttia, tisseineen ja perseineen kaikkineen. Eikä se naamakaan mikään susiruma ole.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ensimmäisenä tulee mieleen Scarlett Johansson. En ole tähän päivään mennessä ymmärtänyt kuinka niin rumanaamainen nainen voi mukamas olla joku seksisymboli.
Täsmälleen samaa mieltä: kyseinen "näyttelijä" on mielestäni vastenmielinen, joka tavalla luotaantyöntävä ilmestys. Makuasioista ei tunnetusti voi kiistellä, mutta mieltäni lämmittää silti suuresti, että joku muukin ymmärtää aidon naiskauneuden päälle; Scarlett Johansson ei nimittäin edusta sellaista omien mittarieni mukaan millään lailla.

Sitten kuitenkin se varsinainen syy interventiolleni tässä ketjussa: Anna Kontula. Ketju lukkoon ja avaimet vaikka samaan paikkaan, jonne eräs nimimerkki pistää perunoita.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös