Naisia jotka saavat sinulle jalat alle

  • 158 156
  • 410

DiamondDoll

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Jesse Joensuu
Ihan uteliaisuudesta, oletko sinä sitten viettänyt edes sen puoli sekuntia Räsäsen seurassa, kun näin varmasti tiedät hänen älyllisen tasonsa eli väitetyn tyhmyyden? Ei lääkärin papereita ihan imbesilli-tason älykkyysosamäärällä yleensä hankita, eikä päästä hallituspuolueen puheenjohtajaksi ja ministeriksi.

Toki saa Räsästä inhota, eikä tässä ketjussa syitä tarvita, mutta tyhmä ei Räsänen missään nimessä ole.

Työskentelen itsekin terveydenhoitoalalla ja Räsäsen suustaan päästämät kommentit esimerkiksi aborttiin liittyvissä lääketieteellisissä asioissa ovat jo pelkästään niin yksinkertaisia että jo sen puolesta Räsästä voi tituleerata tyhmäksi. Lisäksi koko "Raamattu ennen lakia" case ei myöskään tilannetta kohentanut. Voi toki olla että älykkyysosamäärä on korkea mutta tunneälyä hänellä ei selvästikään ole.

Ihminen joka vastuullisessa ammatissa harjoittaa julkista syrjintää sekä edistää epätasa-arvoa ei mun silmissä koskaan tule omaan fiksu ihminen, luki koulupapareissa mitä tahansa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
On kyllä erinomaista, että ihmisillä on erilainen nais- ja miesmaku, jotta kaikille löytyy loppujen lopuksi joku. Monesti on tullut eri työpaikoissa ja kouluissa ihmeteltyä, että niinköhän tuokaan koskaan pimppiä/munaa saa, mutta kyllä he ainakin seurustelukumppanin ovat löytäneet. Se, kuuluuko heidän suhteeseensa seksiä, on täysin yhdentekevää minulle.
Toki olen tässä ketjussa mainituista naisista suurimmaksi osaksi samaa mieltä, että karmivia ovat.
Tuo Hetemaj ei vain minun listalle kuulu. Nätti nuori nainen minun mielestäni.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kuinka mä muistaisin joskus nähneeni jonkun valokuvan jostain (Eduskunnan?) kahvitilaisuudesta. Päivi Räsänen ja tytär olivat siinä samassa kuvassa ja muistaakseni tuokin kuva päätyi Jatkoajan runk* öh... siis Jatkoajan mast* ööö... siis kuvaa arvostettiin Jatkoajan keskustelupalstan mieslukijoiden keskuudessa melko paljon.
Saara Räsänen sen tyttären nimi olikin.

Viiden minuutin selailulla en löytänyt sitä hakemaani kuvaa, mutta toinen kuva vuodelta 2007 tupsahti eteeni. Päivi ja Saara - äiti 48v ja tytär 17v - en mä ensimmäiseksi olisi tuota Päiviäkään laittamassa mihinkään "itäsaksalaisten kuulantyöntäjänaisten" -kategoriaan. Eihän se ole saavutus eikä edes mikään tavoiteltava asia, että mies saa sen "villinaisen kesytettyä". Enemmänhän se vaatii munaa (joskus jopa kirjaimellisestikin), että saa siitä "enkelistä" ja "siveyden sipulista" kaivettua ulos sen sisäisen nymfomaanin.

Sitä mä Päivin kohdallakin epäilen, että julkisuudessa esiinnytään siveellisenä kristillisdemokraattina ja absolutistina - komento muuttuu makuuhuoneen oven sulkeutuessa.
 

Liitteet

  • Päivi ja Saara - lukiokirjat.jpg
    Päivi ja Saara - lukiokirjat.jpg
    26,5 KB · kertaa luettu: 7 362
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Hankala tähän on alkaa ketään henkilöitä nimeämään, koska lista olisi sangen pitkä, mutta noin yleensä ottaen: Kaikki äänekkäät kälättäjät, ylisosiaaliset ilopillerit, kirahvit & kääpiöt, romuluiset ja lihaksikkaat (= epänaiselliset), ylipainoiset, masentuneet ym. sairaat, fanaattiset vegaanit ja feministit, autoista puhuvat, armeijan käyneet, jatkuvasti kiroilevat jne. Uskovaisuus ei myöskään ole yleensä kovin hyvä asia, mutta monesti ei täysin pahakaan. Osoittaahan se edes sitä, että naisella on jotain periaatteita tänä hedonismin ja pyrkyryyden aikana.

On ehkä liian vahva ilmaisu, että nuo saisivat aikaan "jalat alle"(Paitsi kaikki yhdessä, heh), mutta voimakkaan turn offin kyllä vähintään.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Päivi ja Saara - äiti 48v ja tytär 17v

Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä - minulle kelpaisi kyllä kuvan perusteella kummatkin, ja vaikka yhtä aikaa.

Räsäsen poika sen sijaan näyttää lähinnä hämyisältä progebasistilta. Tosin hän saa varmasti pillua ovista ja ikkunoista, sillä kaksimetrinen pituus ja kikkaratukka avannee taivaan portteja, eikä hänen tarvitse pohtia vastaustaan naisen iskemisketjussa.

Sitä mä Päivin kohdallakin epäilen, että julkisuudessa esiinnytään siveellisenä kristillisdemokraattina ja absolutistina - komento muuttuu makuuhuoneen oven sulkeutuessa.

Kutakuinkin näin. Ja parempihan se näin on, että julkisesti siveä rouvashenkilö avaa ns. nutturansa makuuhuoneessa ja kaivaa jonkun ruoskan esille kuin että julkisesti kaikille kaikkien kanssa yhtä aikaa itseään tyrkyttävä nainen onkin makuuhuoneessa sitten piukea pihtari, joka on taas tänäänkin vähän väsynyt.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Saarahan on nykyään naimisissa ja jälkikasvuakin on kertynyt ainakin yhden skidin verran. Harmin paikka, sillä Saara oli parhaimmillaan kuvanottohetkellä. En silti juoksisi karkuun, jos hän tulisi oveni taakse lämpöä hakemaan. Ilmastointiteipillä saa myös jumalaa kiljuvan suuvärkin vaiennettua.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Tukiaisen siskot(paitsi nuorin), makkara prinsessa Tapola, 90% eduskunnan akoista ja ex-pressa Halonen.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Saarahan on nykyään naimisissa ja jälkikasvuakin on kertynyt ainakin yhden skidin verran. Harmin paikka, sillä Saara oli parhaimmillaan kuvanottohetkellä. En silti juoksisi karkuun, jos hän tulisi oveni taakse lämpöä hakemaan. Ilmastointiteipillä saa myös jumalaa kiljuvan suuvärkin vaiennettua.

Miksi suotta vaientaa? Eikö se idea ole, että lämmön hakeminen johtaa varsin äänekkääseen ja kiihkeään Jumalan ylistämiseen?

"Aahh....voi luoja... voi hyvä jumala...Aaahh!"
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miksi suotta vaientaa? Eikö se idea ole, että lämmön hakeminen johtaa varsin äänekkääseen ja kiihkeään Jumalan ylistämiseen?

"Aahh....voi luoja... voi hyvä jumala...Aaahh!"

Ei sitä viitsi kuunnella siinä esileikin aikana, kuinka toinen rukoilee meikäläistä ottamaan Jeesuksen sydämeen, Jumalasta puhumattakaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ei sitä viitsi kuunnella siinä esileikin aikana, kuinka toinen rukoilee meikäläistä ottamaan Jeesuksen sydämeen, Jumalasta puhumattakaan.

Sitten täytyy vain skipata esileikki, eihän mies sellaista muutenkaan tarvitse.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ei sitä viitsi kuunnella siinä esileikin aikana, kuinka toinen rukoilee meikäläistä ottamaan Jeesuksen sydämeen, Jumalasta puhumattakaan.
"Mä otan Jeesuksen sydämeen, ota sä sillä aikaa Kukko huuleen!"
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
tyhmä ei Räsänen missään nimessä ole.

Viisautta tai älykkyyttä on monenlaista: joku on opiskellut ja saanut jonkun tittelin, toinen taas osaa tehdä vaikkei ole koskaan kouluja käynytkään, kolmas sitten tulee kaikkien kanssa toimeen ja pärjää joka tilanteessa. Sama pätee kyllä sitten kääntäenkin, eli tyhmyyttä on monenlaista.


Ja Räsänen on idiootti, joka ansaitsee mainintansa myös tässä ketjussa.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Intissä tupakaverini oli kotoisin samasta pitäjästä kuin Räsäsen perhekunta. Tyttäret olivat kuulemma kovin avoimia ja ilomielisiä suurelle joukolle poikia, luulen että ymmärrätte vihjeen...

Sanotaan nyt vaikka että intissä olleet naiset saivat aikaan lähes pakoreaktion. Onneksi pataljoonaamme ei otettu yhtään naisia. Joko olivat suolta nousseita monstereita tai huomiohuoria jotka saivat kerrankin nauttia rajattomasta suosiosta kun kilpailijoita oli vähän.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sitä mä Päivin kohdallakin epäilen, että julkisuudessa esiinnytään siveellisenä kristillisdemokraattina ja absolutistina - komento muuttuu makuuhuoneen oven sulkeutuessa.
Seksistä saa nauttia ihan ilman lisääntymistarkoitustakin jopa superkristitty.

Ei sitä viitsi kuunnella siinä esileikin aikana, kuinka toinen rukoilee meikäläistä ottamaan Jeesuksen sydämeen, Jumalasta puhumattakaan.
Kuinkas usein olet jumpannut sellaisen henkilön kanssa, joka yrittää sua käännyttää sängyssä?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuinkas usein olet jumpannut sellaisen henkilön kanssa, joka yrittää sua käännyttää sängyssä?

Heitin tuon ajatukseni pelkällä mutu-tuntumalla ilmaan, sillä en ole kertaakaan tähän ikään mennessä päässyt edes ykköspesälle. Itse asiassa en ole edes osunut palloon, mutta ehkä vielä joku päivä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ei kyllä kuulu enää tämän ketjun aiheisiin, mutta...
Seksistä saa nauttia ihan ilman lisääntymistarkoitustakin jopa superkristitty.
...eikö tuo seksistä nauttiminenkin ole vähän siitä kiinni, kuinka sitä Isoa Kirjaa tulkitaan?

Jos mä nyt oikein olen ymmärtänyt, niin eivätkö katolilaiset lue suurin piirtein samaa kirjaa kuin evankelisluterilaiset ja ortodoksitkin? Tiukemmalla tulkinnalla ainakin esiaviollinen seksi on - jos ei nyt täysin kiellettyä, niin ainakin moraalisesti arveluttavaa. Samaten ehkäisystä ja aborteista on erilaisia tulkintoja sekä näkemyksiä, joten "laput silmillä" ajatellen seksin harrastaminen on pääasiallisesti tarkoitettu vain lisääntymiseen.

Miten se yksi kehotuskin menee: "Olkaa hedelmällisiä ja lisääntykää ja täyttäkää maa."? Ääri-islamistithan löytävät Koraanista milloin mitäkin "oikeutuksia". Eikö tässä tapauksessa ääri-kristittykin voisi tulkita tuon kehotuksen siten, että seksin harrastaminen ja siitä nauttiminen on sallittua ainoastaan lisääntymistarkoituksessa?

No joo, ymmärräthän, hyvä sampio, että tämä teksti, kuten edellisenikin, on kirjoitettu hieman pilkettä silmäkulmassa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Petra "Tsotsi 2014" Manner: kun nainen puhuu naukuen, suu supussa ja koko ajan ärsyttävämmin yliartikuloiden, lopputulos on todistettavasti jossakin surullisen, säälittävän ja naurettavan lettoisilla rajamailla. En kuuntelis.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No joo, ymmärräthän, hyvä sampio, että tämä teksti, kuten edellisenikin, on kirjoitettu hieman pilkettä silmäkulmassa.

En minä niitä minään hyökkäyksinä ottanut, enkä tuota alwahlankaan kirjoittamaa, mutta heitin nyt oman huomioni väliin. En minäkään tykkää hymiöistä.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kaisa Varis, Annika Saarikko, Anni Sinnemäki, Leena Harkimo, Jippu... Onhan näitä hirvittäviä otuksia vaikka kuinka paljon.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Saako makuasioista kiistellä? Saako esittää eriäviä mielipiteitä?
Anni.

Ei. Vain faktoista saa kiistellä. Eriäviä mielipiteitä saa esittää vain demokratioissa.

Kyllä vaalikampanjoissa saa naisesta kuin naisesta hehkeän ns. tyrkkyposeerauksella ja photoshopilla. Eikä Annin fyysisessä ulkonäössä sinänsä mitään vikaa olekaan, kun on kyse aikuisen lapsen äidistä. Ongelma onkin siinä, kun Anni avaa suunsa tai kirjoittaa näppäimistölle näkemyksiään. Suun avaus tuottaa saman efektin kuin irlantilaisten kansantarujen Bansheen kuolemaa ennustava huuto, eli henki lähtee jos ei korviaan tuki.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hilkka Ahde on viimeistään tällä Räty-jutullaan aiheuttanut sen, että jos kadulla tulisi vastaan, kääntyisin kannoillani pikimmiten. Ei (pelkästään) se naama, vaan se luonne.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hilkka Ahde on viimeistään tällä Räty-jutullaan aiheuttanut sen, että jos kadulla tulisi vastaan, kääntyisin kannoillani pikimmiten. Ei (pelkästään) se naama, vaan se luonne.

Aika kiero mieli pitää olla, mikäli tässä Räty casessa sympatiat on Ahdetta vastaan. Vastapuolellahan on psykopaatin oloinen kaveri, jolla onneksi ei älykkyys riittänyt merkittävämpiin jakkaroihin. Diktaattoriainesta muuten, mutta urpo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös