Mainos

Naisasiat

• 7 600 871
  • 26 641
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen tullut vuosien varrella siihen lopputulokseen, ettei ole olemassa sitä "yhtä oikeaa", vaan jokainen on se oikea sillä hetkellä. Totta kai jokainen "ystävä", "rakkaus", "seurustelukumppani" yms. jättää oman jälkensä omaan elämään, ja niitä joskus aina miettii jälkeenpäin, mutta ei niitä kannata liikaa murehtia. Kun elää elämäänsä eteenpäin, ennemmin tai myöhemmin tulee vastaan joku toinen, joka tuntuu "oikealle".

Törmäsin aikanaan tällaiseen sanontaan, joka tiivistää oleellisen: "Hän tuntuu niin oikealta minulle, kuten niin moni muukin, aiemmin."
Niinhän se on. Itselläni tälläiset ihastumiset ovat aika harvinaisia. Lukioajalta on se ainoa muija, jonka kanssa tuli oltua tosissaan mukana ja ihan kunnolla tunnetta siinä hommassa. Muuten naisjutut ovat olleet lähinnä tunteetonta säätämistä ja pelaamista mahdollisimman monella muijalla samaan aikaan. Pientä säätöä siellä täällä siis. Prkl.

Nyt on oikeastaan toinen kerta menossa kun oikeasti on kiinnostunut jostakin. Pari muijaa tuossa on pari kuukautta yrittänyt meikäläistä lämmitellä ja yleensä ehkä lähtisin leikkiin mukaan, mutta en tällä hetkellä kun on joku joka kiinnostaa ja paljon.
Vaikea sitä on töissä yrittää oikein mitään peliliikkeitä. Melkeen pitää päästä seuraan vapaa-ajalla. Eiköhän tässä nyt jotain keksi. Pakko tämä kortti on katsoa loppuun, kun eihän tästä mitään tule kun ajattelee toista jatkuvasti.

Hyvä esimerkki muuten omasta luonteestani. Reilu vuosi sitten oli yksi muija, josta olin hiukan kiinnostunut. Hän sitten musta vähän enemmänkin. Siinä sen pari kuukautta oli sellaista säätöä ja suurempia ei tapahtunut. Muija rupesi seurustelemaan jonkun kanssa, niin johan samantien meikäläisen kiinnostus heräsi. Sitten valitetaan itsesäälissä kun "juna meni jo".
Pitää näköjään ollu aina jonkinlaista haastetta ja pelaamista mukana.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Nyt saatiin sitten vihdoinkin vaihdettua numerot. Tai pidemmän aikaa likka oli jo kiertämällä yrittänyt saada multa numeroa, mutta ei kysynyt suoraa vaan aina ilmaisi sen tavallaan sivulauseessa. Nyt se sitten sanoi mesessä, että olisi laittanut aamulla tekstaria, mutta ei ollut numeroa, joten annoin sen sille sitten nyt. En kyllä käsitä miksi naiset eivät voi kysyä numeroa, vaan tuonkin pitää muka olla äijien homma. Tullut ilmi jo useassa eri tapauksessa.
Jatketaanpa taas tästä. Kyselin jo aiemmin tuota likkaa treffeille ja vastasi melko kierrellen, että "kai me voitaisiin mennä, kun töitäkään ei ole paljoa" jne. Mulle tuli mieleen, että itse varmaan laittaisin tuon tyylisen viestin, jos en oikeastaan haluaisikaan lähteä mihinkään. Silti se kumminkin tekstailee ja haluaisi jutella periaatteessa kokoajan, niin mulle on tullut jotenkin hämmentynyt olo tästä. Ajattelin odotella vähän aikaa, että jos tuo likka kyselisi itse sitten vaikka kahvittelemaan, kunhan siitä itsestä sitten tuntuu.

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Jatketaanpa taas tästä. Kyselin jo aiemmin tuota likkaa treffeille ja vastasi melko kierrellen, että "kai me voitaisiin mennä - -
Ajattelin odotella vähän aikaa, että jos tuo likka kyselisi itse sitten vaikka kahvittelemaan, kunhan siitä itsestä sitten tuntuu.

Ihan rohkeaa kommunikointia vain. Ei tyttö kysymisestä rikki mene. Turha sun on täällä arpoa, mitä tyttö tahtoo, kun voit sen kysyä muutaman sekunnin lauseella.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jatketaanpa taas tästä. Kyselin jo aiemmin tuota likkaa treffeille ja vastasi melko kierrellen, että "kai me voitaisiin mennä, kun töitäkään ei ole paljoa" jne. Mulle tuli mieleen, että itse varmaan laittaisin tuon tyylisen viestin, jos en oikeastaan haluaisikaan lähteä mihinkään. Silti se kumminkin tekstailee ja haluaisi jutella periaatteessa kokoajan, niin mulle on tullut jotenkin hämmentynyt olo tästä. Ajattelin odotella vähän aikaa, että jos tuo likka kyselisi itse sitten vaikka kahvittelemaan, kunhan siitä itsestä sitten tuntuu.
Tuosta tulee sellainenkin fiilis, että ehkä se odottaa sun vievän tilannetta. En ota vastuuta, mutta ehkä sun pitää sanoa sille, mitä tehdään ja sillä selvä. Toki kannattanee ensin varmistaa ettei sillä ole iltaduunia yms. ja sitten soittaa, että pöytä on varattu/liput ostettu.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuosta tulee sellainenkin fiilis, että ehkä se odottaa sun vievän tilannetta. En ota vastuuta, mutta ehkä sun pitää sanoa sille, mitä tehdään ja sillä selvä. Toki kannattanee ensin varmistaa ettei sillä ole iltaduunia yms. ja sitten soittaa, että pöytä on varattu/liput ostettu.
Niin siis sanoin likalle, että olisiko sitä eilettäin kiinnostanut lähteä mun kanssa lenkkeilemään, kun olin menossa, mutta sillä oli töitä. Noh, eihän siinä mitään, joskus toiste sitten ajattelin. Kumminkin se sitte töiden jälkeen soitteli mulle illalla ja yhtäkkiä sanoi, että on menossa kaverinsa kanssa iltalenkille, joten olin sitten hieman ihmeissäni. Sanoin sitten vaan, että pitäkäähän hauskaa, enkä viitsinyt sen tarkemmin kysellä.

Ihmeellistä, että se kuitenkin puhuu, että haluaisi lähteä mun kanssa ulos, mutta sitten kumminkin aina sivulauseessa tavallaan peruu puheensa. Tai, että vastaa niin pitkästi yksinkertaiseen kysymykseen. Jotenkin tuntuu liian hankalalta taas. Vai onko tämäkin sitten vaan jotain peliä, että "miehen pitää tehdä töitä, että pääsee mun kanssa treffeille" tai jotain muuta paskaa. Mielelläänhän nuo naiset aina jonkun "kaverin" kanssa muuta tekevät, kun lähtevät mihinkään. Mun mielestä ainakin tuo voisi olla ihan hyvin jotain peliä, koska miksi muuten se sitä mulle olisi tuolla tavalla sanonut ja vielä tuollaisena päivänä, jolloin olin sitä itse lenkille mukaan kysellyt. Tai mistäpä sitä tietää.

Oikein hyvännäköinen ja kaikin puolin mukavan oloinen likka olisi kyllä kyseessä, mutta en minäkään tässä kyllä loputtomiin jaksa kysellä siltä mitään. Ei oikein puhelimessa puhuminen saati sitten mesessä/facebookissa jutteleminen oikein edistä tätä hommaa. Ja nyt kun itse lukee tätä tekstiä, niin miettii, että miten helvetissä joku saa näistä jutuista itselleen näin saatanan hankalia.

Dängleri

Jäsen
Ja nyt kun itse lukee tätä tekstiä, niin miettii, että miten helvetissä joku saa näistä jutuista itselleen näin saatanan hankalia.

KapteeniHidas yrittää nyt vaan vielä uudelleen. Mun mielestä paras vaihtoehto on kysyä vastapuolta juurikin esim. lenkille tai kahville tms. tilanteeseen, jossa pääsette juttelemaan. Heitä sille jotenkin huumorin varjolla, että "lainaisikohan se sen ystävä sitä sun lenkkikaveriks", tai "millon sun vuoro on viedä se lenkille", tai "milloin ois mahdollista saada lenkkiseuraa". Yleensä huumori ja pilke silmäkulmassa toimii.

Vaikuttais siltä, että se on kuitenkin ainakin jollain tasolla susta kiinnostunut. En olisi kuitenkaan täysin yllättynyt, jos tää on taas niitä "oot huippu kaveri, mut en oo susta silleen kiinnostunut" - tyyppejä.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KapteeniHidas yrittää nyt vaan vielä uudelleen. Mun mielestä paras vaihtoehto on kysyä vastapuolta juurikin esim. lenkille tai kahville tms. tilanteeseen, jossa pääsette juttelemaan. Heitä sille jotenkin huumorin varjolla, että "lainaisikohan se sen ystävä sitä sun lenkkikaveriks", tai "millon sun vuoro on viedä se lenkille", tai "milloin ois mahdollista saada lenkkiseuraa". Yleensä huumori ja pilke silmäkulmassa toimii.

Vaikuttais siltä, että se on kuitenkin ainakin jollain tasolla susta kiinnostunut. En olisi kuitenkaan täysin yllättynyt, jos tää on taas niitä "oot huippu kaveri, mut en oo susta silleen kiinnostunut" - tyyppejä.
Jep, täällä taas. :) No vähän tuohon tyyliin sitä yritinkin heittää, mutta ei sitä ilmeisesti sitten kiinnostanutkaan lähteä. Ei vielä kuitenkaan aivan tekisi mieli luovuttaakkaan, mutta eihän sitä väkisin mun kanssa mihinkään kahvittelemaan voi pakottaa. Noh, onhan tässä jo viime aikoina kaverikortteja keräiltykin useita, niin eiköhän sinne vielä ainakin yksi sovi nippuun lisää. Nyt taitaa tulla jo sellainen ennen ensimmäistäkään kunnon tapaamista.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Sain määkin kaverikortin kaheksan vuotta sitten. En tykänny. No seitsemän vuotta ollaan nyt yhdessä oltu, vaikka aluksi kaverikortti tulikin.

Ei näissä hommissa ainakaan lannistua kannata.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vai onko tämäkin sitten vaan jotain peliä, että "miehen pitää tehdä töitä, että pääsee mun kanssa treffeille" tai jotain muuta paskaa.

Mä en ehkä lähtis ollenkaan tuohon leikkiin mukaan. Jos sä nyt alat pelaan sen säännöillä niin todennäköisesti tulevaisuudessakin tanssitaan sit naisen pillin mukaan. Tai ainaki se heti alusta asti tottuu siihen et sä teet vitusti duunia sen eteen. Oot mun mielestä tehny aika selväks et sua kiinnostaa ja pallo on nyt naisella.

Tosin mun naisasiat on huumoriketju kamaa et ei ehkä kannate tätä vihjettä ottaa kovin tosissaan.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä en ehkä lähtis ollenkaan tuohon leikkiin mukaan. Jos sä nyt alat pelaan sen säännöillä niin todennäköisesti tulevaisuudessakin tanssitaan sit naisen pillin mukaan. Tai ainaki se heti alusta asti tottuu siihen et sä teet vitusti duunia sen eteen. Oot mun mielestä tehny aika selväks et sua kiinnostaa ja pallo on nyt naisella.

Tosin mun naisasiat on huumoriketju kamaa et ei ehkä kannate tätä vihjettä ottaa kovin tosissaan.
Noh, eipä näissä munkaan naisasioissa kovin kaukana huumoriketjusta olla liikuttu, joten eipä siinä.

Samaa tässä olen pelännyt itsekin, että talutusnuoraanhan tässä joutuu, jos tässä alkaa liikaa tekemään duunia. Vähän oikeastaan alkaa kiinnostuskin lopahtamaan tähän naiseen, mutta kyllähän tietysti sinne treffeille vielä lähtisin jos se mua mukaan kysyisi. Onhan tämä nyt saatana outoa, että muija tekstaa/soittelee/juttelee facebookissa melkeinpä jatkuvasti, mutta sitten sitä oikeastaan kiinnostakkaan nähdä mua. Tyttö ei myöskään ole luonteeltaan todellakaan mitenkään ujo, että minkään "jännittämisen" tai muun piikkiin ei oikein voi laittaa.

Onneksi noita likkoja on tääkin kaupunki pullollaan.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
thegolle; En millään jaksa lukea ketjua taaksepäin, mutta olitko oikeasti noin kyyninen ja pessimistinen naisten suhteen ennen tuota sinun säätöäsi? Ei pahalla tietenkään.

Captainslow; Nyt otat sen luun kauniseen käteen vain. Esität suoraan kysymykset a) Koska sinulla on vapaata b) kiinostaako lähteä kahville/lenkille silloin. Sillähän tuo selventyy. Turha pohtia pään sisällä asioita ja kehitellä mitä ihmeellisempiä teorioita. Parin kertaan itsekkin olen siihen sortunut ja sanotaanko, että ihminen alkaa pikku hiljaa uskomaan omia "valheitaan" todeksi.

Omista seikkailusta, että kaverin otan mukaan ja Saksaan lähden lomalle. Samaan aikaan sitten täällä Suomessa on tuo "varattu" naikkonen, joka ei siltä yhtään vaikuta. Heittää flirttiä ja kyselee, millon nähdään taas etc etc, mutta juurikin tässä kohtaan pessimisti olen ja oletan, että hän vain ylikohtelias on. Ei sitten myöhemmin satu enempää, kun kuulee ettei minusta kiinostunut olekkaan.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
thegolle; En millään jaksa lukea ketjua taaksepäin, mutta olitko oikeasti noin kyyninen ja pessimistinen naisten suhteen ennen tuota sinun säätöäsi? Ei pahalla tietenkään.

Jos nyt siis tarkoitat tuota ettei kannate lähteä pelailuihin mukaan niin oon kyllä sitä mieltä ollu oikeastaan aina. Jos on tarpeeksi hyvä nainen (kuten mulla tätä yh:tä edellinen) niin kyllä sitä tietyn ajan jaksaa katella kunhan se loppuu hyvissä ajoin. En muutenkaan oikein hyväksy tätä ajattelutapaa et miehen pitäis tehdä kaikki työ aina naisen eteen ja nainen on ikäänkuin joku palkinto jota kaikkien tulisi tavoitella. Joo näinhän se on tainnu aina mennä, mutta mikä pakko sen on jatkua samalla tavalla? Tiedän myös paljon naisia joille toi pelailu on vaan ajanviihdettä ja ne nauttii saamastaan huomiosta vaikka ei niillä oliskaan mitään intressejä kyseistä miestä kohtaan. Ehkä joo olen hieman kyyninen, mutta jos puhutaan kahdesta aikuisesta ihmisestä jotka ovat toisistaan kiinnostuneita niin miksi sitä aikaa pitää tuhlata johonkin pelailuun?

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ehkä tässä vain huomaa tämän ikäeron. Minä 22 ja nainen 18. Itse haluaisin olla vain yhdessä, mutta naisella vielä jonkinlainen hinku baaritteleen. Ei tässä auta kuin kestää, vaikka toiseen luottaakin täysin. Eihän tuo silti kovin mukavalta tunnu.

Vaikka ei mukavalta tunnu, niin silti jos rupeat liikaa valittamaan, niin joko pilaat suhteen tai sitten pilaat naisesi opiskelijaelämän tai pahimmassa tapauksessa molemmat. Itsellä korkeakouluopinnot olivat elämän parasta aikaa tähän mennessä, etenkin ne bileet, niin sen takia toivon, että annat hänen nauttia niistä parhaan mukaan.

Toisekseen ihmettelen, että kuinka oma bileintosi on jo 22-vuotiaana kadonnut.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Toisekseen ihmettelen, että kuinka oma bileintosi on jo 22-vuotiaana kadonnut.

Samaa mieltä.

Samaa mieltä myös siitä, että ensimmäiset opiskeluvuodet bileineen olivat omalla tavallaan helvetin hienoa aikaa, joista pitää saada nauttia.

Ville #41 on sen verran nuori hemmo vielä, että neuvoisin ehdottomasti olemaan puuttumatta tyttöystävän opiskelijaelämästä nauttimiseen ja ymmärtämään sitä (kuten tähänkin asti on toiminut) ja samalla nauttimaan itse ajasta omien ystävien kanssa. Myös ystävien takia. Jossakin vaiheessa - aika pian - tulee tilanne, jolloin ystävien kanssa on yksinkertaisesti helvetin vaikea löytää vaimoilta, lapsilta, taloilta ja koirilta yhteistä aikaa, vaikka tahtoa riittäisikin.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulipa sitten tänään viestiä tuolta suomlaiselta naiselta viestiä, missä kyseli tämän päivän suunnitelmista ja olisi kiva tavata taas. Suunnitelmia, kun ei ollut niin myöntävästi nyt vastasin ja hetkeen sieltä ei mitään ole kuulunut. Odottelua tämä siis nyt on

Dängleri

Jäsen
Olen ollut yli puoli vuotta naiseni kanssa yhdessä ja syksy saapui ja nainen aloitti opiskelut. Kaukosuhteella tässä mennään, kuten aikaisemminkin. Vuoden päästä tarkoitus muuttaa yhteen. Tässä vain kaukosuhteessa tuo naisen koulu ja ensimmäisen vuoden opiskelijabileet tuntuu vievän paljon aikaa. Nainen sanoo odottaneensa opiskelijabileitä vuosia ja haluaa käydä niissä. Ymmärrettävää.

Komppaan macnevisia ja BitterX:ää; anna tytön ottaa rauhassa opiskeluajastaan kaikki irti, sillä se on tavallaan "once in a lifetime". Opiskeleminen on toisinaan henkisesti rankkaa, ja monille sen vastapaino on bileet. Eikä se bileissä käyminen tarkoita aina kunnon kännejä, vaan mahdollisuutta tutustua opiskelijatovereihin, ja jakaa omia kokemuksia ja tunteita muiden kanssa. Enemmän olisin huolissani jos tyttö ei niissä bileissä kävisi, vaan tylsistyisi yksinään kämpällään. Kyse on hänestä ei sinusta.

Parisuhde vaatii luottamusta, ja mustasukkaisuus ainoastaan syö sitä.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Nyt on omalla kohdallani ehkä ensimmäistä kertaa edes jotain mielenkiintoa naisasioissa, nimittäin se ruotsin opettaja tuolta työpaikalta on osoittanut edes jonkinlaista mielenkiintoa.

Harvoin olen nähnyt, että ketään nainen olisi yhtä paljon kiinnostunut jutuistani ja tekemisistäni kuin hän. Johtuu ehkä osaksi siitä, että ei omaa juurikaan ihmissuhteita, negatiivisen persoonansa ja luonteensa vuoksi. On monien silmissä todella ikävä ihminen.

Että en tiedä johtuuko ihan vain ihmissuhteiden puutteesta eli haluaa vain edes jonkun kaverin ketä kuuntelee ja on kiinnostunut hänen asioistaan. Asiaa on ainakin niin paljon, etten suunvuoroa juuri koskaan saa. Hänelle on kuitenkin aika suuri asia ylipäätään jo se, että edes tervehdin. Nätin näköisen hymyn pistää aika usein päälle, vähän ehkä pilkettäkin silmäkulmassa.

Tulee joskus mieleen joku kaverisuhde, kun hänen kanssaan juttelee, on sen verran erilainen. Ehkä tässä joku kerta...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuuleppa nimimerkki HIFK. Lue Timo Hännikäisen kirja Ilman. Ei kun luet, kirjastosta löytyy. Se Hännikäinen ei saanut neljään vuoteen pillua ja teki siitä raportin kirjan muodossa. Sen jälkeen se sai pillua siihen tahtiin, että ei meinannut kyrpä lepoasentoon päästä. Brändäsi saamattomuuden ja nyt on pillukeisareiden keisari. Älä kysy nyt itsestään selviä kysymyksiä vaan tee kuten sanotaan. Eteenpäin menet ihan alati.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuuleppa nimimerkki HIFK. Lue Timo Hännikäisen kirja Ilman. Ei kun luet, kirjastosta löytyy. Se Hännikäinen ei saanut neljään vuoteen pillua ja teki siitä raportin kirjan muodossa. Sen jälkeen se sai pillua siihen tahtiin, että ei meinannut kyrpä lepoasentoon päästä. Brändäsi saamattomuuden ja nyt on pillukeisareiden keisari. Älä kysy nyt itsestään selviä kysymyksiä vaan tee kuten sanotaan. Eteenpäin menet ihan alati.

Tiedän kyllä tuon kirjan, mutta en kyllä ihan sille linjalle halua todellakaan lähteä. Kyllä se naisten suosio täytyy saavuttaa ihan muilla keinoilla. Voi tietenkin olla, että saa naisia ihan miten sattuu, mutta eipä tuossa tavassa mitään ihailtavaa ole. Kyllä ne täytyy ihan muilla tavoilla ansaita.

Kyllähän monet miehet saavat naisia vaikka kuinka paljon ilman että valittaisivat saamattomuudesta julkisesti. Ne on ne muut avut.

Eikä edelleenkään voi miksikään mieheksi kutsua, auttamattoman nörtiltä näyttää edelleen, ilman kirjan kirjoittamista olisi varmasti vieläkin ilman.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eikä edelleenkään voi miksikään mieheksi kutsua, auttamattoman nörtiltä näyttää edelleen, ilman kirjan kirjoittamista olisi varmasti vieläkin ilman.
No mutta pillua se saa. Niin kuin moni muukin. Minulle muuten armeijassa se yksi hullu yliluti Makkonen sanoi sotilaspoliisihaastattelussa: "ootko sinä Käyttäjänimetön jotenkin nössö?".

No niin, ajat muuttuvat, MUISTA SE.

Tiedät kirjan mutta et ole lukenut. Se on ihan eri asia. Eikä se Hännikäinen sekundaa sen jälkeen saanut vaan laatua. Älkää nyt kysykö, että mistä tiedät, koska Hännikäinen on rehellinen hyvässä ja huonossa, siksi tiedän.

Ei se nössö ole, naisten silmissä, se riittää. Eniten nössö olet edelleenkin vain omasta mielestäsi. Aikasi on vasta alkamassa.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmasti saa naisia, mutta eipä omaa mitään sellaisia naisten arvostamia juttuja, muuten kuin ehkä tuo kuuluisuus.

Nörtin näköinen jätkä, ei jatkoon. Saamattomuus, joka parani vasta kirjan kirjoittamisen jälkeen. Ilman sen tuomaa julkisuutta olisi varmasti edelleen ilman. Eikä näytä omaavan mitään erikoista fiksuuttakaan.

Joten tuo kirjan tuoma julkisuus on se, mikä herättää naisten mielenkiinnon. Mutta ei voi puhua mistään sellaisesta naisten unelmamiehestä tai alfauroksesta.

Jos ei olisi kirjaa kirjoittanut, niin eipä varmasti yhtään sen kokeneempi olisi. Saa kirjan avulla naisia, mutta enpä kyllä yhtään kateellinen ole. Koska kyllä ne on ne muut avut, joilla naisia saadaan.

Naisia voi aina haluta, mutta ei hinnalla millä hyvänsä, vrt. bordellit.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jos ei olisi kirjaa kirjoittanut, niin eipä varmasti yhtään sen kokeneempi olisi. Saa kirjan avulla naisia, mutta enpä kyllä yhtään kateellinen ole. Koska kyllä ne on ne muut avut, joilla naisia saadaan.

Ei pidä ruokkia trollia mutta ruokinpa silti.

Mitä ne muut avut on joilla niitä naisia saadaan, kerropa minulle hyvä HIFK? Tämä herra sai naisia kirjoittamalla kirjan kokemuksistaan, se on riittävän hyvä syy saada naisia ja suurin osa ei kykenisi kirjoittamaan kokemuksistaan sellaista kirjaa, jonka avulla saisi niitä naisia.

Joku saa naisia, koska on sitä rahaa paljon - naiset juoksevat rahan luo, asia näin ikävästi ja sovinistisesti ilmaisten - pois kuitenkin minusta se, että olisin sovinisti. Olen nisti korkeintaan.

Joku saa naisia olemalla huippuhyvä urheilussa mutta onko se jollain muotoa parempi syy kuin kirjoittaa kirja ja saada siten naisia? Pidätkö kaikkia kirjailijoita nössöinä vai vaan tätä kirjailijaa? Entäpä muusikot, vai onko cool olla muusikko ja saada naisia? Onko muusikkous parempi syy kuin kirjoittaa kirja?

Kerro minulle se hyväksyttävä syy saada naista, voin sitten ottaa sen käyttööni ja lähteä metsästämään niitä naisia? Vai kaivanko nuijan esille ja lähden metsälle? Ugh!

vlad.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eihän kirjan kirjoittaminen tietenkään ole mitenkään nössöä, mutta kyseinen henkilö voi sellainen olla. Ja varsinkin jos kirjoittaa tuollaisia juttuja, saati että ovat omia kokemuksia. Saamattomuushan ei ole mikään sellainen juttu, jota naiset nimenomaan haluavat.

Eli jos mies on saamaton, eikä ole seksuaalisesti haluttava, niin eivätpä naiset sellaisesta pidä. Eikä ulkonäkökään tuolla kaverilla ole mitenkään naisiin vetoavaa.

Kyllä jos urheilijoihin vedotaan, niin vievät kyllä 100-0 tuon kisan. On eri asia tehdä 3 maalia Schalkea vastaan kuin kirjoittaa julkisesti omasta saamattomuudestaan. Jos menisin tuonne kadulle huutelemaan sitä, etten koskaan saa naista, niin eipä niitä hirveästi enää edes näkyisi.

Kirjan voi siis aina kirjoittaa, totta kai, eri asia on se, että mistä.

Muusikoilla on ylipäätään paljon enemmän naisseuraa kuin tavallisella kaduntallaajalla. Kunnon rokkitähti vetoaa monesti naisiin, ja ihan oikeutetustikin. Niissä nyt on hieman enemmän munaa kuin jossakin onnettomassa Hännikäisessä.

Ylipäätään kun mietitään, niin esim. alfaurokset pääsevät aina valitsemaan parhaat päältä. Niillä sitä karismaakin yleensä on. Eivät esitä yhtään mitään, eivät tarvitse mitään apuvälineitä saadakseen huomiota ja suosiota, jne. Niitä nyt on ylipäätään todella vähän, mutta jos puhutaan, niin Hännikäinen on kyllä mahdollisimman kaukana mistään alfauroksesta tai naisten unelmamiehestä.

Kuinka moni nainen edes mainitsee unelmoivansa mistään Hännikäisen kaltaisesta tyypistä? En ainakaan koskaan ole kuullut sellaisesta.

Eli toisin sanoen, se on se oma ulkonäkö, karisma, sosiaalinen asema, jne, ihan ylipäätään se, että kun tulet johonkin paikalle, niin naisten mielenkiinto herää. Siinä ei välttämättä edes mitään sanoja tai keskusteluja tarvita, kun se naisten kiinnostus on herännyt.

Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Eihän kirjan kirjoittaminen tietenkään ole mitenkään nössöä, mutta kyseinen henkilö voi sellainen olla. Ja varsinkin jos kirjoittaa tuollaisia juttuja, saati että ovat omia kokemuksia. Saamattomuushan ei ole mikään sellainen juttu, jota naiset nimenomaan haluavat.

Ilmeisesti ne naiset kuitenkin halusivat päästä petihommiin miehen kanssa, joka ei ollut saanut pimperoa useampaan vuoteen, siitä huolimatta, että mies ei ole sinun mielestä alfa-uroksen näköinen vaan että hän on - no miten sen nyt sanoisi - nössö. Mutta sehän on vain ja ainoastaan sinun mielipide.

Kuinka monen naisen kanssa sinä olet päässyt petihommiin harrastamaan vaakamamboa? Lukema taitaa olla aika lähellä nollaa ts. tämä kirjailija on omilla ansioillaan - ei siis kenenkään muun ansioilla - päässyt useamman naisen kanssa sänkyyn kuin sinä koskaan. Vaikka en arvostakaan sänkyhommilla retostelua, niin se on kuitenkin todettava, että sinuna olisin ihan hiljaa ja miettisin, että mitä minä voin tehdä toisella tavalla jotta saan omin avuin kellistettyä naisen petiin. Vai haluatko vetää tumppuun koko lopunikäsi ja itkeä menetettyjen mahdollisuuksien perään?

Eli toisin sanoen, se on se oma ulkonäkö, karisma, sosiaalinen asema, jne, ihan ylipäätään se, että kun tulet johonkin paikalle, niin naisten mielenkiinto herää. Siinä ei välttämättä edes mitään sanoja tai keskusteluja tarvita, kun se naisten kiinnostus on herännyt.

Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä sen suhteen saako mies naisia vai ei jos hänellä on sitä muuta vetovoimaa - sitä sisäistä karismaa ja vetovoimaa, sen rinnalla ulkoisesti aflaurokset jäävät toiseksi. Nämä alfat voivat ensimetreillä olla etulyöntiasemassa mutta lopulta jäädä langalle soittelemaan kun naiset - tai miksei miehetkin - huomaavat tästä miehestä huokuvan karisman ja vetovoiman. Melkeinpä voisin todeta, että ne helpoimmat tapaukset lankeavat ensin näiden alfaurosten pauloihin mutta onko heidän valloittaminen sitten mikään saavutus, vai onko se, että onnistuu voittamaan vetovoimallaan ne voimakastahtoisemmat ja kenties karismaattisemmat naiset se todellinen saavutus? Onko se mikään saavutus, jos saat lihaksillasi ensimmäisen naisen pauloihisi, ja tiedät, että tämä nainen on kiinnostunut sinusta tasan tarkkaan niiden lihasten tähden? Minusta se on aika heppoinen saavutus, mutta en kirjoita tätä sillä, että olisin kateellinen näille lihaskimpuille - eivät he sille mahda mitään, että lihaksikkuus liitetään machoiluun ja maskuliinisuuteen ja sen tähden monet naiset ovat lääpällään heihin. Mutta varmasti näiden lihaksikkaiden alfojen joukossa on miehiä, jotka tietävät pelin hengen ja pelaavat omaan pussiinsa - jos sänkyyn tekee mieli niin aina löytyy nainen jolta saa, toisaalta jos haluaa laatua, sellaistakin on markkinoilta saatavilla, ulkoiset avut takaavat sen. Mutta yhtälailla ulkoisesti vaatimattomamman näköinen voi olla se "alfa", jos hänellä on karismaa ja vetovoimaa - sekin riittää kallistamaan naisen kuin naisen. Näin se vaan on!

Tekisi mieleni kirjoittaa suoraan ja karusti näin loppuun mutta hienovaraisesti vihjaan, että tee nyt hyvä mies - poikanen - jotain äläkä mussuta täällä. Tee aloite, pyydä sitä opettajaa treffille tai edes flirttaile kunnolla, siten, että hän tajuaa missä mennään. No, tiedän nämä ohjeet turhiksi, koska kohta painut maillesi ja itket epätoivoissasi koska et koskaan saa naista. Kunnes palaat pinnalle kuin vieteriukko ja taas valitat ääneen surkeuttasi.

Miksi vitussa kirjoitan sinulle kun se on sama kuin kirjoittaisin lautaseinälle? Tulos on sama, mitään ei tapahdu...

vlad.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy