Keskimääräisesti lukutaidosta on hyötyä.
Joo, anteeksi supermies.
Keskimääräisesti lukutaidosta on hyötyä.
Älähän nyt www.naimisiin.info on tehnyt morsmaikuille muistilistan. Ihan kreisiä touhua. Keskustelupalsta muistuttaa jotain hourulaa...
Varmaan paras vinkki on se, että järjestä juuri sellaiset häät kuin itse haluat. En voi millään ymmärtää, että on olemassa pariskuntia, jotka ottavat pankkilainaa prinsessahäitä varten. Tietenkin sekin on perusteltua, jos haluaa nähdä kaikki sellaisetkin sukulaiset, joiden kanssa ei ole ikinä ollut tekemisissä sekä kaupantekijäisiksi syöttää ja juottaa ne. Disclaimeri tietysti tähän: toki jättihäät ovat perustellut, jos lompakko on lyönnissä tai pappa betalar.Naimisiin olisin rammauttamassa kahden vuoden sisällä. Selailtuani nettiä, ja luettuani budjetteja olen tullut siihen tulokseen että tulossa on henkilökohtainen konkurssi. Kaikkeen sitä onkaan alettu, ei tiennyt poika mihin leikkiin ryhtyi.. Olisiko teillä heittää esimerkkejä häittenne budjeteista ja muita vinkkejä, vieraita olisi tulossa rapiat sata ja ei-kirkkohäät.
Omissa häissä oli jotain 110-120 vierasta ja voin sanoa, että oli todella vaikea vetää se viiva ketä kutsutaan ja ketä ei. Pakkohan se johonkin on vetää.
En myöskään tajua sitä, että häitä suunnitellaan vuositolkulla. Me pistimme hihat heilumaan ja n. 5 kk hääprojektin alkamisesta häät oli pidetty.
Hyvä pointti, lisäksi juontajalla on oltava hyvä tilannetaju, jos tehtävän antaa muille kuin kaasolle tai bestmanille. Itse menin tässä hiukan hassiin, mutta onneksi oma-aloitteinen kaaso paikkasi tilannetta. Luotin liikaa tuttuun jamppaan, mutta olisi pitänyt silti käydä tehtävänkuva läpi tarkempaan.Best Maniksi ja Kaasoksi kannattaa valita aktiiviset persoonat, jotka jaksavat järjestää ohjelmaa ja ylläpitää hyvää tunnelmaa höpötyksillään.
Ai jaa, kenen vieressä he istuvat/minkävärinen puku? Käänsin vasta kanavalle.
edit. Danielin mutsin puku on arkinen roosanharmaa (vai onko se vain harmaa, eos). Kaulassa pyöreät helmet. Ukko oikealla puolella sellainen risuparta.
Oi miten suloista, molemmat olivat todella liikuttuneita vaihtaessaan sormuksia! Danielin osakkeet ovat varmaan kovassa nousussa, varsinkin kun uusi Jonas-skandaali vain odottaa puhkeamistaan täyteen kukkaan :)
PS. Nyt on kuningataräiti käynyt yhden kerran liikaa Brasiliassa kasvojenkohotuksessa. Näyttää vahanaamiolta hymyillessään.
Nehän ovat ihan samannäköisiäkin, nämä vastavihityt puolisot :) Sama hymy, samat piirteet.
.
Westlingin isä heitti aika pätevän puheen illallisella noin ensikertalaiseksi enkä demariudestakaan ihan vannomaan menisi.Pässinnäköisiä demareita Daniel Westlingin vanhemmat. Kirkon ainoat kauniit naiset ovat muuten Madde sekä Letizia Ortiz.
edit2. koskakohan muuten saadaan Suomeen se saksalainen kuningas ja palatseita. Ennenkaikkea aatelisarvoja pitää alkaa jakaa uudelleen
Ei se ole hymy vaan viimeisen kiristyksen tulos. Sama ongelma kuin Ella Erosella aikoinaan - suu ei mene enää kiinni.PS. Nyt on kuningataräiti käynyt yhden kerran liikaa Brasiliassa kasvojenkohotuksessa. Näyttää vahanaamiolta hymyillessään.
Kirkon ainoat kauniit naiset ovat muuten Madde sekä Letizia Ortiz.n
Ei se ole hymy vaan viimeisen kiristyksen tulos. Sama ongelma kuin Ella Erosella aikoinaan - suu ei mene enää kiinni.
Onnea ei vissiin saa toivottaa, joten tsemppiä huomiselle. Ei se jännitä kuin hetken...Huomenna on sitten allekirjoittaneella edessä se suuri päivä.
Kaiken kaikkiaan todella hieno fiilis ja kliseisesti odottava fiilis. Huomenna on loppuelämäni ensimmäinen päivä ja tiistaina lähdetään upealle häämatkalle, joten eipä voisi paremmin mennä, vielä kun kerkeää puhelimen teksti-tv:stä tarkastamaan HIFK:n voiton!
Huomenna on sitten allekirjoittaneella edessä se suuri päivä. Ei oikein vieläkään käsitä, mitä huomenna on tapahtumassa, mutta pahoin pelkään, että sen tajuaa kaiken jännityksen kanssa huomenna, kun saapuu kirkon pihaan. Itse olen aina ollut huono jännittämään etukäteen, mutta aina h-hetkellä iskee sitäkin pahempi kipsi/jännitys. Alunperin 60 hengen pienehköt häät venyivät aina lähes 100 hengen häiksi. Morsian lähti tänään puolen päivän aikoihin vanhempiensa luokse, jotta kaikki menee perinteiden mukaan ja itse olen viettänyt päivän laatuajan Jatkoaikaa lueskellen, jottei tarvitsisi ajatella koko aikaa huomista, kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta vielähän tässä viime hetkillä ehtii tapahtua paljon.