Ihan mielenkiinnolla lähdin lukemaan ketjua, kun on kokemusta sieltä -70 luvulta lähtien tästä asetelmasta Jokerit-HIFK.
(sitä ennen HJK-Hifk)
Että missä mennään ja millaisen alustan nimimerkkien takaa huutelu antaa asialle.
Silloin viime vuosituhannellahan tätä ei vielä ollut. Kaikki piti sanoa ja perustella kasvokkain.
Olen jo aikaisemminkin Jokerisivustolla asiasta kirjoittanut, niin ihan lyhyesti muutama muistelu.
Ystäväpiiriini ja läheisiini on aina kuulunut sekä jokereita että hifkiläisiä.
Aina on pystytty katsomaan matseja yhdessä tai erikseen.
Aina on ollut sopivaa nälvimistä ja roustaamista.
Kannustettu omia niin lähibaarissa kuin halliilla.
Mutta mitään vihaa tai katkeruutta ei koskaan ole ollut.
Itse tuomitsen jyrkästi Lähteenmäen teon, samoin Ben-Amor/Peltonen tapauksen ja KHL-ajan.
Muuta en voi tehdä.
Nimimerkki
@Marleau kirjoittaa pitkästi ja omasta mielestään varmaan aikuismaisen jämäkästi,
mutta kirjoitukset on pelkkää höttöä, mielipiteitä vailla faktoja.
Esim. Kaikki ranskalaisin viivoin kootut syytökset Jokereita vastaan.. Naurettavaa. (pl KHL)
Samanlaisia listoja saisi koottua varmaan kaikista Liiga-joukkueista kahdenkymmenen vuoden takaa.
Mielenkiinnolla niitä faktoja odottelen muiden mukana.
Ja älytön heitto Jokerifaneista, jotka muka pitävät Ukrainaa yhtä syyllisenä sotaan!!
Väite on oksettava.
Moisia heittoja voi heittää vaikka kuinka. Esim. hifkin fanit keroivat mulle, että naisten pahoinpitely on heistä ok.
Ja hän ymmärtää KHL:ssä pelanneita pelaajia (koska heitä on runsaasti myös Hifkissä), mutta tuomitsee
jyrkästi Jokerit ja Jokerien kannattajat. Yhtälö jota en ymmärrä. Ihan samoja ukrainalaisten verellä maksettuja ne on ollut pelaajienkin palkat.
Eipä sitten enempää tällä kertaa tästä asiasta.
Terveiset
@Vaakuna hän kirjoitti monta juttua mitä voin allekirjoittaa
- Viha ja katkeruus syövyttää vain omaa sisintä -