Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 451 629
  • 2 331

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tappajahai 3, jota aloin juuri Netflixistä katsomaan. Ainakin vielä näkemättä paskaa ja paskaa varmasti myös näkemisen jälkeen.
Tai oon mä tän varmaan nähnyt joskus. Hyvä hauki, syö ne!

Edit: On tää järkyttävää huttua
 
Viimeksi muokattu:

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikka Salkkareita seuraankin, niin tuo sen "sisarsarja" Rantabaari ei houkuta hetkeäkään. Vai serkkuko se oli vai mikälie. Eli se on näkemättä paskaa. Salkkarit puolestaan nähtynä paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vaikka Salkkareita seuraankin, niin tuo sen "sisarsarja" Rantabaari ei houkuta hetkeäkään. Vai serkkuko se oli vai mikälie. Eli se on näkemättä paskaa. Salkkarit puolestaan nähtynä paskaa.
Sama. Salkkarit on niin huono että se on toisinaan jopa hyvä. Rantabaarin osalta jo ensimmäisestä ohjelmamainoksesta/teaserista oli pääteltävissä että tuo on yksiselitteisesti paskaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Uudenmaan eristys päättyy. Etuajassa.
Viruslinkoja ja koronapesiä tarjoillaan jatkossa, ympäri Suomea. Onkohan se sitä "uudenmaan pakkosyöttökulttuuria?"
No näillä mennään.
 

redpecka

Jäsen
Tappajahai 3, jota aloin juuri Netflixistä katsomaan. Ainakin vielä näkemättä paskaa ja paskaa varmasti myös näkemisen jälkeen.
Tai oon mä tän varmaan nähnyt joskus. Hyvä hauki, syö ne!

Edit: On tää järkyttävää huttua
Älä nyt kuitenkaan loppuun katso jotta voi pysyä ketjun aiheessa.

Itse olen nähnyt sen ykkösen, tai ainakin kansikuvan siitä. Siitä kai pitää nostalgiamielessä sanoa, että hyvä! ja aikansa klassikko. Luultavasti muistamatta paskaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Älä nyt kuitenkaan loppuun katso jotta voi pysyä ketjun aiheessa.

Itse olen nähnyt sen ykkösen, tai ainakin kansikuvan siitä. Siitä kai pitää nostalgiamielessä sanoa, että hyvä! ja aikansa klassikko. Luultavasti muistamatta paskaa.
Nukahdin kesken kaiken. Ykkönen on mestariteos. Sitten ne sukeltaakin syvään.

Kuinka monta koulun päättäjäisiä juhlivaa, mutta pahaa-aavistamatonta lukiolaisneitoa tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu vedenalaiselle tutkimusalukselle?

Aki Sirkesalo
 
K

Kiekkokatsoja

Ostin Lidlistä kuumahöyrypuhalluslaitteen.
Kuvittelin että tämä kuumahöyrypuhallus kone poistaa sekä sohvan tahrat, että suihkun kaakelien saumojen tummentumat, kuten mainoskuvassa.
Mutta.. koskaan en oo moista paskaa ostanut. Luulin että tv shop on huijjausta, mutta myös lidl on samaa paskaa.
No elämän iloa kaikki on :)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ostin Lidlistä kuumahöyrypuhalluslaitteen.
Kuvittelin että tämä kuumahöyrypuhallus kone poistaa sekä sohvan tahrat, että suihkun kaakelien saumojen tummentumat, kuten mainoskuvassa.
Mutta.. koskaan en oo moista paskaa ostanut. Luulin että tv shop on huijjausta, mutta myös lidl on samaa paskaa.
No elämän iloa kaikki on :)
Jos sillä lämmittää kyrsää niin saako hyvää höyrymakkaraa etes?
 
K

Kiekkokatsoja

Nyt olisi hyvä hetki purkaa osa korona rajoitteita. Ainakin hus alueen ulkopuolelta. Vain 6 uutta tartuntaa, hussin ulkopuolella.
Näkemättä on, mitä paskaa siitä seuraisi. Mutta sittenhän tuon näkisi.
Purettava osa rajoituksista tulee tehdä pian. Ei ole järkeä jatkaa näin, kovin pitkään.
Näkemättä on vielä se, mitä (paskaa?) vappu tuo tartuntatilastoihin. No viikon parin viiveellä kai senkin näkee.
Luulen että vappu ei tuo ihmeempiä määriä tartuntoja, ainakaan hussin ulkopuolelle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt olisi hyvä hetki purkaa osa korona rajoitteita. Ainakin hus alueen ulkopuolelta. Vain 6 uutta tartuntaa, hussin ulkopuolella.
Näkemättä on, mitä paskaa siitä seuraisi. Mutta sittenhän tuon näkisi.
Purettava osa rajoituksista tulee tehdä pian. Ei ole järkeä jatkaa näin, kovin pitkään.
Näkemättä on vielä se, mitä (paskaa?) vappu tuo tartuntatilastoihin. No viikon parin viiveellä kai senkin näkee.
Luulen että vappu ei tuo ihmeempiä määriä tartuntoja, ainakaan hussin ulkopuolelle.
Eli puretaan rajoitteita, vaikka oletetaan, että siitä seuraisi ties mitä paskaa? Enpä itse ainakaan tuolla periaatteella haluaisi rajoitteita purettavan, kun sitten rajoitteet tulisivat taas voimaan ja vituttaisi taas.
 
K

Kiekkokatsoja

Eli puretaan rajoitteita, vaikka oletetaan, että siitä seuraisi ties mitä paskaa? Enpä itse ainakaan tuolla periaatteella haluaisi rajoitteita purettavan, kun sitten rajoitteet tulisivat taas voimaan ja vituttaisi taas.
No joskus ne kuitenkin on löysättävä. Nyt olisi hyvä paikka kokeilla.
 
K

Kiekkokatsoja

Joku Canadalainen on vieläkin katkera, kun heidän "huippumiehet" hävisivät mm finaalin.
Tottahan tuo on, että Anttila ei ole kärkipään pelimies. Mutta jos äijjä tulee puskista, kyykyttää täydellisesti kärkimaiden nhl miehet pudotuspeleissä.. niin jonkinlaista kunnioitusta tulisi siitä olla.
No, heikkoja toimittajia riittää.
 
K

Kiekkokatsoja

Uskotko linkissä olevaan väittämään? Ruotsin Tegnell ja Giesecke varoittavat: Suomi syksyllä taas täysin kiinni, vuoden päästä kuolintilastoissa tasoissa Ruotsin kanssa

Näkemättä tämäkin (paska) vielä on, mutta itse luulen että Suomessa ei kuolintilastot etene väkilukuun suhteutettuna(kaan) yhtä huonoiksi, kuin Ruotsissa.
Täysin kiinni..? No en usko että ihan yhtä kiinni, kuin nyt keväällä.
Tuohon suuntaan jonkinmatkaa, voivat asiat hyvinkin mennä. Mutta tuskin/toivottavasti ei noin.
Lisäys. Tää taitaa olla vaan niitä Ruottalaisten egokohotusjuttuja, jota ovat harrastaneet vuosikymmeniä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
K

Kiekkokatsoja

Korona laumasuojajutut taisivat olla satua. Tutkimuksen mukaan, harva sitä on sairastanut. Suurimpaan osaan maapallon ihmisistä se voi vielä tarttua.
Taitavat keksiä rokotteen, ennen laumasuojaa. Ja alkupään rokotteista mahdollisesti voi saada jonkin rokotehaitan/sairauden. Taidan jättää ottamatta rokotteen.

Näkemättä on tämä paska vielä, mutta mitäs jos nyt vaan eletään tätä elämää.. lähes normaalisti.
Yritetään kuitenkin olla tartuttamatta muita.
Yksi vaihtoehto voisi olla se, että sairastaisi taudin alta pois, niin ei tarvisi asiaa enää miettiä. Tuokaan vaihtoehto ei ole kovin hyvä, sillä tauti voi olla vaarallisempi, kuin miksi sitä on alussa luultu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös