Tarvitseeko kaikkien panelistien esittää?Masked Singer. Nään jo valmiiks, miten panelistit esittävät tyhmää ja tietämätöntä.
Tarvitseeko kaikkien panelistien esittää?Masked Singer. Nään jo valmiiks, miten panelistit esittävät tyhmää ja tietämätöntä.
Ei varmasti normaalisti tarvitsisi, mutta tässä tapauksessa varmaan pitää, koska kyseessä on käsikirjoitettua shaibaa.Tarvitseeko kaikkien panelistien esittää?
Hear hear, bro! Tosin tämä on nähtynä ja maistettuna paskaa.- Kaikki vehnäoluet
Näkemättä paskaa? Se on nähtynä paskaa.Juu, kiva olla töissä 50v, jotta saisi työhaluttomat sosiaalipummit tuetua heidän 50v ajan.
Ai, onnittelut, kun pääsit eläkkeelle jo nyt.Näkemättä paskaa? Se on nähtynä paskaa.
Yhtenä vaihtoehtona suunnittelevat eläkeiän nostoa. Se olisi jatkossa 70v.
Juu, kiva olla töissä 50v, jotta saisi työhaluttomat sosiaalipummit tuetua heidän 50v ajan.
Olisihan se luksusta päästä 70-vuotiaana eläkkeelle. Tässä on totuttauduttu ajatukseen, että ikinä ei pääse.Yhtenä vaihtoehtona suunnittelevat eläkeiän nostoa. Se olisi jatkossa 70v.
Juu, kiva olla töissä 50v, jotta saisi työhaluttomat sosiaalipummit tuetua heidän 50v ajan.
Juu. 50v yritystä olla yhteiskuntakelpoinen, ja töissä. ja sitten joutaakin kuolla pois. Vanhat loppuun, ja uutta tilalle. Siis jos nuoriso joskus haluaa mennä töihin,Olisihan se luksusta päästä 70-vuotiaana eläkkeelle. Tässä on totuttauduttu ajatukseen, että ikinä ei pääse.
Niin. Aika jyrkkää voi olla kulttuuri tai uskontoero. Normistihan me voimme kääntää sille selän, mutta jos omat lapset on siinä pelissä mukana, niin sitten on haettava kompromissi, kovin hämmentävään tilanteeseen.Henk koht joutunut todistamaan, kuinka ähly aivopessyt exvaimoni (eli nykyisen vaimonsa). Ja nopeasti se tapahtui. Lapset olivat tainneet miehen nähdä kerran kun äitinsä kertoi ettei ole oikein rahaa ruokaa joten vein heille. Mukana oli kinkkua, mutta jouduin ottamaan sen lapsia seuraavan kerran hakiessa mukaani kun ei kuulemma voi kinkkua syödä. Lapseni onneksi ovat pysyneet kristittyinä ja minun luona saavat syödä niin paljon kinkkua ja nakkeja kuin haluavat.
Näkemättä paskaa.. ketjun aihe.Onneksi nykyään toimii ihan ok ja exvaimokin tullut jonkun verran järkiinsä eron jälkeen (siitäkin jo yli 5v). Ja oikeasti haluaisin joskus viettää ryyppyillan tuon lasteni pikkusiskon isän kanssa. Kerran olen häntä kätellyt naistenklinikalla kun tuo pikkusisko syntyi. Lapseni aamulla ihmettelivät että mitä ihmettä minä teen heidän äitinsä kotona herättelemässä heitä kouluun/päiväkotiin, mutta toki kerroin että heistä tuli isosiskoja ja vein heidät illemmalla katsomaan pikkusiskoaan.
Itselleni alkuaikojen Apulanta toimii kyllä hyvin, mutta Kiila albumista lähtien en yhtyeen tuotannosta ole suuremmin välittänyt.Apulanta on aina ollut mulle jostain syystä sellanen kuulematta paskaa, mutta mitä enemmän noita on kuunnellut viime vuosina, niin ei se kyllä ole. Käsi ylös virheen merkiksi.
Harras toiveeni on, ettei minun tarvitse kuulla tätä taideteosta ikinä. Sastikka nähdä mahdollisesti tähän liittyvää musiikkivideota.Tuure Boeliuksen kesäkumibiisi: "Hengitä".
Näistä mielipiteistä on niin helppo olla samaa mieltä...Harras toiveeni on, ettei minun tarvitse kuulla tätä taideteosta ikinä. Sastikka nähdä mahdollisesti tähän liittyvää musiikkivideota.