Joopa joo. Eipä oo helppoa narkkarinkaan elämä. Lähisukulaiseni, jonka kanssa hänen ollessa pieni, vietin toisinaan aikaa.. oli yritetty tappaa pahoinpitelemällä. Niin, hän on narkkari, ja sosiaalipummi + ilmeisesti viettää toisinaan aikaa kaltaisensa kanssa.
Oli kaverinsa koiraa käynyt taluttamassa ulkona. Koira karkasi. Narkkari kaverinsa suuttui. Hakkasi ja potki + ym. raivolla pitkään. Toinen olisi voinut kuolla, mutta jäi henkiin. Jäi pysyviä + näkyviä haittoja leikkauksienkin jälkeen.
Joo, osa puolustelee huumeita. Itse en, kun oon nähnyt/kuullut mukavan pojan syrjääntymisen päihteisiin. Ja tiedän että jokupäivä hänen elämänsä päättyy, joko oman käden, jonkun muun, tai huumeiden kautta,
Näkemättä paskaa, luulen että näitä tarinoita on paljon, ja ne on lisääntymässä. Nuoriso + vastuuttomuus + yhteiskunnan elättäminen +some, pelaaminen + päihteet, helppo ja mukava elämä + ei velvoiteta mihinkään elämänkaari - lapsuudesta aikuisuuteen, syrjääntyminen. No paljon ketjussa kulkevia avainsanoja. Oma valintako? Kyllä, se helpoin ja mukavin tie houkuttelee. Mukavuusalueella pysyminen, keinolla millä hyvänsä ja mahdollisimman paljon.