Talent Suomi
Mä elin teininä kesät euron juustoilla. Hienoja aikoja. Kakstahti ja axe haisi. Venäläinen rööki paloi ja viina oli hyvää. Jotain teinityttöjäkin siinä pyöri.McDonald’s.
Koskaan en ole kyseisen firman paskaa syönyt, en edes käynyt sisällä myyntipisteissään. Enkä käy.
Parempaa roskaruokaa on aina saanut asuntovaunugrilleistä. Mie kun olin teini, ei ollut Venäjää vaan Neuvostoliitto. Viinaa kyllä oli ja tyttöjä. Mulle antoi se yksi Mirva, jolla oli valkoinen keppi.Mä elin teininä kesät euron juustoilla. Hienoja aikoja. Kakstahti ja axe haisi. Venäläinen rööki paloi ja viina oli hyvää. Jotain teinityttöjäkin siinä pyöri.
Ton Axen kun olsit vaihtanu Menneniin ja valutellut omat viinat, niin ei olsi tytöt pelkästään pyörineet. Ne söis sun kädestä.Mä elin teininä kesät euron juustoilla. Hienoja aikoja. Kakstahti ja axe haisi. Venäläinen rööki paloi ja viina oli hyvää. Jotain teinityttöjäkin siinä pyöri.
Mennen, Pomarfinnit, farkut nykästyyliin leuan alle vedettynä, poolopaita farkkujen alle työnnettynä, sopiva Penamulletti, Keke-aurinkolasit. Niistä on mies tehty.Ton Axen kun olsit vaihtanu Menneniin ja valutellut omat viinat, niin ei olsi tytöt pelkästään pyörineet. Ne söis sun kädestä.
Mä yritän katsoa jaksoa, koska en ole vuosiin nähnyt tätä. Ekan esityksen jälkeen tekis jo mieli ampua aivot kattoon...Talent Suomi
Talent Suomi
Tuo olisi hienoa tehdä kyseisessä ohjelmassa.Mä yritän katsoa jaksoa, koska en ole vuosiin nähnyt tätä. Ekan esityksen jälkeen tekis jo mieli ampua aivot kattoon...
Kieltämättä voisi kyllä päästä spontaani mitä vittua repeäminen, kun joku jannu kävelee lavalle, ottaa haulikon käteen ja ampuu takaraivonsa ympäri lavaa. Myös yleisön ja tuomareiden reaktiot voisi olla näkemisen arvoisia. Ps. Kesken jäi. Ei pysty, liian hapokasta.Tuo olisi hienoa tehdä kyseisessä ohjelmassa.
Kyllä se nuoriso leuhkii kun on mopot ja vitut, ei meillä ennen mitään mopoja ollut.Mä elin teininä kesät euron juustoilla. Hienoja aikoja. Kakstahti ja axe haisi. Venäläinen rööki paloi ja viina oli hyvää. Jotain teinityttöjäkin siinä pyöri.
Kuinka wanha sä oot jos ei mopoja ollu?Kyllä se nuoriso leuhkii kun on mopot ja vitut, ei meillä ennen mitään mopoja ollut.
Oli niitä olemassa, mutta meillä ei ollu.Kuinka wanha sä oot jos ei mopoja ollu?
Yöllä pelattava käsimunaottelu ja siihen liittyvä "show".
Jenkkifutis on krapulassa hyvää seurattavaa. Voi torkkua pelin läpi ja käydä hakemassa vissyä mainoskatkoilla.Tämä. Tällä kaudella aloitin Viaplayltä katsomaan jefupeliä varmaan 4-5 kertaa, kertaakaan kuitenkaan loppuun asti pääsemättä. Niin saatanan tylsää että...
Jenkkifutis on krapulassa hyvää seurattavaa. Voi torkkua pelin läpi ja käydä hakemassa vissyä mainoskatkoilla.
Yks hyvä koomailulaji on snooker, ellei sit Ronnie the Rocket satu just sillon pelaamaan, hän on turhan hätäinen veikko darraiselle mielelle. Kauppisen horinat voi myös järkyttää herkässä mielentilassa olevaa sohvan vankia. Muutoin vahva suositus.Ainoa oikea krapulaurheilulaji on golf. Aikanaan Eurosportilta tuli sunnuntai-iltapäivänä aina golffia ja sen seuraaminen oli juuri passelin rauhoittavaa siinä kohtaa. Selvin päin sitä ei kyllä pysty katsomaan.
Yks hyvä koomailulaji on snooker, ellei sit Ronnie the Rocket satu just sillon pelaamaan, hän on turhan hätäinen veikko darraiselle mielelle. Kauppisen horinat voi myös järkyttää herkässä mielentilassa olevaa sohvan vankia. Muutoin vahva suositus.
50 kilometrin hiihto väliaikalähdöllä toimi myös kerran hyvin. Taisi olla jotkut SM-kisat kun ei ollut kun suomalaisia osallistujia.Ainoa oikea krapulaurheilulaji on golf.