Mainos

Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

• 465 729
  • 2 352
Suosikkijoukkue
Suomi
Kun on nuori, niin luulee että osaa ja tietää paljon.
Kun ikääntyy, huomaa että molemmissa on paljon puutteita, vaikka olisi kokenut.
Ja nyt waltawa loikkaus tuosta asiasta pois, ja kohti mitättömyyttä.
Mulla on ollut varpaan kynsi halki, jo 2 vuotta. Joo menettelee, mutta joka kerta tarttuu terävä halkeama sukkaan.
Syytä siihen, että miksi halkeama ei korjaudu itsekseen, en tiedä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämä minun syntymäpäivänä (valitettavasti) TV5:ltä alkava Undressed Suomi kuuluu kyllä vahvasti tähän ketjuun.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tämä minun syntymäpäivänä (valitettavasti) TV5:ltä alkava Undressed Suomi kuuluu kyllä vahvasti tähän ketjuun.
Myöhäiset onnittelut veli @Breeze Harbour . Kaikki mitä tulee mainoskanavilta on automaagisesti paskaa, pari poikkeusta tulee joskus.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
The kardashians. Aina ollut sitä mieltä että täyttä paskaa. Ja äsken nähdyn mainoksen perusteella todella on juuri sitä itseään.
Kertoo jotain tästä maailmasta, että tuolla paskalla tuo perhe on noussut yhdeksi viihdemaailman ja muodin yms. merkittävimmistä perheistä.
Tuota noin...
Eihän tämmöisiä "ilmiöitä" pitäisi päästtä edes sille tasolle, että joutuu arvostelemaan ne "näkemättä paskaa"-osastoon. En ole moisia päästänyt oman tietoisuuteeni mitenkään, joten eivät ole edes paskaa, eivät ole käytännössä yhtään mitään minulle.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä uusi ohjelma nimeltään fleksaajat. Kuka ihan oikeasti sitä katsoo?
Pitäisi tehdä ohjelma nimeltään pleksaajat. Siinä nimimerkki pettter, minä ja muutamia valikoituja muita vedettäisiin aina ihan järkyttävät pleksit ja sammuttaisiin lopuksi pitkin poikin minne sattuu. Matkalla juteltaisiin mukavia.

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
90-luvulla telkkarissa "hurmanneesta" Kyllä Isä Osaa-sarjasta tehdään näin heti perään elokuva, ja tietenkin alkuperäisten näyttelijöiden kera. Näkemättä paskaa.

Ihmettelin jo tuolloin, et onpa heikkoo tekemistä TV2:lta. Sairaan paskasti kirjoitettu ja dialogit oli jo tuolloin todella ärsyttävän epätodellisia.

Suosikkijoukkue
Ässät
Ihmettelin jo tuolloin, et onpa heikkoo tekemistä TV2:lta. Sairaan paskasti kirjoitettu ja dialogit oli jo tuolloin todella ärsyttävän epätodellisia.

Itse olin ala-asteen juuri aloitellut noihin aikoihin ja oli mielestäni todella hyvä sarja. Siitä sitten joku kymmenen vuotta eteenpäin ja nappasin jostain Anttilan alelaarista sarjan dvd-boksin mukaan. Kaksi jaksoa jaksoin katsoa, jonka jälkeen totesin saman asian kuin sinä. Hirveetä tuubaa.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Riku Nieminen palaa Munamieheksi ja nyt oli myös pienet Käärijä-siivet. Ei naurattanut 2011, eikä varmasti naurata nytkään.
Alkaa ympyrä sulkeutua...
Joo - eikä tarvitse katsoa tätäkään, kun ei alkuperäinenkään muuta kuin ihmetytti, kuinka onnettomilla keinoilla koulutetut(?) näyttelijät itseään markkinoivat.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Itse olin ala-asteen juuri aloitellut noihin aikoihin ja oli mielestäni todella hyvä sarja. Siitä sitten joku kymmenen vuotta eteenpäin ja nappasin jostain Anttilan alelaarista sarjan dvd-boksin mukaan. Kaksi jaksoa jaksoin katsoa, jonka jälkeen totesin saman asian kuin sinä. Hirveetä tuubaa.
Tuota edeltänyt Mummo vasta kamala olikin. Aiemmin olikin saatu herkkua koko rahalla, kun Tankki täyteen ja Reinikainen oli mainioita humöörisarjoja, suorastaan helmiä sioille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy