Eikös tuo ketjun otsikkokin, "Näkemättä paskaa..." jo alleviivaa korostamaani lausetta lainauksessani... liekö tässä juuri siitä kysymys...Ei kai kenenkään ole pakko paskaa katsoa. Minä ainakaan en katso. Enkä osaa oikein siis keskustellakaan siitä. Eli vaikenen.
??????? Otitko nyt vähän liian tosissasi? Satuitko huomaamaan ketjun otsikkoa?Aika vaikea yhtyä näkemykseesi. Ei kenenkään ole pakko katsoa ohjelmia, jotka eivät kiinnosta. Asioiden paskaksi toteaminen ilman tietoa/kokemusta taasen on vähän junttia. Etukäteen möykkääminen siitä, että taas joku tulee ja syyttää rasistiksi on sitten jo todella junttia.
Tässä ketjussa toki tarkoituskin antaa kärkkäitä mielipiteitä anonyymisti, mutta tuskin tämän perusteella kukaan sua tulee muiluttamaan.
Onnea @Breeze Harbour Sinä olet kyllä näkemättä juuri päinvastaista kuin ketjun otsikko.Tämä minun syntymäpäivänä (valitettavasti) TV5:ltä alkava Undressed Suomi kuuluu kyllä vahvasti tähän ketjuun.
Myöhäiset onnittelut veli @Breeze Harbour . Kaikki mitä tulee mainoskanavilta on automaagisesti paskaa, pari poikkeusta tulee joskus.Tämä minun syntymäpäivänä (valitettavasti) TV5:ltä alkava Undressed Suomi kuuluu kyllä vahvasti tähän ketjuun.
Kertoo jotain tästä maailmasta, että tuolla paskalla tuo perhe on noussut yhdeksi viihdemaailman ja muodin yms. merkittävimmistä perheistä.The kardashians. Aina ollut sitä mieltä että täyttä paskaa. Ja äsken nähdyn mainoksen perusteella todella on juuri sitä itseään.
The kardashians. Aina ollut sitä mieltä että täyttä paskaa. Ja äsken nähdyn mainoksen perusteella todella on juuri sitä itseään.
Tuota noin...Kertoo jotain tästä maailmasta, että tuolla paskalla tuo perhe on noussut yhdeksi viihdemaailman ja muodin yms. merkittävimmistä perheistä.
Pitäisi tehdä ohjelma nimeltään pleksaajat. Siinä nimimerkki pettter, minä ja muutamia valikoituja muita vedettäisiin aina ihan järkyttävät pleksit ja sammuttaisiin lopuksi pitkin poikin minne sattuu. Matkalla juteltaisiin mukavia.Tämä uusi ohjelma nimeltään fleksaajat. Kuka ihan oikeasti sitä katsoo?
Näkemättä paskaaPitäisi tehdä ohjelma nimeltään pleksaajat. Siinä nimimerkki pettter, minä ja muutamia valikoituja muita vedettäisiin aina ihan järkyttävät pleksit ja sammuttaisiin lopuksi pitkin poikin minne sattuu. Matkalla juteltaisiin mukavia.
Tajusit.Näkemättä paskaa
Huolestunut kansalainen miettii: ”Eikö kukaan ajattele autoja?!”Nyt on diippii shittii.
Tähän <facepalm> ja pään päälle kuvitteellinen pilvi, jossa lukee <epätoivon alho> aitoon Aku Ankan tyyliin...