Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 451 866
  • 2 331

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
LOVE Maikkarilla on todellakin tämän ketjun syvää ydintä
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kai kenenkään ole pakko paskaa katsoa. Minä ainakaan en katso. Enkä osaa oikein siis keskustellakaan siitä. Eli vaikenen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei kai kenenkään ole pakko paskaa katsoa. Minä ainakaan en katso. Enkä osaa oikein siis keskustellakaan siitä. Eli vaikenen.
Eikös tuo ketjun otsikkokin, "Näkemättä paskaa..." jo alleviivaa korostamaani lausetta lainauksessani... liekö tässä juuri siitä kysymys...

Kun nyt tässä avaudutaan porukalla, niin totean, että minulta(kin) jää suurin osa television ohjelmatarjonnasta katsomatta, (lähes) kaikki reality-/life style-/paritusformaatit, ja eritoten muutama oman elämänsä komeljanttari on ikuisessa pannassa, kärkenä Janne Kataja... hyi helevetti!
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jollain suomalaisella tv-kanavalla pyörii ohjelma nimeltään Silent Library, joka on ilmiselvästi tämän ketjun ainesta. Kyseessä on ilmeisesti Melkein mensa -ohjelman tapainen ohjelma, jossa julkkisvieraat tekevät hassuja temppuja. Suvi Hartlinin Instagram-tilillä törmäsin klippiin tästä ohjelmasta ja kaksi sekuntia riitti minulle.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Näin mainoksen: Fleksaajat.
Siinä joku kotimainen puhelaulaja kavereineen: fleksaa.
Tässä on vaan sellanen ongelma, et jos ei tykkää ohjelmasta tai ei katso sitä, saati että on sitä mieltä, että se on ”näkemättä paskaa”, on pomminvarmasti rasisti. Luojan kiitos eivät ole naisia, sillä em. standardeilla, olis naisvihaajarasisti.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Aika vaikea yhtyä näkemykseesi. Ei kenenkään ole pakko katsoa ohjelmia, jotka eivät kiinnosta. Asioiden paskaksi toteaminen ilman tietoa/kokemusta taasen on vähän junttia. Etukäteen möykkääminen siitä, että taas joku tulee ja syyttää rasistiksi on sitten jo todella junttia.

Tässä ketjussa toki tarkoituskin antaa kärkkäitä mielipiteitä anonyymisti, mutta tuskin tämän perusteella kukaan sua tulee muiluttamaan.
??????? Otitko nyt vähän liian tosissasi? Satuitko huomaamaan ketjun otsikkoa?
En viitsi tähän loppuun laittaa junttiudesta mitään......
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Kun on nuori, niin luulee että osaa ja tietää paljon.
Kun ikääntyy, huomaa että molemmissa on paljon puutteita, vaikka olisi kokenut.
Ja nyt waltawa loikkaus tuosta asiasta pois, ja kohti mitättömyyttä.
Mulla on ollut varpaan kynsi halki, jo 2 vuotta. Joo menettelee, mutta joka kerta tarttuu terävä halkeama sukkaan.
Syytä siihen, että miksi halkeama ei korjaudu itsekseen, en tiedä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämä minun syntymäpäivänä (valitettavasti) TV5:ltä alkava Undressed Suomi kuuluu kyllä vahvasti tähän ketjuun.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tämä minun syntymäpäivänä (valitettavasti) TV5:ltä alkava Undressed Suomi kuuluu kyllä vahvasti tähän ketjuun.
Myöhäiset onnittelut veli @Breeze Harbour . Kaikki mitä tulee mainoskanavilta on automaagisesti paskaa, pari poikkeusta tulee joskus.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
The kardashians. Aina ollut sitä mieltä että täyttä paskaa. Ja äsken nähdyn mainoksen perusteella todella on juuri sitä itseään.
Kertoo jotain tästä maailmasta, että tuolla paskalla tuo perhe on noussut yhdeksi viihdemaailman ja muodin yms. merkittävimmistä perheistä.
Tuota noin...
Eihän tämmöisiä "ilmiöitä" pitäisi päästtä edes sille tasolle, että joutuu arvostelemaan ne "näkemättä paskaa"-osastoon. En ole moisia päästänyt oman tietoisuuteeni mitenkään, joten eivät ole edes paskaa, eivät ole käytännössä yhtään mitään minulle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä uusi ohjelma nimeltään fleksaajat. Kuka ihan oikeasti sitä katsoo?
Pitäisi tehdä ohjelma nimeltään pleksaajat. Siinä nimimerkki pettter, minä ja muutamia valikoituja muita vedettäisiin aina ihan järkyttävät pleksit ja sammuttaisiin lopuksi pitkin poikin minne sattuu. Matkalla juteltaisiin mukavia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös