Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 451 950
  • 2 331

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Otsikko Ilta-Sanomissa:
"Robert Taylor julkaisi kuvan - Mikko Leppilampi riensi kommentoimaan".
Samaan aikaan joku toinen toimittaja tekee reportaasia sotatoimialueelta, tai tutkivaa journalismia vanhusten hoiton tilasta. En sitä sano, etteikö tässä arjessa missä elämme olisi paikkansa myös kevyemmillä uutisilla ja kaikki journalistit eivät pysty maailmaa muuttamaan, vaikka haluaisivat, vaan se leipä on revittävä näillä "Janni Hussi rohkeana influenssereiden cocktail-tilaisuudessa - Kimi Räikkönen murjaisi nasevan kommentin"-tyylisillä jutuilla. Silti tiedonvälityksestä, mitä nämä iltapulutkin loppujen lopuksi edustaa, tai ainakin pitäisi, on itsellä vähän ylevämpi käsitys. Tosin eihän aikoinaan Hymy-lehteäkään kukaan tunnustanut lukevansa, vaikka vuoden 1968 joulukuun numeron painos oli yli puoli mljoonaa ja lehdellä lukijoita parhaimmillaan 2,3 miljoonaa (wiki). Julkkiksilla myydään elokuvia, musiikkia ja messutapahtumia ja niiden avioeroilla, alkoholismilla ja verohelveteillä tarttumapintaa tavallisille kansalaisille. Siinä saa sitten valita, että tunteeko sympatiaa, vai vahingoniloa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Joo ja tuo Frendit-musikaali on vissiin sellainen että se parodioi Frendejä sarjana, eli siinä käsitellään paljon niitä hahmoja, tapahtumia ja miljöötä niiden laulujen muodossa. Kuulemma otetaan ainakin kantaa Frendien (väitettyyn) rasismiin ja oliko homofobiaankin.
Jaakko Ryhänen voisi olla Chandler ja Jorma Hynninen Joey. Phoebea voisi esittää Johanna Rusanen-Kartano ja Rachelia vaikka Tomi Metsäketo. Nykyaikaa, hei! Muut roolit menkööt Aleksanterin teatterin palkollisille.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Joo ja tuo Frendit-musikaali on vissiin sellainen että se parodioi Frendejä sarjana, eli siinä käsitellään paljon niitä hahmoja, tapahtumia ja miljöötä niiden laulujen muodossa. Kuulemma otetaan ainakin kantaa Frendien (väitettyyn) rasismiin ja oliko homofobiaankin.

Frendit on kieltämättä nostettu mielenkiintoisella tavalla tikunnokkaan tänä päivänä ja sieltä on poimittu asioita jotka ovat rasistisia ja homofobisia. Ihmiset ei vaan tajua sitä että sarja on suurimmaksi osaksi tehty 90-luvulla ja se kuvastaa nimenomaan sitä aikaa ja tyyliä, jotenkin aika älytöntä nykyään katsella sitä sillä ajatuksella että hui et sä noin voi sanoo.

Ja sitten jotkut saatanan uniset hiirulaiset laskeutuu sieltä lämpöisestä officestaan tekemään suomalaista Frendit-musikaalia, vaikka eivät ymmärrä koko sarjasta hevonpaskaa ja sitten alkaa nää ulinat. Kattokaa ne tuotantokaudet ja sen jälkeen voidaan vaihtaa klubitakkeja!!!! MY GOD!
En saatana katso, Frendit on nähtynäkin paskaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kaikki ohjelmat, joissa nauretaan päälle. Ei vaan pysty. Todella idioottimaista paskaa.
Kuinkas monta Polk High schoolin touchdownia sulla on tai mustaa vyötä BJJ:ssä, jos zero to none niin tiedät minne matkasi kohdistuu!!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään tuli törmättyä kanavasurffailun aikana törmättyä STAR Channeliin (täysin uusi tuttavuus minulle), jossa pyöri Silent Library Suomi -niminen ohjelma. Viisi sekuntia tuon ohjelman katselua riitti minut vakuuttumaan siitä, että sekä kanava että ohjelma on täyttä paskaa. Osallistujat olivat Susanna Penttilää lukuunottamatta jotain 30 ikävuoden paikkeilla olevia F-luokan julkkiksia, joista tunnistin vain pari. Veikkaan, että ohjelma ei tule keräämään kovinkaan kummoisia katselumääriä tai kisaamaan mistään merkittävästä palkinnosta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No, entäs sitten "Tämä on tämä"?
Onko kellään näkemystä ao. pläjäyksestä, kun itse sijoitin eilen tulleen eka jakson ko. ohjelmasta jo suosiolla tämän ketjun kategoriaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään tuli törmättyä kanavasurffailun aikana törmättyä STAR Channeliin (täysin uusi tuttavuus minulle)
Ohjelmiin en ota kantaa (tai no otan, paskaa kaikki, jopa kusi), mutta näen tässä paikan päteä itsestäänselvyydellä: Star on siis entinen Fox, tai ainakin siltä kanavapaikalta Fox joskus alkuvuodesta hävisi ja tilalle tuli tämä STAR. Taitavat ohjelmatkin pääasiallisesti olla Foxilta tuttuja.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Portion Boysin S-pankin kanssa yhteistyössä tekemä "Tilipäivä" -musavideo jota ainakin Twitch tykkää kovasti mainostaa mulle
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uusi, varmasti hulvaton sarja "Latelan Laurin hurja remontti"
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Uusi, varmasti hulvaton sarja "Latelan Laurin hurja remontti"
Jep. Siellä varmasti on luvassa jotain pierukilpailuja jne. Ihmettelen kyllä suuresti ketkä keijot tätä sarjaa katsoo?

Jonnet tuunailee kun ei kyrvässä riitä mitta.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
70 vuotta lähestyvät vanhempani kävivät kylässä. Tunnin aikana faijani suusta selvisi, että maailmassa on nykyään pilalla ainakin seuraavat asiat (unohdan varmasti jotain):

  • Helsinki on pilalla
  • Vuosaari on pilalla
  • Merihaka on pilalla (Ei ole koskaan asunut tai varmaan edes käynyt Merihaassa, mutta koska uusi ratikka menee siitä niin kaupunginosa on pilalla)
  • Malmi on pilalla, koska lentokentälle rakennetaan (käynyt elämänsä aikana ehkä 2 kertaa lentokentän kahviossa jäätelöllä)
  • Lasten TV-ohjelmat ovat pilalla
  • Autot ovat pilalla
  • Talot ja rakentaminen ovat pilalla
  • Omakotitalojen pihat ovat pilalla, koska 5 vuotta sitten entiselle pellolle rakennetun omakotitalon pihassa ei ole jättimäisiä puita
Tosiaan varmaan jotain unohtuikin. Ei se ukko tainnut muuta puhuakaan kuin valittaa maailman menosta. Ennen kaikki oli vaan niin paljon paremmin!

Älkää valittako kaikesta. Olkaa positiivisia ja iloisia. Älkää muuttuko tuollaisiksi. Läheisenne kiittävät. Kiitos.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Omakotitalojen pihat ovat pilalla, koska 5 vuotta sitten entiselle pellolle rakennetun omakotitalon pihassa ei ole jättimäisiä puita
Minä en tiedä mitään metsistä tai puista, mutta jopa minä tiedän sen että jos tontilla ei ole vanhoja puita, niin kestää aikaa että niitä siihen tulee. Puut kun eivät kasva mitenkään erityisen nopeasti. Toki johtunee siitä että kun isoisäni osti minulle omenapuun taimen niin hän kertoi että parinkymmenen vuoden päästä se alkaa näyttämään hyvältä. No ei näytä vieläkään hyvältä kun jänikset sen syövät vähän väliä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä en tiedä mitään metsistä tai puista, mutta jopa minä tiedän sen että jos tontilla ei ole vanhoja puita, niin kestää aikaa että niitä siihen tulee. Puut kun eivät kasva mitenkään erityisen nopeasti. Toki johtunee siitä että kun isoisäni osti minulle omenapuun taimen niin hän kertoi että parinkymmenen vuoden päästä se alkaa näyttämään hyvältä. No ei näytä vieläkään hyvältä kun jänikset sen syövät vähän väliä.
Silloin kun minä olin nuori, niin kyllä ne omenapuut vaan kasvoivat ja kasvoivat. Ei mitkään suippukorvat silloin hyppineet silmille. Kyllä asia on näin.
 

444

Jäsen
70 vuotta lähestyvät vanhempani kävivät kylässä. Tunnin aikana faijani suusta selvisi, että maailmassa on nykyään pilalla ainakin seuraavat asiat (unohdan varmasti jotain):

  • Helsinki on pilalla
  • Vuosaari on pilalla
  • Merihaka on pilalla (Ei ole koskaan asunut tai varmaan edes käynyt Merihaassa, mutta koska uusi ratikka menee siitä niin kaupunginosa on pilalla)
  • Malmi on pilalla, koska lentokentälle rakennetaan (käynyt elämänsä aikana ehkä 2 kertaa lentokentän kahviossa jäätelöllä)
  • Lasten TV-ohjelmat ovat pilalla
  • Autot ovat pilalla
  • Talot ja rakentaminen ovat pilalla
  • Omakotitalojen pihat ovat pilalla, koska 5 vuotta sitten entiselle pellolle rakennetun omakotitalon pihassa ei ole jättimäisiä puita
Tosiaan varmaan jotain unohtuikin. Ei se ukko tainnut muuta puhuakaan kuin valittaa maailman menosta. Ennen kaikki oli vaan niin paljon paremmin!

Älkää valittako kaikesta. Olkaa positiivisia ja iloisia. Älkää muuttuko tuollaisiksi. Läheisenne kiittävät. Kiitos.
Vuosia sitten päätin lähteä käyttämään isäni isää mökillään. Siis lapsuudenkodissaan, joka on muiden sisarusten kuolemien myötä muuttunut hänen kesämökikseen. Edelliskesänä hän oli saanut ilmeisesti jonkinasteisen lämpöhalvauksen tai vastaavan ja kausi oli päättynyt siihen sen kesän osalta, ja tuon myötä kunto romahti niin pahoin, että mökki on ollut sen jälkeen käytännössä autiona.
Noh, lähdettiin reissuun. Kaikki oli hänen mielestään paskaa. Koko menomatkan jaksoi jankuttaa, että miten tässä tiellä voi näkyä Turun tienviittoja, koska ainahan sinne on ajettu Porintietä. Sanoin joka kerta, että tämä on nopeampi reitti. ”Ei sinne mikään kiire ole” oli vastaus joka kerta. Ja joka kerta tuli mieleen, että mitä nopeammin päästään takaisinkin sitä parempi. No sitten alkoi marmatus siitä, että ajan liian kovaa. Kyllä, kesäisellä motarilla oli vauhtia peräti 110 km/h. ”Ei ole niin kova kiire”. Vitutus kasvoi entisestään. Päästiin mökille, hän oli unohtanut avaimet kotiin. Tyyppi irtosi henkseleistään sen tajuttuaan.
Faijan kanssa oltiin käyty laittamassa mökki talviteloille sen jälkeen, kun hänet oli kiidätetty sairaalaan edelliskesänä. Faijani käy tuolla ehkä kerran kymmenessä vuodessa, minä sentään olin käynyt ehkä joka toinen vuosi. Ihan kaikki jutut eivät lähteneet lihasmuistista. ”Miksi täällä on verhot kiinni? Eihän niitä koskaan laiteta kiinni talveksi!” Joo sori, ei käynyt mielessä, että se oli se akuutein juttu siinä kun mietti, että mistä kaikki vesipumput sun muut tyhjennetään yms. Aikamme tarvottiin pihalla ja päätettiin lähteä kylille syömään. ”Eikö sulle ruoka maistu kun et edes lisää käy hakemassa?” ”Kyllähän nuoren miehen pitää enemmän syödä”. ”Silloin kun minä olin nuori…” Alkoi olla hieman pata jumissa jo tuossa vaiheessa. Sitten sukuhaudalle. No ei ollut kukaan käynyt viemässä kukkia. Jännä juttu, kun on ainoa hengissä oleva läheinen näille kalmoille.

Paluumatka tultiin sitten joka saatanan maitolaiturin kautta vanhoja teitä pitkin, kun en halunnut enää ainuttakaan kommenttia väärästä reitistä tai mistään muustakaan. Siis vittu, mä käytin tuohon reissuun harvinaisen vapaapäiväni täysin vapaaehtoisesti ja saan kuulla koko reissun ajan valitusta ja vittuilua milloin mistäkin. Joo, ei olla koskaan oltu erityisen läheisiä, syynä hänen hivenen hankala luonteensa. Aina ollut sama juttu, että kun käy kylässä, niin pois ei saisi lähteä, mutta toisaalta käytös ei anna ensimmäistäkään syytä edes mennä kylään.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Seth MacFarlane sisään ja luonnollisesti Leslie Nielsen ulos. Toki MacFarlane eri roolissa, mutta tämä on todellakin tämän ketjun asiaa.
Frank Drebinin poika, jota esittää Liam Neeson, jolla on se Schindlerin Listan ruumiiden poltto-kohtauksen ilme joka elokuvassa. Maailmassa on näemmä löysää rahaa, koska joku on nähnyt asiakseen tuohonkin tekeleeseen tuohta tuhlata. Tai helvetillinen usko omiin kykyihinsä, sehän yleensä riittää.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Neeson on kyllä siinä mielessä hyvä jatko Nielsenille, että Nielsen aloitti komediaroolit vasta vanhalla iällä. Ja sen takia leffansa ovatkin niin hyviä, kun suorittaa ne pääosin vakavalla draamatyylillä. Eipä sillä, tuon leffasarjan olisi voinut jättää rauhaan ja yrittää Neesonilla jotain uutta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahtavatko mitenkään selittää, mistä tällainen Frank Drebin Junior on ilmestynyt? Tarkottaisi käytännössä sitä, että Frankilla oli alkuperäisten elokuvien aikaan nelikymppinen poika, mutta sen kummemmin sarjassa kuin leffoissa ei taidettu mitenkään vihjata, että ennen sitä viimeisen leffan lopussa syntyvää lasta Frankilla olisi ollut jälkikasvua.

Ja siinä viimeisen leffan missä lie kuvitelma/flash forward-kohtauksessahan taidetaan viitata johonkin Frankin näköiseen pikkupoikaan juuri "Frank Juniorina", joka olisi siis ihan liian nuori Liam Neesonin hahmoksi.

No, varmaan vaan haluavat säilyttää hauska, vanha papparainen asetelman. Tosin aika uskomatonta, että Neeson on jo nyt vanhempi kuin Nielsen oli viimeisessä elokuvassa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Sanna Marinin sänkykuva toisen ihmisen kanssa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231230_182105_Chrome~2.jpg
    Screenshot_20231230_182105_Chrome~2.jpg
    103,6 KB · kertaa luettu: 111
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös