Aihe olisi ihan mielenkiintoinen, mutta kusihan nämä samat tekijät sen Keihäsmatkat-sarjankin, jota jaksoi katsoa n. 10 minuuttia. Tätä uutta en edes yritä.Hihhihiii Oy:n tekemä uusi sarja Hymy.
Putousta olen katsonut puoli jaksoa ekalla kaudella ja VOFia en koskaan. Joten täysin samaa mieltä, näkemättä paskaa.Putous, ja the voice of finland.
Molempia seurasin kausien alkuvaiheessa. Mutta molemmat on pilattu jo aikoja sitten. Jää katsomatta.
Itseasiassa Hymyä! oli ainakin mielestäni yllättävän hyvä sarja tämän kokoonpanon tekeleeksi. Keihäsmatkat oli täyttä paskaa alusta loppuun, tai sen puolitoista jaksoa mitä jaksoin katsoa.Aihe olisi ihan mielenkiintoinen, mutta kusihan nämä samat tekijät sen Keihäsmatkat-sarjankin, jota jaksoi katsoa n. 10 minuuttia. Tätä uutta en edes yritä.
Putous, ja the voice of finland.
Molempia seurasin kausien alkuvaiheessa. Mutta molemmat on pilattu jo aikoja sitten. Jää katsomatta.
Arvon herrat!Putousta olen katsonut puoli jaksoa ekalla kaudella ja VOFia en koskaan. Joten täysin samaa mieltä, näkemättä paskaa.
No eihän laulajissa mitään vikaa ole. Formaatissa ja valmentajissa on paljonkin. Todella paljon. Muutoin katsoisin edelleenkin, mutta nuo kaksi mainitsemaani asiaa, tekevät siitä *askaa näkemättäkin.Arvon herrat!
Rohkenen olla hieman, siis hieman eri mieltä tuosta mainitusta VoF:sta. Myönnän, on matkan varrella puutunut tosi pahasti, kun uutuudenviehätys on karissut eikä formaatti ole kyennyt uusiutumaan. Edelleen, samat vanhat "tuomarit", ym. juontajat ja kommentit saavat välillä ihmisen hautomaan murha-ajatuksia... tai ainakin miettimään, millä töllöä nyt heittäisi.
Mutta - lähtökohtaisesti musiikki on minulle tärkeä intuitiivinen elementti jo yksin tunne-elämäni kannalta ja haluan nauttia kauniista melodioista, esittää ne kuka tahansa. Toki, näissä formaateissa on paljon, valtaosa, aika mitäänsanomattomia esityksiä, mutta joskus törmää sellaisiin esityksiin, joita ei missään muualla tavoita - esimerkkinä näistä viime sunnuntain "kaksintaistelussa" esitetty "Desert Rose" (Sting).
Noiden hetkien takia jaksan nauhoittaa jaksoja ja pikakatselulla juoksutan ohi paskanpuhumiset ja tyhjänpäiväisyydet ja välillä löydän helmiä.
PS. Putouksesta samaa mieltä, joskaan en ole perehtynyt asiaan (ohjelmaan) oikein koskaan...
Joonas Nordman Show: Grillikausi on tämän ketjun kamaa. Kyseisessä ohjelmassa samainen heppu roastaa muita julkkiksia samaan tapaan kuin Jenkeissä vastaavissa ohjelmissa, mutta ennakkojuttujen perusteella tarinat ovat sellaista lässytystä, että tämä(kin) maikkarin ohjelma on kovin lyhytaikainen (neljä jaksoa tarkkaan sanottuna). Nordman on harvoin hauska, joten jo pelkästään se laskee odotuksia ja kun yhtälöön lisätään Kirsi Alm-Siira ja Vappu Pimiä, liikutaan niin syvissä vesissä, että ihan hirvittää.
Korjasin hieman viestiäsi.Voice of Finland kuulunee tähän ketjuun?
"Lasten fitnesskisat tulevat Suomeen – nuorimmat kilpailijat vasta 12-vuotiaita: ”Minulla on soinut puhelin koko ajan”
Fitnessliitto suunnittelee lasten kilpailuja, joissa kisattaisiin fysiikassa ja esimerkiksi punnerruksissa ja tanssissa.www.is.fi
Suomen Fitnessurheilu ry suunnittelee aloittavansa kilpailutoiminnan entistä nuoremmille ikäluokille.
Tähän asti fitnesskilpailuiden ikäraja Suomessa on ollut 16 vuotta, mutta ensi kesästä lähtien liitto on aikeissa päästää kisalavoille peräti 12-vuotiaita lapsia."
Aivan: Miksi?Andrei Alénin ohjaama ja Aku Louhimiehen tuottama uudelleenversiointi Spede Pasasen Hirttämättömät -elokuvasta saa ensi-iltansa syksyllä. Pääosassa Aku itse. Miksi?
Tuossa veikkauksessa ei nyt voi mennä vikaan.... Veikkaan kuitenkin, että budjetti on moninkertainen originaaliin verrattuna, mutta lopputulos ei.