Samaa ovat ajatelleet myös muut, koska tuo ohjelma on flopannut pahasti katsojamäärissä.Olen julkkis, päästäkää minut pois... Aargh!?!!
Samaa ovat ajatelleet myös muut, koska tuo ohjelma on flopannut pahasti katsojamäärissä.Olen julkkis, päästäkää minut pois... Aargh!?!!
Viikon päästä alkaa Farmi ja siellä on Tauski. Siellä se toivottavasti lyö vaan naulaa seinään, muista lyömisistä ei vielä tiedä.Olen julkkis, päästäkää minut pois... Aargh!?!!
Ketä kiinnostaa enää ohjelmat missä on Janne Kataja plus/ja/tai Aku Hirviniemi juontajana? Farmissa on lähdetty uusiutumaan kun siellä on Susanna Laine, sen voi katsoo ihan sillä perusteella.Samaa ovat ajatelleet myös muut, koska tuo ohjelma on flopannut pahasti katsojamäärissä.
Olisi Tauski iskenyt silmänsä johonkin Pauliinaan, onneksi vaan silmänsä kun oli nyrkkikin käytettävissä.Viikon päästä alkaa Farmi ja siellä on Tauski. Siellä se toivottavasti lyö vaan naulaa seinään, muista lyömisistä ei vielä tiedä.
Tauski lyö muille kisailijoille luun kurkkuun. Ja tuotantoryhmälle ja katsojillekin jos käyvät ämpyilemään.Olisi Tauski iskenyt silmänsä johonkin Pauliinaan, onneksi vaan silmänsä kun oli nyrkkikin käytettävissä.
Tuomarit pääsee etulinjaan, jos lopputulos ei ole sopiva.Putin katsoo ensin huomisen Suomi-Venäjä pelin, ja päättää sen jälkeen, että hyökkääkö ukrainaan. Sitä on vaikea sanoa, että vaikuttaako ottelun tulos, päätöksen suuntaan.
Voi olla. Todennäköisesti tuomari"apu" on Venäjällä, pelaammehan Kiinassa. Ketkä lie viheltääkään pelin, tai jättää viheltämättä tilanteita.Tuomarit pääsee etulinjaan, jos lopputulos ei ole sopiva.
Hauskasti tällä palstalla on ollut muutamia Z kirjaimella alkavia nimimerkkejä joiden jutut olivat melko levottomia. Tulee mieleen Zalmonellan näkemykset Venäjän laivastosta ja Pohjois-Korean kaupungeista, Zoidberg taas meni jossain oikeistolaisissa mielipiteissään erittäin kummallisiin paikkoihin (jos Marinin hallitus päätti tehdä jotain niin se oli automaattisesti kommunismia, ellei Kokoomus tai Perussuomalaiset olleet samaa mieltä) ja taisi olla muutenkin korona vähän liikaa herran pääkopalle. Varmaan niitä muitakin löytyy jos alkaa muistilokeroita kaivelemaan tai eri käyttäjiä.Minusta tuntuu, että tuosta venäjämielisestä Z kirjaimesta tulee vielä naurun ja pilkan kohde. Ellei se jo hieman olekin.
Z = vituiks men, zupersankarit venäjältä.
Aihe olisi ihan mielenkiintoinen, mutta kusihan nämä samat tekijät sen Keihäsmatkat-sarjankin, jota jaksoi katsoa n. 10 minuuttia. Tätä uutta en edes yritä.Hihhihiii Oy:n tekemä uusi sarja Hymy.
Putousta olen katsonut puoli jaksoa ekalla kaudella ja VOFia en koskaan. Joten täysin samaa mieltä, näkemättä paskaa.Putous, ja the voice of finland.
Molempia seurasin kausien alkuvaiheessa. Mutta molemmat on pilattu jo aikoja sitten. Jää katsomatta.
Itseasiassa Hymyä! oli ainakin mielestäni yllättävän hyvä sarja tämän kokoonpanon tekeleeksi. Keihäsmatkat oli täyttä paskaa alusta loppuun, tai sen puolitoista jaksoa mitä jaksoin katsoa.Aihe olisi ihan mielenkiintoinen, mutta kusihan nämä samat tekijät sen Keihäsmatkat-sarjankin, jota jaksoi katsoa n. 10 minuuttia. Tätä uutta en edes yritä.