Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 452 418
  • 2 331

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Robin - täydellinen ilta. Taas joku musiikkiohjelma, jossa juontajana on Robin Packalen. Televisiossa ei tunnu nykyään olevan tarjolla muuta kuin lauluohjelmia, ns. koko perheen huumoriohjelmia, ruokaohjelmia, talon rakentamiseen ja korjaukseen liittyviä ohjelmia sekä Love Islandien tapaisia ohjelmia. Robin pitäköön tunkkinsa, minä jätän hänen ohjelmansa väliin. Ja koska en edes omista Ruudun jäsenyyttä, niin tuossa päätöksessä on helppo pysyä.
Nuo ovat halpoja ohjelmia toteuttaa ja kiinnostavat mainosmyyntiä, siksi reality on vallannut telkkarin täysin. Sarjoissa lineaarisen television ei ole mitään järkeä kilpailla suoratoiston kanssa, koska katselu on niin pirstaloitunutta.

Minä katsoin tuota vähän matkaa. Itse Robinia pidän hyvinkin fiksuna tapauksena ja miellyttävänä tyyppinä, mutta oli todella vaivaannuttavaa, kun räppäri Etta alkoi kiroilemaan. Vittu mikä ämmä, tosiaan. Tuo oli kovaa joskus seiskaluokalla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Robin - täydellinen ilta. Taas joku musiikkiohjelma, jossa juontajana on Robin Packalen. Televisiossa ei tunnu nykyään olevan tarjolla muuta kuin lauluohjelmia, ns. koko perheen huumoriohjelmia, ruokaohjelmia, talon rakentamiseen ja korjaukseen liittyviä ohjelmia sekä Love Islandien tapaisia ohjelmia. Robin pitäköön tunkkinsa, minä jätän hänen ohjelmansa väliin. Ja koska en edes omista Ruudun jäsenyyttä, niin tuossa päätöksessä on helppo pysyä.
Piti tulla kirjottaan samaa kun näin taas mainoksen. Tää ohjelma lienee kokolailla sellanen mikä syntyis, jos mulle annettas vapaat kädet tehdä NIIN paska tv-ohjelma kun vaan keksin menemättä laittomuuksiin. Formaattia ja esiintyjiä myöten. Hyvin vaikea keksiä mitään hirveempää paskaa mitä saa televisiossa näyttää. Ja todennäkösestihän tääkin sulattaa perus Tauno Tasalakin ja vaimonsa Pirkon sydämet ja saa komeet katsojaluvut. Mikä vittu ihmisiä vaivaa?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Ja todennäkösestihän tääkin sulattaa perus Tauno Tasalakin ja vaimonsa Pirkon sydämet ja saa komeet katsojaluvut. Mikä vittu ihmisiä vaivaa?
Joo, Tasalakin porukoille riittää, kun hän ei osaa päättää, minkä väriset kengät jalkaansa laittaa, niin laittaapa hän sitten eripari kengät - ihqua... ja sisällöstä kaikki viis veisaa... tekijätkin...
Jospa se Pyhä Pietari viimeistään meitä(-kin) valistaisi, mikä vittu se noita ihmisiä vaivaa...
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maistamatta paskaa:

Kaikki konvehdit.

En ollut syönyt yhtään konvehtia varmaan 15 vuoteen.
Sain lahjaksi jonkun helvetin kalliin sveitsiläisen konvehtirasian. Kaikissa jotain pähkinä/manteli/tryffeli/kahvi/öklömakeaa sössöä.

Kokeilin yhtä. Hyi saatana.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Pidän alkuperäisestä sarjasta paljon, projektit on oikeasti isoja ja haastavia ja lopputulokset vaikuttavia ja massasta poikkeavia.

Suomi versiossa varmaan kiroilua aiheuttaa se, että se valmis talopaketti ei saapunutkaan tontille sovittuna päivänä.

Paskaa.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
En tiedä, millainen Venäjän nykyinen liikekannallepanosysteemi on, mutta olen varma, että se on ihan perseestä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Köpin ja Vikin aamushow taitaa olla tämän ketjun tavaraa. YleX on se kanava, jota kuuntelen kaikkein harvimmin (jopa vielä harvemmin kuin SuomiPopia), koska kanava soittaa ilmeisesti pelkkää nuorisomusiikkia. Pari kertaa olen tylsyyttäni eksynyt kyseiselle radiotaajuudelle ja nopeasti olen vaihtanut kanavaa. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin nuo kaksi ensin mainitsemaani kundia jakavat samanlaisen huumoritajun Jaajon kanssa, joten sen takia en koe menettäneeni mitään tärkeää, kun en ole koskaan heidän ohjelmiaan kuullut.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Köpin ja Vikin aamushow taitaa olla tämän ketjun tavaraa.

Itse asiassa, jos täällä olisi ketju "myöhässä kirjoitetut viestit", niin viestisi kuuluisi siihen ketjuun. Viki ja Köpi lopettivat suositun aamushow'n vetämisen jo kesällä. Tilalla aloittivat aiemmin iltapäivää vetäneet Pehkonen, Poikelus ja Parikka. Kai heistäkin joku pitää, mutta itse en jaksa kuunnella oikeastaan ollenkaan, eikä tuo liian kakofoninen meno sovi mielestäni ainakaan aamuohjelmaan.

Viki ja Köpi tekevät jatkossa päivittäistä liveohjelmaa Yle Areenaan. Lisäksi HBO:hon on tulossa heidän juontamansa ohjelmasarja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Uutuuskirja: Roni Back - Matkani Somen huipulle.
Vähän sama juttu kuin Robin Packalenista tehty elämäkerta tämän ollessa jotain 15 vuotta vanha. Harvassa lienevät ne jatkislaiset, jotka ovat aikeissa täydentää kirjahyllyään Roni Backin kirjalla ja vielä harvemmassa lienevät ne jatkislaiset, joiden kirjahyllystä löytyy Packalenin elämäkerta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hohhoijaa.


Miksi noita klassikkoja pitää aina mennä tekemään uudelleen? Rahahan on se ainoa syy, mutta joskus sitä toivoisi, että klassikot jätettäisiin rauhaan. Ja vielä Neeson näyttämään koomista puoltaan. Voihan perse. Ennustan tälle yhtä suurta menestystä kuin Bruce Willisin tähdittämälle Death Wish -rainalle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miksi noita klassikkoja pitää aina mennä tekemään uudelleen? Rahahan on se ainoa syy, mutta joskus sitä toivoisi, että klassikot jätettäisiin rauhaan. Ja vielä Neeson näyttämään koomista puoltaan. Voihan perse. Ennustan tälle yhtä suurta menestystä kuin Bruce Willisin tähdittämälle Death Wish -rainalle.
Total Recall, Robocop ja nämä pari viimeisintä Terminaattoria. Ketä kiinnostaa? Edellinen hyvä uudelleenlämmitys vanhasta elokuvasta oli Blade Runner 2049.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Napapiirin sankarit 4. Kaksi ensimmäistä vielä meni. Kolmosen katsominen olisi pitänyt jättää väliin.
Kaksi ensimmäistä leffaa nähnyt ja en oikeastaan muista niistä mitään muuta kuin sen keltaisen auton ja Pamela Tolan hymyn.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Dannyn 80-vuotisjuhlakeikka tänään Kulttuuritalossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös