Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 453 310
  • 2 331
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tuli vissiin väärä kuva. Kyllä mä ainakin Salman ja Selänteen erotan.
Mä luulisin, että suurin osa ihmisistä kykenee heidät erottamaan.
Pahoittelen huonoa huumoria, anteeksi haluan pyytää tietenkin Salmalta ja Teemulta, mutta myös Johnnyltä ja Partakukselta ja koko palstalta.
Onko kukaan nähny vuohtani?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mä luulisin, että suurin osa ihmisistä kykenee heidät erottamaan.
Pahoittelen huonoa huumoria, anteeksi haluan pyytää tietenkin Salmalta ja Teemulta, mutta myös Johnnyltä ja Partakukselta ja koko palstalta.
Onko kukaan nähny vuohtani?
Ei sun nyt mitään anteeks tarvii pyydellä, ainakaan multa. En ollut ennen Teemusta nähnytkään moista kuvaa eli kiitos vaan siitä.
Eikä oikeestaan yllättänyt että hänestä löytyy tollanenkin puoli.
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllä jännittää mennä seuraavan kerran testiin, että mikähän testausmenetelmä siellä odottaa
Suosittelen Kiinanmatkaa, niin jännitys on todellista.
Tuskin länsimaissa tehdään "tikusta asiaa".

Näkemättä on sekin paska, että kuinka pitkään tämän/muunnos/uuden taudin kanssa vielä olemme. Itsellä oli syksyllä perstuntuma (ei Kiinalaistestiin), että Suomessakin on jonkunlaisia tautiongelmia vuosien ajan.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Selviytyjät suomi. Sama saatanan lapanen jälleen kerran juontamassa ja sakki puupäitä mukana. Hyi helvetti mitä skeidaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
MasterChef Suomi on seuraavaksi MasterChef VIP ja keittiön valloittavat kuinka ollakaan julkkikset! Mietinkin, että mihin kokkiohjelmaan Taalasmaan Seppo on menossa, kun otsikon näin, mutta tämähän se. Nopealla vilkaisulla paikalla on myös joku tubettaja, Olga Temonen, BB-voittaja ja muita en tunnista. Noh, mikäs siinä. Täytetään ohjelma julkimoilla, jos muuten ei kulje. Itse odottelen taas Aussien seuraavaa seasonia.
 

Glove

Jäsen
MasterChef Suomi on seuraavaksi MasterChef VIP ja keittiön valloittavat kuinka ollakaan julkkikset! Mietinkin, että mihin kokkiohjelmaan Taalasmaan Seppo on menossa, kun otsikon näin, mutta tämähän se. Nopealla vilkaisulla paikalla on myös joku tubettaja, Olga Temonen, BB-voittaja ja muita en tunnista. Noh, mikäs siinä. Täytetään ohjelma julkimoilla, jos muuten ei kulje. Itse odottelen taas Aussien seuraavaa seasonia.
Minä en varmaan tietäisi niistä kuin Taalasmaan Sepon, enkä muista senkään oikeata nimeä. Se on vaan Seppo Taalasmaa. Sen verran pakkokuuntelin salkkareita avioliittoni aikana, että jotain jäi mieleenkin.

Mutta Master Chef VIP on Varmasti Ihan Paskaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Aika 5/5. Toivottavasti Niilo22 on paistamassa kalaa siellä.
Tässä voisi kaivaa vielä kunnolla julkkislaareja ja Viheraho tekemään broileri-maksamakkara-makaryllikeittoa. Luonnollisesti omilla kattiloilla kun niissä on se konsentroitunut maku jo valmiiksi mikä siihen ruokaan antaa säväyksen.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tässä voisi kaivaa vielä kunnolla julkkislaareja ja Viheraho tekemään broileri-maksamakkara-makaryllikeittoa. Luonnollisesti omilla kattiloilla kun niissä on se konsentroitunut maku jo valmiiksi mikä siihen ruokaan antaa säväyksen.

Siinäpä olisi Kapet ja Tomi Björckit ihmeissään.
 
Tässä voisi kaivaa vielä kunnolla julkkislaareja ja Viheraho tekemään broileri-maksamakkara-makaryllikeittoa. Luonnollisesti omilla kattiloilla kun niissä on se konsentroitunut maku jo valmiiksi mikä siihen ruokaan antaa säväyksen.
Ja Jesse Pynnönen jokaisen lopuksi syömään sen, mitä maistelujen jälkeen annoksista jää jäljelle.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ylellä oli mainosta ohjelmasta jossa "ulkonäkötietoiset" ylimeikatut (nuoret) naiset menee treffeille ilman meikkiä. Muut sitten istuu (meikattuina) katsomassa toistensa treffejä ja arvioivat niitä. Amanda Harkimo oli ainakin mukana... muita en tunnistanut, meikissä tai ilman meikkiä.
 
Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Korona.
Ja lukekaahan nyt ketjun aihe, ja idea.
Vedän tähän ajatusketjuun jutun, joka voisi olla ketjun kamaa.
Korona, ja sen leviäminen + talous..
Ookei.. Nuoriso +mamut.. onko kiellettyä sanoa, että he levittävät pks tartuntoja runsaasti? , pääasiassa siis nyt pääkaupunkiseudulla, tauti leviää vahvana.
Ookei no tälle nuorisolle iskee tämä lasku. Mutta maksavatko he tämän?? Vai vedetäänkö se veroista tyyliin pappa betalar?
Aika näyttää.
Isoja muutoksia edessä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jaajon Diili
Maria Veitola yökylässä.

Tässä on kyllä kaksi niin kovaa nimikettä että pitäsköhän jumalauta repästä ja kattella pätkä jompaa kumpaa. Mulla on aika sairas mielikuvitus, mutta silti vaikeuksia keksiä paskemman kuulosia ohjelmia edes nimeltä. Ehkä joku "Greta Thunberg ja ilmastovartti" tai "Tuure Boelius ja Otetaan arjesta fantsusti kaikki irti."
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuure Boelius on nähtynäkin paskaa. Ei petä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös