Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 454 001
  • 2 332
K

Kiekkokatsoja

Onhan tää uutisoidun koronatartunto päivälkukemat, aika outoa. Lähes ketjun kamaa.
600-800 päivätartunnoista hypätään 4 viikon päästä 10000 molemmin puolin.
Onko thl poliittinen virka, ja painostettu julkaisemaan juttunsa sen mukaan??
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ketjun nimen mukaista paskaa, mikä tuskin ketään täyspäistä kiinnostaa. En jaksanut lukea, että olisin selvittänyt olympiavoittajan pojan henkilöllisyyden. 1980-luvun Napakymppi oli se ainoa oikea paritusohjelma.

 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En jaksanut lukea, että olisin selvittänyt olympiavoittajan pojan henkilöllisyyden.
Satu Mäkelä-Nummelan poika siellä on Orimattilasta.
Ja kyllä tämä Maajussien morsian sarja on sellainen että koskaan en ole seurannut enkä tule seuraamaan. Paritusohjelmat on Näkemättä paskaa- sarjaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Väitän tämän olevan paskaa. Joskus 30-vuoden kuluttua voisi lukea jotain shokkipaljastus kirjoja tästä ajasta, mutta nyt ei jaksa.
 
K

Kiekkokatsoja

Josko kirjottasin tänne maailman täydellisimmän kirjoituksen, taikka täyttä paskaa, niin ihan samalla tavalla se hautauisi muiden kirjoitusten joukkoon.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
-Teemu Selänteen 2014-2015 kausi NHL:ssä.
- Sprinttikisat F1:ssä.
- Kotipizzan Seitanrulla
- Piilolinssien paikalleen laittaminen
- Sähköhammasharja
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olin katsonut, että joku oli avannut Rautakorven koronareeneistä oikein oman otsikkonsa, mutta se ei vaikuttanut kovin kiinnostavalta aiheelta ja olin skipannut sen kokonaan. Nyt ajattelin vilkaista, mutta siinä on näköjään jo tuhatkunta viestiä. Jessus sentään, en taida uskaltaa lähteä sitä edes selaamaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Olin katsonut, että joku oli avannut Rautakorven koronareeneistä oikein oman otsikkonsa, mutta se ei vaikuttanut kovin kiinnostavalta aiheelta ja olin skipannut sen kokonaan. Nyt ajattelin vilkaista, mutta siinä on näköjään jo tuhatkunta viestiä. Jessus sentään, en taida uskaltaa lähteä sitä edes selaamaan.

Huikea ketju. Sanoisin että viikate heiluu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jalkapallon Euroopan uusi Superliiga.
 
Pöllötöllö. Nimikin on luotaan työntävä, mutta Maikkarin tulevaa konkurssia käsittelevässä ketjussa olleiden sisältökuvausten perusteella ohjelma kuuluu ilman muuta tähän ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Unelmahäät. Ei jumalauta...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Games of Throw vai mikä se on, en ole ikinä katsonut enkä edes tiedä, mistä sarjassa on kyse.
Game of Thrones? Mua täälä joku joskus koitti saada seuraan sarjaa, herkuttamalla että siinä pannaan pirusti, näkyy tissejä ja tussuja sekä vilisee kääpiöitä. Olin ihan tohkeisani, mutta silti jääny korkkaamatta.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Game of Thrones? Mua täälä joku joskus koitti saada seuraan sarjaa, herkuttamalla että siinä pannaan pirusti, näkyy tissejä ja tussuja sekä vilisee kääpiöitä. Olin ihan tohkeisani, mutta silti jääny korkkaamatta.

Vajaa viisi vuotta sitten silloinen duunikaveri hehkutti, sanoin ettei kiinnosta, jatkoi mainostamista, tähdensin ettei v*ttu oikeesti kiinnosta. En kuunnellut puoliakaan, mitä selitti, ymmärsin että jotain fantasiapaskaa. Sanoin että katson mieluummin DVD:ltä Ozia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä se Adebisin kusivehje kokonsa puolesta kääpiöstä menee.
Haha, jo vain. Kuin nuoren pojan käsivarsi, jossa on nyrkkeilyhanska, kuten Ozzy sanoi Tommy Leen lemmenheinästä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Adebisi oli kyllä hieno hahmo. Jossain jaksossa oli vankilan keittiössä hommissa. Tuli tappelu jonkun valkoisen äijän kanssa. Adebisi leipoi kaverilta jollain paputölkillä älyn pois, asetti hänet pöydälle vatsalleen, laittoi korvalappustereoiden kuulokkeet korvilleen ja alkoi pipo vinossa ja hymy kasvoilla työstämään uhria takaapäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös