Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 450 842
  • 2 329

Glove

Jäsen
Selailin telkkarin kanavia ja maikkarilla menee MC Taalasbiili. Enpä ollut moisesta koskaan kuullutkaan, mutta uskallan sanoa, että näkemättä paskaa. Tai no, näin minä sitä ehkä kaksi sekuntia.
 
K

Kiekkokatsoja

Selailin telkkarin kanavia ja maikkarilla menee MC Taalasbiili. Enpä ollut moisesta koskaan kuullutkaan, mutta uskallan sanoa, että näkemättä paskaa. Tai no, näin minä sitä ehkä kaksi sekuntia.
Katsoin yhden jakson osittain. On se paskaa, oikeassa olet. En katso enempää.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Laulu rakkaudelle antaa kyllä kasvot musiikkiohjelmien tasolle. Tärkeintä ei enää ole itse esitys, vaan itkeminen.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Laulu rakkaudelle antaa kyllä kasvot musiikkiohjelmien tasolle. Tärkeintä ei enää ole itse esitys, vaan itkeminen.
Seuraava formaatti voisi olla ”Laula se itkien”. Hirveä poru ja märy, siinä samalla lollotetaan jotain ”koskettavaa” rallia ja sitten julkkisraati antaa pisteet. Yleisön pitää itkeä mukana tai pakotetaan itkemään.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
- Britannian koronarajoitukset
- Australian koronarajoitukset
- Boris Johnsonin kommentit liittyen koronaan
- Boris Johnsonin koronatartunnat
- Ruotsin kommentit koronaan liittyen
- Mahdolliset lisärajoitukset suomessa
- Putouksen uusi kausi
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Sehän on ihan parasta mitä täällä on tapahtunut. Kaikki aiheet, jotka ei kiinnosta yhtään on siirretty samaan paikkaan Haittaamasta kiinnostavien asioiden lukemista.
Ei pidä paikkaansa. Miljoona musaketjua on edelleen ripoteltuna yltympäriinsä.

Eikö kaikista helpointa vain olisi laittaa niitä ketjuja ignoreen niin eivät näy missään osioissa? Hommaahan siinäkin toki on, mutta aina kun ei-kiinnostava ketju osuu kohdalle niin käy klikkaamassa kokonaan piiloon ja pikkuhiljaa palsta mukautuu omiin mieltymyksiin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lapin matkailu ja sen hehkutus ja sitten se todellisuus.
Oletko ollut Lapissa? Vittu, Lappi on se suunta johon tästä lähden sitten kun lähden. Kunhan lapset hankkii oman elämänsä, että voi mennä. Kemijärvi on mulla ekana kohteena. Rovaniemikin käy, ja Sodankylä. Mie menen vielä Lappiin.
 

Glove

Jäsen
Kaikki lomat ikävuosina 0-15 Lapissa isän ja äidin kotipaikoilla viettäneenä ei Lappi kiehdo ollenkaan. On siellä toki enemmän korkeuseroja kun tässä lakeuksillla, mutta eipä se muuten ole sen kummempaa kuin täälläkään.
 
K

Kiekkokatsoja

Kaikki lomat ikävuosina 0-15 Lapissa isän ja äidin kotipaikoilla viettäneenä ei Lappi kiehdo ollenkaan. On siellä toki enemmän korkeuseroja kun tässä lakeuksillla, mutta eipä se muuten ole sen kummempaa kuin täälläkään.
Luulempa niin, että mikä tahansa yliannosteltuna on liikaa.

Mulle tuo Korona näyttää pitkittyneeltä, ja paskalta, siten kuten joskus kirjoitin.
Ja edelleen näkemättä paskaa uudelleen, niin luulen että liian harva on vielä tajunnut, mitä kaikkea tästä vielä aiheutuukaan. Muutamia juttuja oon tänne jo kirjoittanut.

Ja näkemättä paskaa, niin jokunen ihminen on tyytyväinen, kun tuli pakkasta.

Lisäys. Miksi niin helposti, tarttuu pytyn reunaan *askaa, ja sitä ei voi olla näkemättä. Taas sama havainto..
Uusi lisäys. Kyllähän ihmisten vastakkainasettelu, tulee pian valtavasti lisääntymään. Moni hämmentyy siitä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Oletko ollut Lapissa? Vittu, Lappi on se suunta johon tästä lähden sitten kun lähden. Kunhan lapset hankkii oman elämänsä, että voi mennä. Kemijärvi on mulla ekana kohteena. Rovaniemikin käy, ja Sodankylä. Mie menen vielä Lappiin.

Olen, kokemukseni koostuvat Ivalon, Saariselän, Ylläksen sekä Levin alueilta, joihin reissuja tehty eri aikakausilla eri matkaseuralaisilla. Yhteistä on se, että perkeleesti liikaa porukkaa, helvetin kallista ja aivan liian junttia suu vaahdossa ryyppäämis - meininkiä ainakin kahdessa jälkimmäisessä paikassa, jotta osaisin arvostaa. Oikeastaan väärä ketju, tämähän oli näkemättä paskaa. Olenhan minä ne nähnyt. Komeita on tunturit juu, mutta joulupukkikin tuotteistettiin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen, kokemukseni koostuvat Ivalon, Saariselän, Ylläksen sekä Levin alueilta, joihin reissuja tehty eri aikakausilla eri matkaseuralaisilla. Yhteistä on se, että perkeleesti liikaa porukkaa, helvetin kallista ja aivan liian junttia suu vaahdossa ryyppäämis - meininkiä ainakin kahdessa jälkimmäisessä paikassa, jotta osaisin arvostaa. Oikeastaan väärä ketju, tämähän oli näkemättä paskaa. Olenhan minä ne nähnyt. Komeita on tunturit juu, mutta joulupukkikin tuotteistettiin.
Eihän oikea Lappi ole sama asia kuin nämä ylihinnoitellut turistiloukot. Minä olen ollut Lapissa elämästäni yhteensä kuukausia, ehkä jopa vuoden, enkä ole näissä käynyt kuin kääntymässä. Oikea Lappi on kyliä, pikkukaupunkeja, hienoa luontoa, mainioita ihmisiä, asiallisen hintaisia palveluita (kun ymmärtää kiertää ne turistirysät kaukaa), avaruutta, happea, ilmaa, tilaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tunnin päästä nelosella Hurjapäät: Tokio Drift.

" (The Fast and the Furious: Tokyo Drift 2006). Kolmas bensankatkuinen Hurjapäät-elokuva sijoittuu Tokioon, jonne ongelmanuori Sean (Lucas Black) on lähetty asumaan isänsä luo. Hän ajautuukin pian alamaailman driftauskisoihin, joissa autoja tai ihmisiä ei säästellä, ja joutuu vastakkain yakuza-pomon veljenpojan (Brian Tee) kanssa. "

Nyt on kyllä takuulla aivan helVEtin kovaa kamaa. Hetkekskään ei kyllä luultavasti saa irrottaa katsettaan ruudusta tai muuten putoaa tämän monitasoisen taidemysteerin kärryiltä. Onko joku onnekas jo nähnyt em. teoksen?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tunnin päästä nelosella Hurjapäät: Tokio Drift.

" (The Fast and the Furious: Tokyo Drift 2006). Kolmas bensankatkuinen Hurjapäät-elokuva sijoittuu Tokioon, jonne ongelmanuori Sean (Lucas Black) on lähetty asumaan isänsä luo. Hän ajautuukin pian alamaailman driftauskisoihin, joissa autoja tai ihmisiä ei säästellä, ja joutuu vastakkain yakuza-pomon veljenpojan (Brian Tee) kanssa. "

Nyt on kyllä takuulla aivan helVEtin kovaa kamaa. Hetkekskään ei kyllä luultavasti saa irrottaa katsettaan ruudusta tai muuten putoaa tämän monitasoisen taidemysteerin kärryiltä. Onko joku onnekas jo nähnyt em. teoksen?
Ei voi olla huono leffa jos siinä on driftinkiä. Jos ajettaisiin lintassa mopoautoilla niin aina paranisi ja olisi kynä suorana koko leffan ajan.

Anna mahdollisuus taiteelle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tunnin päästä nelosella Hurjapäät: Tokio Drift.

" (The Fast and the Furious: Tokyo Drift 2006). Kolmas bensankatkuinen Hurjapäät-elokuva sijoittuu Tokioon, jonne ongelmanuori Sean (Lucas Black) on lähetty asumaan isänsä luo. Hän ajautuukin pian alamaailman driftauskisoihin, joissa autoja tai ihmisiä ei säästellä, ja joutuu vastakkain yakuza-pomon veljenpojan (Brian Tee) kanssa. "

Nyt on kyllä takuulla aivan helVEtin kovaa kamaa. Hetkekskään ei kyllä luultavasti saa irrottaa katsettaan ruudusta tai muuten putoaa tämän monitasoisen taidemysteerin kärryiltä. Onko joku onnekas jo nähnyt em. teoksen?

En ainakaan minä. Mulla kesti helvetin pitkään tajuta, että tällasia leffoja edes tehdään. Oon toki vankkumaton setämies, joka ei ymmärrä nykynuorisoa lain, mutta en nuoruudessanikaan ollu koskaan mikään bensalenkkari, eikä koskaan oo kiinnostanu nopeat autot, corollan tuunaaminen saati kaahaaminen sillä tutkaan 180 km/h. Laadukkaampaa pillua sai nuorena muutenkin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En ainakaan minä. Mulla kesti helvetin pitkään tajuta, että tällasia leffoja edes tehdään. Oon toki vankkumaton setämies, joka ei ymmärrä nykynuorisoa lain, mutta en nuoruudessanikaan ollu koskaan mikään bensalenkkari, eikä koskaan oo kiinnostanu nopeat autot, corollan tuunaaminen saati kaahaaminen sillä tutkaan 180 km/h. Laadukkaampaa pillua sai nuorena muutenkin.

Tartutaanpa ohimennen tuohon boldattuun. Oma 80-luvun Corollani tiukalla 1,3-litraisella kaasarikoneella olisi pitänyt tyrkätä jyrkänteeltä alas, että tuohon vauhtiin olisi päästy.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse olen nähnyt koko Fast and Furious elokuvasarjan. Oliko niitä nyt kahdekansa osaa jo tehty. Ja lisää on tulossa. Ainakin 9 ja 10 osat. Koko elokuvasarja perustuu siis siihen, että siinä on tällainen ydinporukka, joka ajelee siisteillä autoilla, järjestävtä laittomia katukisoja, tekevät ryöstöjä ja vakoilukeikkoja. Pääosissa koko leffasarjan ajan ovat mm. Vin Diesel ja Paul Walker sekä Dwayne Johnson. Tai no Walker oli siihen asti, kunnes kuoli kesken, oliko se nyt 7 osan.

Tämä 3 osa eli Tokio Drift on ainoa osa, joka tekee poikkeuksen. Tässä osassa ei nähdä Vin Dieseliä ja tätä hänen 'ydinporukkaansa' pääosissa, (paitsi tämä yksi aasialainen kaveri) vaan tämä osa on ikään kuin erillinen osa tuota Fast and Furious sarjaa ja tämä Tokio Drift sijoittuu tapahtumiltaan ajallisesti, olisko se ollut 7 osan alkuun. Eli Fast and Furious 7:ssa avataan sitten joitain tämän Tokio Driftin tapahtumia paremmin.

Hieman vaikea selittää juonta ja nyt kun luen tätä omaa tekstiäni, niin tiedän, että aika hullulta vaikuttaa, mutta toivon, ettet tee tuomiotasi pelkästään perustuen tähän 3 osaan, koska tämä on erillinen osa koko leffasarjaa ja omasta mielestäni ehkä huonoin Fast and Furious elokuva.

Siinä olet oikeassa, että ei kannata irrottaa katsetta hetkeksikään ruudusta, koska vauhtia ja nopeita leikkauksia riittää, niin, että ei silmät pysy mukana. Hauskintahan se on kuinka, noissa katukisoissa, jokaisesta autosta löytyy koko ajan isompaa vaihdetta mitä lyödä päälle. Normaali autossa on se 5 tai 6 vaihdetta, mutta Fast and Furious leffasarjan autoilla on se parikymmentä vaihdetta plus nitrot päälle.

Tulipahan sellainen kuvaus koko leffasarjasta, että joko se mielenkiinto heräsi entistä enemmän tai siiten se lopahti ihan totaalisesti :D

Kiitos ansiokkaasta kuvailustasi, mutta ton perusteella en siltikään aio ko. ruveta leffasarjaa katselemaan. Ei vois juurikaan olla kauempana omista kiinnostukseni kohteista, joten menee täysin otsikon alle.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Johnny B. Goode
Näillä näppäimillä Michelle Pfeiffer nähtävissä lateksiasussa kekkuloimassa Subilla (Batman - Paluu).

Ja ei ole näkemättä paskaa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Fast and Furious -sarjasta ykkösosa on vielä ihan kelpo leffa. The Rockin tultua mukaan elokuvat menettivät järjen rippeensäkin. Se ei toki ole Johnsonin vika, vaan käsikirjoittajien. Kirjoittajien, jotka tuottivat leffa leffalta enemmän rahaa studiolle, ja koska Hollywoodissa laatu mitataan lipputuloilla, F&F elää vielä kauan.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Fast and Furious -sarjasta ykkösosa on vielä ihan kelpo leffa. The Rockin tultua mukaan elokuvat menettivät järjen rippeensäkin. Se ei toki ole Johnsonin vika, vaan käsikirjoittajien. Kirjoittajien, jotka tuottivat leffa leffalta enemmän rahaa studiolle, ja koska Hollywoodissa laatu mitataan lipputuloilla, F&F elää vielä kauan.

Ööö? Missä vaiheessa käsikirjoittajat tuottavat leffoja tai päättävät kirjoittamien leffojen tuotannoista? Valot päälle.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Fast and Furious -sarjasta ykkösosa on vielä ihan kelpo leffa. The Rockin tultua mukaan elokuvat menettivät järjen rippeensäkin. Se ei toki ole Johnsonin vika, vaan käsikirjoittajien. Kirjoittajien, jotka tuottivat leffa leffalta enemmän rahaa studiolle, ja koska Hollywoodissa laatu mitataan lipputuloilla, F&F elää vielä kauan.

Joo, on varmaan kelpo leffasarja, joka tuottaa tekijöilleen rahaa ihan helvetisti ja jatko-osiakin kannattaa tehdä kuten Poliisiopistojakin, kun kassa kerran kilisee.. Maailmassa on ihan liikaa muutenkin juttuja, joihin mun äly ei riitä, joten ei kai tästäkään kannata alkaa mieltänsä pahoittamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös