Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 461 643
  • 2 351
K

Kiekkokatsoja

Ehkäpä tämä tarina on tämän ketjun juttu. ihmisillä ja myös itselläkin, on joskus jyrkkiä mielipiteitä. Mikäpäs siinä. Toisinaan nämä mielipiteet voi muuttua. Mullekin kävi (ainakin) kerran niin.
Tästä tapahtumasta on aikaa vuosia, yli 5 vuotta. Naispappeus oli asia, josta joskus ajattelin, että mielummin miespappi. Mielipiteeni muuttui yhden tapahtuman jälkeen. No tapasin naisen. Vietettiin aikaa, ja rakasteltiinkin. Aamupalalla hän sanoi, että on ammatiltaan pappi.
Silloin ajattelin, että on se hyvä että naisiakin on pappina.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ehkäpä tämä tarina on tämän ketjun juttu. ihmisillä ja myös itselläkin, on joskus jyrkkiä mielipiteitä. Mikäpäs siinä. Toisinaan nämä mielipiteet voi muuttua. Mullekin kävi (ainakin) kerran niin.
Tästä tapahtumasta on aikaa vuosia, yli 5 vuotta. Naispappeus oli asia, josta joskus ajattelin, että mielummin miespappi. Mielipiteeni muuttui yhden tapahtuman jälkeen. No tapasin naisen. Vietettiin aikaa, ja rakasteltiinkin. Aamupalalla hän sanoi, että on ammatiltaan pappi.
Silloin ajattelin, että on se hyvä että naisiakin on pappina.
Vittu jäbä on nussinu pappia. Aika päheetä! Pakko tunnustaa että mie en ole. Opettajaa oon pannu ja siivoojaa ja sairaanhoitajaa ja tarjoilijaa ja kassaneitiä ja opiskelijaa ja työtöntä ja kotirouvaa ja montaa muuta, mutta pappia en ikinä.

Tunnustitko muuten aamukaffepöydässä syntejä? Esiaviollisen seksin?
 
K

Kiekkokatsoja

No tuota. Ehkäpä ihmiset ajattelee ja kirjoittaa eri tavalla naisasioista. Ite en näitä asioita katso panona, hieman asiallisemmin kenties.
Seuraavat pari kommenttia, lienee myös näkemättä paskaa, ketjun ajatuksia. No osahan täällä tuntuu "kehuskelevan naisasioissa." Mutta hyvä ajatella siten, että on sitä muillakin elettyä elämää, ja kenties sitä vielä edessäkin.
No hieman suuntaviivoja kysymykseesi. Oli kyllä on/off yllättävä persoona. Juttujakin kertoili kokemastaan. Oli mun vaikea uskoa häntä papiksi. Esimerkiksi iltapv. Istuimme terassillani. Hän sai lasillisen punaviiniä, ja elävämpi puoli lähti "käyntiin". Hän mm. Yhtäkkiä riisui ylävartalonsa paljaaksi terassillani. Oli siinä mulla ihmettelemistä, kun en sitä heti huomannut, ja käänsin pääni häneen päin. Runsaat ja kauniit rinnat paljaana, hän katsoi mua, ja hymyili. Näkemättä paskaa, niin kyllä se kommentti, että hän on pappi, niin yllätti minut.
Onneksi naispappejakin on. (Muuten olisin ollut aamupaljastuksessa hinuri.)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Terhi Kokkosen esikoiskirja Rajamaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ilmaveivit NHL-pelisarjassa.

Tai no, lisätään ketjuun nykyään koko pelisarja.
 
K

Kiekkokatsoja

Hallitus: Luulen että tämä lähivuosina lukioiän päättäneiden tyttöjen, + poikien, joilla on kevyt tyttömäinen olo.. niin aika päättyy pian.
Kyllä syksyllä tulee aiheestakin +myös aiheetta, niin paljon kuraa niskaan, että 2021 kesää, hallitusta tämä ryhmä ei nää.

Jokerit: Jokerit päätyi lopulta oikeaan ratkaisuun. Mutta nyt on pallo KHL:llä. Jos jyrkkä päätös, niin he sahaa omaa oksaa. Loivempi olisi oikein..

Sm liiga. Kyllä sarjaa pitää runnoa käyntiin, mutta luulen että lopulta olemme hyvin vaikeassa tilanteessa.
 
K

Kiekkokatsoja

Koronarajoitusten keventäminen. Näkemättä on, että mitä paskaa siitä seuraa. Mutta itse oletan seuraavaa:
Loppuvuodesta tartuntojen määrä on useana päivänä vähintään sata/vrk. Tehopaikkoja tarvitaan runsaasti, sillä tartunnat leviävät perussairaisiin ja hoitolaitoksiin. Kuolemantapauksia tulee useita/vrk. Nythän korona on ollut lähinnä junnuilla, ja oireet lievinä. Mutta kyllä ne tartunnat siirtyvät ihmisiin, joille koronan sairastaminen on rankkaa.
Urheilusarjojen toteutuminen keskeytetään useissa eri lajeissa ja eri sarjatasolla.
Seuroja ajautuu konkurssiin.
Saa olla eri tai samaa mieltä.
 

Glove

Jäsen
Koronarajoitusten keventäminen. Näkemättä on, että mitä paskaa siitä seuraa. Mutta itse oletan seuraavaa:
Loppuvuodesta tartuntojen määrä on useana päivänä vähintään sata/vrk. Tehopaikkoja tarvitaan runsaasti, sillä tartunnat leviävät perussairaisiin ja hoitolaitoksiin. Kuolemantapauksia tulee useita/vrk. Nythän korona on ollut lähinnä junnuilla, ja oireet lievinä. Mutta kyllä ne tartunnat siirtyvät ihmisiin, joille koronan sairastaminen on rankkaa.
Urheilusarjojen toteutuminen keskeytetään useissa eri lajeissa ja eri sarjatasolla.
Seuroja ajautuu konkurssiin.
Saa olla eri tai samaa mieltä.
Matemaattisesti tartuntojen määrä on kasvanut reilulla kolmannekselle ainakin kolmella perättäisellä kahden viikon jaksolla. Ulkomuistista noin 250 - 360 - 450. Tällä vauhdilla joulukuun kahden viimeisen viikon saldo on reilu 3000 tartuntaa.

Apuva! Missä mun paniikkinappula on? Haluan painaa sitä nyt heti!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Melkein Mensa.

Mainokset olen joutunut kohtaamaan ja samaan ohjelmaan saatu viihdealan kaksi turhinta lässynläätä, eli Eero Ritala sekä Juha Perälä. Toinen muka näyttelijäkoomikko ja toinen muka hauska.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koronarajoitusten keventäminen. Näkemättä on, että mitä paskaa siitä seuraa. Mutta itse oletan seuraavaa:
Loppuvuodesta tartuntojen määrä on useana päivänä vähintään sata/vrk. Tehopaikkoja tarvitaan runsaasti, sillä tartunnat leviävät perussairaisiin ja hoitolaitoksiin. Kuolemantapauksia tulee useita/vrk. Nythän korona on ollut lähinnä junnuilla, ja oireet lievinä. Mutta kyllä ne tartunnat siirtyvät ihmisiin, joille koronan sairastaminen on rankkaa.
Urheilusarjojen toteutuminen keskeytetään useissa eri lajeissa ja eri sarjatasolla.
Seuroja ajautuu konkurssiin.
Saa olla eri tai samaa mieltä.
Jos yhtään lohduttaa, niin tehohoitopaikkoja tuskin käytetään kovinkaan paljoa laitoksissa asuviin vanhuksiin. Keväällä jo lyötiin ja oltiin valmiina lyömään dnr jokaiselle, jolle sen voi perustellusti laittaa. Morfiinia myös kehoitettiin tilaamaan, jos resepti löytyi ja varmaan äkkiä löytyisi peruste, jos tartunta tulisi. Virus ei koskaan oikein levinnyt, mutta jos leviäisi niin sama suunnitelma tietysti.

Näin se vain menee ja on mennyt tähänkin asti ilman Koronaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Matemaattisesti tartuntojen määrä on kasvanut reilulla kolmannekselle ainakin kolmella perättäisellä kahden viikon jaksolla. Ulkomuistista noin 250 - 360 - 450. Tällä vauhdilla joulukuun kahden viimeisen viikon saldo on reilu 3000 tartuntaa.

Apuva! Missä mun paniikkinappula on? Haluan painaa sitä nyt heti!
No mun viesti käsitteli aikalailla sitä, että matkustusrajoituksia kevennetään, + yhteiskunta on edelleen auki. Rajan takaa tulleet koronat lähti lisääntymään kesätauon jälkeen. Ja nyt vaikka koronaa on lisääntynyt ympäri eurooppaa koko ajan, niin rajanylitystä kevennetään pian.
Näkemättä paskaa, on odotattavissa jotain sellaista, mitä osa/moni ei vieläkään oleta tapahtuvan.
Toivon toki, että olen väärässä. Tauti vaikkapa hiipuu itsekseen.
Ja kyllä niitä laitoshoidossakin olevia ihmisiä yritetään pelastaa, jos sairastuvat vakavasti. Nyt vaan joudutaan ennalta toivottomat tapaukset, joko jättämään vähemmälle hoidolle, tai ainakin harkitsemaan sitä.
 
K

Kiekkokatsoja

Näkemättä on sekin paska, että kuinka paljon lisävelkaa/lisämaksua ehtii kertyä tällä hallituskaudella/ per suomalainen.
Toistaiseksihan koronavelkaa on kertynyt yli 3000e/suomalainen. Korona jatkuu, ja jollaintapaa koronaan liittyviä kuluja voi tulla toinen mokoma lisää. Kuntatalous on monissa paikoissa perseestä, joten sieltäkin on lisää maksuja tuloillaan. Siihen kun lisää tämän hallituksen unelmointivelan, niin sekin voi tuoda pari tonnia/suomalainen lisämaksuja. Ai niin, eu:lle maksetaan siihen kuulumisesta "koronalisää".
Yhteenlaskettuna voisi koko paska olla pyöreästi 10000e/suomalainen kertyneitä lisämaksuja muutamassa vuodessa lisää. Näistä velanmaksajista osa on eläkeläisiä, osa sosiaalipummeja ja osa ilman omaa syytä, ns. vähemmän maksavia velanmaksajia. Ihan kaikki siis eivät maksa niin paljoa, kuin toiset.
Harmittaa työssäkävijöiden ja varsinkin meidän nuorison puolesta, että tällainen maksupotti siirtyy maksettavaksi tulevaan.

Laskelmat on vedetty "pikaisesti hatusta", joten kirjoittaja ei ota vastuuta niiden tarkasta oikeallisuudesta. Lisäksi näkemättä paskaa vielä on, että mihin lukuihin summat asettuvat.
+Saa olla eri, tai samaa mieltä.

Näkemättä on sekin paska, että milloinhan ihmiset ymmärtävät nämä lisäkulut?
Näkemättä myös, että milloin media herää (unelmoimasta) ja uutisoi näistä enemmän?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Reykjavík. Läntisen maailman turhin pääkaupunki.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Työkaveri puhui, että heidän varastoon oli murtauduttu ja varastettu kitaroita. Tapahtumahan oli erittäin ikävä ja valitettava toki, mutta tämän ketjun asiaa siitä tekee soittaja.
Hänen miehensä kuulemma soittelee kitaroita ja kerää kitaroita, mies on hieman ylipainoinen pallinaama, jolla on korvaa venyttävät pyöreät korvikset (en tiedä mitä ovat nimeltään), muutama tatuointi kädessä ja suoralippainen lippis päässä.
Kun tuosta harrastuksesta joskus kuulin, ajattelin heti, että tämän miehen soittama musiikki on kuulematta paskaa ja huvitti miksi niin vahvasti tämä tuli mieleen vain habituksesta. Voihan hän olla vaikka Hendrixin kaltainen virtuoosi, mutta tuosta en halua ottaa selvää.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
All Together Now Suomi. On kyllä juuri sellainen helvetin friikkisirkus mitä ensimmäisen mainoksen nähtyäni ajattelinkin sen olevan.

Käänsin juuri kanavalle kun joku janari vetää Sweet Child O' Minen päin vittua, ja tuomarit tanssivat sekä laulavat mukana. En ymmärtänyt mitään mitä siinä tapahtui, oli niin perseestä revityn oloinen ohjelma ettei tosikaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
All Together Now Suomi
Tämä tuli katsottua ja voi taivahan luoja mitä paskaa, mutta tosiaan nähtyä sellaista. Vaimo vaikutti tykkäävän ja sanoi katsovansa seuraavankin jakson, itse todellakin jätän katsomatta.

Eilen silmiini osui telkkarin ohjelmatarjontaa vilkuillessa, että kakkoselta oli juuri alkanut Papillon, erittäin hyvä elokuva ja mielestäni harvoja sellaisia, joka yltää lähes sen kirjan (Vanki nimeltä Papillon) tasolle, josta leffa on tehty. Vaan kyseessä olikin joku uudelleenfilmatisointi, taisi olla vuodelta 2018. Petyin suuresti, totesin näkemättä paskaksi ja kaivoin kätköistäni (ja katsoin) sen alkuperäisen, joskus 1970-luvun alussa tehdyn elokuvan. Oli juuri niin hyvä kuin muistinkin, Steve McQueen ja Dustin Hoffman ovat tuossa(kin) täyttä timanttia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös