Kaikki missä on sana Jaajo. Onko se nimi edes? Mikä vittu on Jaajo? Minun televisiossani ei ole jaajoja.Jaajo
katsoin pari ekaa jaksoa Ruudusta. Itse kyllä pidin. Hyvät henkilöt valittu ja varsin leppoisaa tunnelmaa.MM 95: Takaisin Leijonaksi
Matemaattisesti tartuntojen määrä on kasvanut reilulla kolmannekselle ainakin kolmella perättäisellä kahden viikon jaksolla. Ulkomuistista noin 250 - 360 - 450. Tällä vauhdilla joulukuun kahden viimeisen viikon saldo on reilu 3000 tartuntaa.Koronarajoitusten keventäminen. Näkemättä on, että mitä paskaa siitä seuraa. Mutta itse oletan seuraavaa:
Loppuvuodesta tartuntojen määrä on useana päivänä vähintään sata/vrk. Tehopaikkoja tarvitaan runsaasti, sillä tartunnat leviävät perussairaisiin ja hoitolaitoksiin. Kuolemantapauksia tulee useita/vrk. Nythän korona on ollut lähinnä junnuilla, ja oireet lievinä. Mutta kyllä ne tartunnat siirtyvät ihmisiin, joille koronan sairastaminen on rankkaa.
Urheilusarjojen toteutuminen keskeytetään useissa eri lajeissa ja eri sarjatasolla.
Seuroja ajautuu konkurssiin.
Saa olla eri tai samaa mieltä.
Jos yhtään lohduttaa, niin tehohoitopaikkoja tuskin käytetään kovinkaan paljoa laitoksissa asuviin vanhuksiin. Keväällä jo lyötiin ja oltiin valmiina lyömään dnr jokaiselle, jolle sen voi perustellusti laittaa. Morfiinia myös kehoitettiin tilaamaan, jos resepti löytyi ja varmaan äkkiä löytyisi peruste, jos tartunta tulisi. Virus ei koskaan oikein levinnyt, mutta jos leviäisi niin sama suunnitelma tietysti.Koronarajoitusten keventäminen. Näkemättä on, että mitä paskaa siitä seuraa. Mutta itse oletan seuraavaa:
Loppuvuodesta tartuntojen määrä on useana päivänä vähintään sata/vrk. Tehopaikkoja tarvitaan runsaasti, sillä tartunnat leviävät perussairaisiin ja hoitolaitoksiin. Kuolemantapauksia tulee useita/vrk. Nythän korona on ollut lähinnä junnuilla, ja oireet lievinä. Mutta kyllä ne tartunnat siirtyvät ihmisiin, joille koronan sairastaminen on rankkaa.
Urheilusarjojen toteutuminen keskeytetään useissa eri lajeissa ja eri sarjatasolla.
Seuroja ajautuu konkurssiin.
Saa olla eri tai samaa mieltä.
No mun viesti käsitteli aikalailla sitä, että matkustusrajoituksia kevennetään, + yhteiskunta on edelleen auki. Rajan takaa tulleet koronat lähti lisääntymään kesätauon jälkeen. Ja nyt vaikka koronaa on lisääntynyt ympäri eurooppaa koko ajan, niin rajanylitystä kevennetään pian.Matemaattisesti tartuntojen määrä on kasvanut reilulla kolmannekselle ainakin kolmella perättäisellä kahden viikon jaksolla. Ulkomuistista noin 250 - 360 - 450. Tällä vauhdilla joulukuun kahden viimeisen viikon saldo on reilu 3000 tartuntaa.
Apuva! Missä mun paniikkinappula on? Haluan painaa sitä nyt heti!
Muutama islantilainen saattaa olla toista mieltä. Tai ehkä ne on sitä mieltä että Oulu on turha. Jos ne tietää, mikä Oulu on.Reykjavík. Läntisen maailman turhin pääkaupunki.
All Together Now Suomi. On kyllä juuri sellainen helvetin friikkisirkus mitä ensimmäisen mainoksen nähtyäni ajattelinkin sen olevan.
Epäilen ettei ollut paskempi kuin tämä, mutta kiitos varoituksesta. Jätän katsomatta.Käänsin juuri kanavalle kun joku janari vetää Sweet Child O' Minen päin vittua, ja tuomarit tanssivat sekä laulavat mukana. En ymmärtänyt mitään mitä siinä tapahtui, oli niin perseestä revityn oloinen ohjelma ettei tosikaan.
Tämä tuli katsottua ja voi taivahan luoja mitä paskaa, mutta tosiaan nähtyä sellaista. Vaimo vaikutti tykkäävän ja sanoi katsovansa seuraavankin jakson, itse todellakin jätän katsomatta.All Together Now Suomi
Tuleva Karjala-turnaus, kun neljän maan "maajoukkueet" kilvoittelevat keskenään paremmuudesta.