Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

• 467 494
  • 2 354
K

Kiekkokatsoja

Kyllähän tuo murheemme, eli korona on roihahtamispisteessä.
Nyt pitäisi ennakkoon reagoida.
Totesin jo muutama päivä sitten, no en täällä mutta muille.. että se tulee rajojen yli liikkumisesta.. Niin matkustajista kuin työvoimasta. Ja leviää tiiviissä sisätiloissa nopeasti, eli esim yökerhot ja sisäbaarit pahimpina.
Pitäisi reagoida ennakkoon, tai pian taas luukut kiinni, ja miljardeja jaossa (jonnekin).

Lisäys. En myöskään ymmärrä suljetun liigajoukkueiden ajatuksia. Kausi/talous vaarassa, jos korona rajoittaa. Joten miksi nyt pitäisi panostaa normaalista rahaa, kun koko kausi voi Kärsiä/kaatua? Kukaan ei kuitenkaan putoa, mutta osalla voi tulla isoja tappioita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Suomen kaunein koti ja Erinin kaikki uusi musiikki ja myös vanha ja aivan kaikki missä on mukana.

(1)
  • Tykkää
Reactions: PJPT

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen halunnut jo pitkään mennä elokuviin, kun pitäisi käyttää korruptioliput pois ennen kuin menevät vanhaksi, mutta eihän siellä mene ainuttakaan hyvää elokuvaa, vain jotain Tuukka Temosta ja muuta paskaa.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Olen halunnut jo pitkään mennä elokuviin, kun pitäisi käyttää korruptioliput pois ennen kuin menevät vanhaksi, mutta eihän siellä mene ainuttakaan hyvää elokuvaa, vain jotain Tuukka Temosta ja muuta paskaa.

Mäkin olen koko kevään kaivannut elokuviin ja sit kun sinne pääsi, niin sama fiilis oli pari viikkoa. Ja pakko oli sitten vierotusoireiden hoitamiseksi mennä katsomaan juurikin tuota Temosen tuotantoa.

Hyvä puoli näissä on se, että kun oma ennakko-odotus on jotain ripulin ja vähän kiinteemmän paskan väliltä, niin ei ne enää pysty katsottaessa pettämään.

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Jostain syystä olen unohtanut tämän mainita aikaisemmin, joten nyt kun on sopivasti kohu menossa hinnan noususta ja annoksen pienenemisestä niin sanotaan se nyt. Eli Ikean lihapullat. Kaikkihan näitä legendaarisiksi kehuu, mutta itse en ole maistanut. Jostain syystä ensimmäinen mielikuva, mikä tästä tulee on jostain Lidlistä ostetut mauttomat ja sitkeät einespullat, joissa on kovia luunpalasia sisällä.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jostain syystä olen unohtanut tämän mainita aikaisemmin, joten nyt kun on sopivasti kohu menossa hinnan noususta ja annoksen pienenemisestä niin sanotaan se nyt. Eli Ikean lihapullat. Kaikkihan näitä legendaarisiksi kehuu, mutta itse en ole maistanut. Jostain syystä ensimmäinen mielikuva, mikä tästä tulee on jostain Lidlistä ostetut mauttomat ja sitkeät einespullat, joissa on kovia luunpalasia sisällä.

Olet ihan oikeassa. Olen näitä syönyt kerran ja ihan perus einespullia ovat. Ilmeisesti oli joillekin erityisen hienoa joskus kertoa käyneensä Ikeassa, kun monikin näitä pullia on kehunut.

K

Kiekkokatsoja

Junnut kai miettii, että saispa seksiä + joskus hyvää seksiä.
Vanhempi kaarti kai miettii, että tulispa joskus pytyllä paska hyvin + joskus helpolla.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vanhempi kaarti kai miettii, että tulispa joskus pytyllä paska hyvin + joskus helpolla.
Nii ja pissa kans. Ja että muistais jotain. No, aina joskus on ihan hyvä ettei muista ihan kaikkea.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hauskat kotivideot by Roni Back. Luulin ettei sitä Sampo Marjamäkeä ärsyttävämpää kaveria löytys enää noihin hommiin, mut eih.. kyllä ne kaivo jostain tuon perkeleen.

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Parasta se, kun ainakun meet pytylle, niin istu. tervetuloa ikäryhmään) Tuli ykkönen tai kakkonen, taikka molemmat, niin aina ok.
Jep, tässä iässä on tärkeä muistaa muutama pointti 1) Käy vessassa aina kun voit 2) Hyödynnä jokainen erektio 3) Älä luota pieruun.

K

Kiekkokatsoja

Jep, tässä iässä on tärkeä muistaa muutama pointti 1) Käy vessassa aina kun voit 2) Hyödynnä jokainen erektio 3) Älä luota pieruun.
Hyviä poitteja.
Mietin juuri että mitä lisätä listaan.
Oon ny niin väsy, että kone näki idean, mutta ei saanut raksutettua lisyyttä.
Ehkä jokus.

K

Kiekkokatsoja

Ehkäpä tämä tarina on tämän ketjun juttu. ihmisillä ja myös itselläkin, on joskus jyrkkiä mielipiteitä. Mikäpäs siinä. Toisinaan nämä mielipiteet voi muuttua. Mullekin kävi (ainakin) kerran niin.
Tästä tapahtumasta on aikaa vuosia, yli 5 vuotta. Naispappeus oli asia, josta joskus ajattelin, että mielummin miespappi. Mielipiteeni muuttui yhden tapahtuman jälkeen. No tapasin naisen. Vietettiin aikaa, ja rakasteltiinkin. Aamupalalla hän sanoi, että on ammatiltaan pappi.
Silloin ajattelin, että on se hyvä että naisiakin on pappina.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ehkäpä tämä tarina on tämän ketjun juttu. ihmisillä ja myös itselläkin, on joskus jyrkkiä mielipiteitä. Mikäpäs siinä. Toisinaan nämä mielipiteet voi muuttua. Mullekin kävi (ainakin) kerran niin.
Tästä tapahtumasta on aikaa vuosia, yli 5 vuotta. Naispappeus oli asia, josta joskus ajattelin, että mielummin miespappi. Mielipiteeni muuttui yhden tapahtuman jälkeen. No tapasin naisen. Vietettiin aikaa, ja rakasteltiinkin. Aamupalalla hän sanoi, että on ammatiltaan pappi.
Silloin ajattelin, että on se hyvä että naisiakin on pappina.
Vittu jäbä on nussinu pappia. Aika päheetä! Pakko tunnustaa että mie en ole. Opettajaa oon pannu ja siivoojaa ja sairaanhoitajaa ja tarjoilijaa ja kassaneitiä ja opiskelijaa ja työtöntä ja kotirouvaa ja montaa muuta, mutta pappia en ikinä.

Tunnustitko muuten aamukaffepöydässä syntejä? Esiaviollisen seksin?

K

Kiekkokatsoja

No tuota. Ehkäpä ihmiset ajattelee ja kirjoittaa eri tavalla naisasioista. Ite en näitä asioita katso panona, hieman asiallisemmin kenties.
Seuraavat pari kommenttia, lienee myös näkemättä paskaa, ketjun ajatuksia. No osahan täällä tuntuu "kehuskelevan naisasioissa." Mutta hyvä ajatella siten, että on sitä muillakin elettyä elämää, ja kenties sitä vielä edessäkin.
No hieman suuntaviivoja kysymykseesi. Oli kyllä on/off yllättävä persoona. Juttujakin kertoili kokemastaan. Oli mun vaikea uskoa häntä papiksi. Esimerkiksi iltapv. Istuimme terassillani. Hän sai lasillisen punaviiniä, ja elävämpi puoli lähti "käyntiin". Hän mm. Yhtäkkiä riisui ylävartalonsa paljaaksi terassillani. Oli siinä mulla ihmettelemistä, kun en sitä heti huomannut, ja käänsin pääni häneen päin. Runsaat ja kauniit rinnat paljaana, hän katsoi mua, ja hymyili. Näkemättä paskaa, niin kyllä se kommentti, että hän on pappi, niin yllätti minut.
Onneksi naispappejakin on. (Muuten olisin ollut aamupaljastuksessa hinuri.)

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Terhi Kokkosen esikoiskirja Rajamaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ilmaveivit NHL-pelisarjassa.

Tai no, lisätään ketjuun nykyään koko pelisarja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy