Koronaviruksen toinen aalto.
Toivottavasti tosiaan tätä paskaa ei tarvitse nähdä.
Koronaviruksen toinen aalto.
Tanssii tähtien tanssiparit julkistettiin.
Olen halunnut jo pitkään mennä elokuviin, kun pitäisi käyttää korruptioliput pois ennen kuin menevät vanhaksi, mutta eihän siellä mene ainuttakaan hyvää elokuvaa, vain jotain Tuukka Temosta ja muuta paskaa.
Jostain syystä olen unohtanut tämän mainita aikaisemmin, joten nyt kun on sopivasti kohu menossa hinnan noususta ja annoksen pienenemisestä niin sanotaan se nyt. Eli Ikean lihapullat. Kaikkihan näitä legendaarisiksi kehuu, mutta itse en ole maistanut. Jostain syystä ensimmäinen mielikuva, mikä tästä tulee on jostain Lidlistä ostetut mauttomat ja sitkeät einespullat, joissa on kovia luunpalasia sisällä.
Nii ja pissa kans. Ja että muistais jotain. No, aina joskus on ihan hyvä ettei muista ihan kaikkea.Vanhempi kaarti kai miettii, että tulispa joskus pytyllä paska hyvin + joskus helpolla.
Parasta se, kun ainakun meet pytylle, niin istu. tervetuloa ikäryhmään) Tuli ykkönen tai kakkonen, taikka molemmat, niin aina ok.Nii ja pissa kans. Ja että muistais jotain. No, aina joskus on ihan hyvä ettei muista ihan kaikkea.
Toki. Ikääntyvillä ne on aina ja loputtomasti läsnä. Junnuilla ne muodostuu vähemmästä, mutta toki yhtä vahvoja tuntemuksia.Näin se menee. Pulmansa kullakin.
Jep, tässä iässä on tärkeä muistaa muutama pointti 1) Käy vessassa aina kun voit 2) Hyödynnä jokainen erektio 3) Älä luota pieruun.Parasta se, kun ainakun meet pytylle, niin istu. tervetuloa ikäryhmään) Tuli ykkönen tai kakkonen, taikka molemmat, niin aina ok.
Hyviä poitteja.Jep, tässä iässä on tärkeä muistaa muutama pointti 1) Käy vessassa aina kun voit 2) Hyödynnä jokainen erektio 3) Älä luota pieruun.
Lisää löylyä! Hjallis ja Jethro
Vittu jäbä on nussinu pappia. Aika päheetä! Pakko tunnustaa että mie en ole. Opettajaa oon pannu ja siivoojaa ja sairaanhoitajaa ja tarjoilijaa ja kassaneitiä ja opiskelijaa ja työtöntä ja kotirouvaa ja montaa muuta, mutta pappia en ikinä.Ehkäpä tämä tarina on tämän ketjun juttu. ihmisillä ja myös itselläkin, on joskus jyrkkiä mielipiteitä. Mikäpäs siinä. Toisinaan nämä mielipiteet voi muuttua. Mullekin kävi (ainakin) kerran niin.
Tästä tapahtumasta on aikaa vuosia, yli 5 vuotta. Naispappeus oli asia, josta joskus ajattelin, että mielummin miespappi. Mielipiteeni muuttui yhden tapahtuman jälkeen. No tapasin naisen. Vietettiin aikaa, ja rakasteltiinkin. Aamupalalla hän sanoi, että on ammatiltaan pappi.
Silloin ajattelin, että on se hyvä että naisiakin on pappina.
Terhi Kokkosen esikoiskirja Rajamaa.