Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 451 372
  • 2 331
Löytyykö koneesta erikoiskahveja? Ei noista peruskahvia kannata koskaan ottaa. Yleensä Capuccinot ainakin ovat melko herkkua näissä automaateissa. Lattea en ole testannut, mutta eiköhän sekin menisi. Aina esim. lääkärissä käydessä otan kyllä koko rahan edestä capuccinoa automaatista. Muutenkin suosittelen tarkistamaan mitä kahvia tulee keiteltyä. Jos kaapista löytyy Juhla Mokkaa tai Kulta Katriina tai ylipäätänsä mitään vaaleapaahtoista kahvia, niin heitä roskiin tai lahjoita vanhainkotilaisille ja vaihda laadukkaaseen Löfbergsin tummapaahtoon.
Kyllä tuosta jotain erikoiskahvejakin löytyy. Yleensä jos kahvia otan, niin otan macchiaton. Se maistuu kyllä hyvälle, mutta saa olla jo puolessa välissä vessaan päin menossa kun juo kupillisen.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kävin katsomassa osallistuja listan uusimpaan suomen selviytyjät kisaan. Julkkiskausi olisi sitten taas tuloillaan. Ihan hemmetin huonosti seuraan näköjään julkisuuden tapahtumia, kun miulle suurin osa noista nimistä ei ole tuttuja. Näkemättä paskaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hauskat kotivideot by Roni Back.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Kävin katsomassa osallistuja listan uusimpaan suomen selviytyjät kisaan. Julkkiskausi olisi sitten taas tuloillaan. Ihan hemmetin huonosti seuraan näköjään julkisuuden tapahtumia, kun miulle suurin osa noista nimistä ei ole tuttuja. Näkemättä paskaa.
Joo, taviskaudelta näyttää, vaikka julkkiskaudeksi kutsutaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Juha Perälän kipparoima Melkein mensa-ohjelma vaikuttaa ennakkopuffien perusteella juuri sellaiselta markan, korkeintaan kahden julkkissekoilulta, että ehkä pysyttelen siitä erossa. Varmaan ihan kreisiä hei! Toki hienoa, että Perälä on työllistynyt taas.
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllähän tuo murheemme, eli korona on roihahtamispisteessä.
Nyt pitäisi ennakkoon reagoida.
Totesin jo muutama päivä sitten, no en täällä mutta muille.. että se tulee rajojen yli liikkumisesta.. Niin matkustajista kuin työvoimasta. Ja leviää tiiviissä sisätiloissa nopeasti, eli esim yökerhot ja sisäbaarit pahimpina.
Pitäisi reagoida ennakkoon, tai pian taas luukut kiinni, ja miljardeja jaossa (jonnekin).

Lisäys. En myöskään ymmärrä suljetun liigajoukkueiden ajatuksia. Kausi/talous vaarassa, jos korona rajoittaa. Joten miksi nyt pitäisi panostaa normaalista rahaa, kun koko kausi voi Kärsiä/kaatua? Kukaan ei kuitenkaan putoa, mutta osalla voi tulla isoja tappioita.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Suomen kaunein koti ja Erinin kaikki uusi musiikki ja myös vanha ja aivan kaikki missä on mukana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: PJPT

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen halunnut jo pitkään mennä elokuviin, kun pitäisi käyttää korruptioliput pois ennen kuin menevät vanhaksi, mutta eihän siellä mene ainuttakaan hyvää elokuvaa, vain jotain Tuukka Temosta ja muuta paskaa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Olen halunnut jo pitkään mennä elokuviin, kun pitäisi käyttää korruptioliput pois ennen kuin menevät vanhaksi, mutta eihän siellä mene ainuttakaan hyvää elokuvaa, vain jotain Tuukka Temosta ja muuta paskaa.

Mäkin olen koko kevään kaivannut elokuviin ja sit kun sinne pääsi, niin sama fiilis oli pari viikkoa. Ja pakko oli sitten vierotusoireiden hoitamiseksi mennä katsomaan juurikin tuota Temosen tuotantoa.

Hyvä puoli näissä on se, että kun oma ennakko-odotus on jotain ripulin ja vähän kiinteemmän paskan väliltä, niin ei ne enää pysty katsottaessa pettämään.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Jostain syystä olen unohtanut tämän mainita aikaisemmin, joten nyt kun on sopivasti kohu menossa hinnan noususta ja annoksen pienenemisestä niin sanotaan se nyt. Eli Ikean lihapullat. Kaikkihan näitä legendaarisiksi kehuu, mutta itse en ole maistanut. Jostain syystä ensimmäinen mielikuva, mikä tästä tulee on jostain Lidlistä ostetut mauttomat ja sitkeät einespullat, joissa on kovia luunpalasia sisällä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jostain syystä olen unohtanut tämän mainita aikaisemmin, joten nyt kun on sopivasti kohu menossa hinnan noususta ja annoksen pienenemisestä niin sanotaan se nyt. Eli Ikean lihapullat. Kaikkihan näitä legendaarisiksi kehuu, mutta itse en ole maistanut. Jostain syystä ensimmäinen mielikuva, mikä tästä tulee on jostain Lidlistä ostetut mauttomat ja sitkeät einespullat, joissa on kovia luunpalasia sisällä.

Olet ihan oikeassa. Olen näitä syönyt kerran ja ihan perus einespullia ovat. Ilmeisesti oli joillekin erityisen hienoa joskus kertoa käyneensä Ikeassa, kun monikin näitä pullia on kehunut.
 
K

Kiekkokatsoja

Junnut kai miettii, että saispa seksiä + joskus hyvää seksiä.
Vanhempi kaarti kai miettii, että tulispa joskus pytyllä paska hyvin + joskus helpolla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vanhempi kaarti kai miettii, että tulispa joskus pytyllä paska hyvin + joskus helpolla.
Nii ja pissa kans. Ja että muistais jotain. No, aina joskus on ihan hyvä ettei muista ihan kaikkea.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hauskat kotivideot by Roni Back. Luulin ettei sitä Sampo Marjamäkeä ärsyttävämpää kaveria löytys enää noihin hommiin, mut eih.. kyllä ne kaivo jostain tuon perkeleen.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Parasta se, kun ainakun meet pytylle, niin istu. tervetuloa ikäryhmään) Tuli ykkönen tai kakkonen, taikka molemmat, niin aina ok.
Jep, tässä iässä on tärkeä muistaa muutama pointti 1) Käy vessassa aina kun voit 2) Hyödynnä jokainen erektio 3) Älä luota pieruun.
 
K

Kiekkokatsoja

Jep, tässä iässä on tärkeä muistaa muutama pointti 1) Käy vessassa aina kun voit 2) Hyödynnä jokainen erektio 3) Älä luota pieruun.
Hyviä poitteja.
Mietin juuri että mitä lisätä listaan.
Oon ny niin väsy, että kone näki idean, mutta ei saanut raksutettua lisyyttä.
Ehkä jokus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös