Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 451 668
  • 2 331
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Folke Westin paluu eräälle tv-kanavalle.
Mitä halvattua? Viäkö se on hengissä? Mikä ohjelma, kerro heti! Siinä on muuten veli joka on kyennyt tekemään asiaohjelmaa noin keskiarvolta kolmen promillen kännissä ja silti mummotkin kattoo eikä valita. Hommannu viä ryyppyreisuiltansa kiihkeen neggenaisen. Ei moni jätkä pysty samaan. No Upi Leppänen tiätty.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mitä halvattua? Viäkö se on hengissä? Mikä ohjelma, kerro heti!
Alfa-TV:ltä löytyy Folken wor---best of matkat 12 osaa ja jos todellakin kiinnostaa, niin Folken matkassa voit lähteä Argentiinaan.
Folke ja Alfa-TV Linkki vie Afa-TV:n sivuille.
Folke ja Argentiina/Uruguai-matkasta täältä tietoa (linkki vie matkatoimiston sivuille): Folke ja Argentiina
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Alfa-TV:ltä löytyy Folken wor---best of matkat 12 osaa ja jos todellakin kiinnostaa, niin Folken matkassa voit lähteä Argentiinaan.
Folke ja Alfa-TV Linkki vie Afa-TV:n sivuille.
Folke ja Argentiina/Uruguai-matkasta täältä tietoa (linkki vie matkatoimiston sivuille): Folke ja Argentiina
Siis onhan Folken matkaohjelmat hyvää camp-humoria. Joskus kun neloselta tuli niin olihan se hauska kattella maisemia ja itse Folkea kun silmät kiiluen ja pää punottaen koitti matkia selvää.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Siis onhan Folken matkaohjelmat hyvää camp-humoria. Joskus kun neloselta tuli niin olihan se hauska kattella maisemia ja itse Folkea kun silmät kiiluen ja pää punottaen koitti matkia selvää.
Aikanaan Folken kanssa kuppia ottaneena pakko vaan todeta, että hyvin maittoi kuten seuransakin. Joo käytiin Kuubassakin kun halusin. Oman sarjansa Tami eli hieno mies.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Luokkakokous... Viihdeohjelma jossa julkkikset palaa kouluaikaansa, vastaa kysymyksiin ja vissiin tapaa entisiä koulukavereita. Ja kaikilla on niin kivaa...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kaikki verokoneet.

@Iisoppi Meillä oli vuosi sitten kokous. Ei ollut luokkakokous, vaan samalla seudulla kasvaneiden kokous. Istuttiin iltaa, syötiin hyvin ja joku joikin. Oisko meitä ollut lähemmäs sata, jotkut käyneet samassa koulussa ala-asteelta kirjoituksiin saakka samassa koulussa ja jotkut, kuten mä, menin vasta lukioon. Porukkaa oli kolmekymppisestä lähes viisikymppiseen.

Kaikkia en etutkäteen tuntenut, mutta oli hauskaa. Joskus näinkin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meillä oli vuosi sitten kokous. Ei ollut luokkakokous, vaan samalla seudulla kasvaneiden kokous.
Meillä on kerran vuodessa AMK-likkojen tapaaminen. Eli siis aikoinaan 90-luvun lopussa opiskeltiin yhdessä ja meistä tuli tiivis joukko kun tehtiin niin paljon yhdessä. Kun kaikki oltiin Lahdesta tai lähialueilta ja tänne jäätiin niin sopii hyvin välillä tavata, saunoa ja jutustella. Nyt on tarkoitus saada myös luokan jätkiä Lahteen tapaamiseen ensi vuonna. Katsotaan nyt kuka tarttuu kutsuun. Homman järjestäminen on meidän puuhanaisen vastuulla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Loimaa ja loimaalaiset.

Olen joo nähnyt ja kuullut, mutta ne pari tuttua riittää antamaan karmean kuvan tuosta kaupungista. Sorry palstan loimaalaisille.
Noh noh. Onhan se nyt sentään maailman vanhin paikkakunta. ”Alussa Jumala loi maan...”

Luokkakokous... Viihdeohjelma jossa julkkikset palaa kouluaikaansa, vastaa kysymyksiin ja vissiin tapaa entisiä koulukavereita. Ja kaikilla on niin kivaa...
En voisi kuvitella vittumaisempaa tilannetta, kuin mennä tapaamaan joitain ihmisiä, joita ei ole nähnyt 35 vuoteen. Moi sinä Jarkko, joka jäit luokallesi. Hei Heikki, joka söit omaa räkääsi. Kas, Mari, joka pissit housuusi luokassa vielä viidennellä. Mitä sanot näille? No joo, ne voi olla jotain atk-miljarnäärejä nyt, mutta sou not. Jos ei ole muuta yhteistä kuin että jokunen vuosi on samassa luokkatilassa kärsitty, niin parempi ettei enää ikinä tavata. Muutama ystävä mulla on kouluajoilta säilynyt, mutta niiden kanssa ollaan yhteyksissä muuten kuin pakosta. On minua muutamiin luokkakokouksiin huhuttu, kun peruskouluakin kävin kolmessa eri kunnassa. Niitä luokkia riittää. Koskaan en ole mennyt, enkä mene. Paitsi että yksi Anne, joka oli kuutosella samalla luokalla, sillä oli ihanat tissit jo silloin... ehkä olisi kiva nähdä, miltä ne näyttää nyt.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Viaplayhyn tullut Will Ferrellin ja John C Reillyn Holmes & Watson.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Cmoren dokumentti 2019 kultaleijonista.
Simpsonien uusin kausi.
Olympialaiset ilman NHL pelaajia (on tosin jo nähty)
Muut hampurilaispaikat paitsi Burger king ja McDonalds.
Romain Grosjeanin 2020 kausi.
Tulevan talven pakkaset.
Housut ilman taskuja.
Patrik Laineen maalittomat illat.
Minnesota Wild.
Joulusiivous, kevätsiivous yms. hömpötykset.
 

444

Jäsen
Sieltä varmaan löytyy yksi maailman kattavimmista puuhelmikaulakoru kokoelmista. Myös puolikkaisista salibandypalloista tehtyjen avaimenperien kokoelma pitää tarkastaa. Kiitos vinkistä!
Onko myös kokoelma kuminauhoja, jotka on kietaistu tuosta otsan ympäri pitämään hulmuavat L’oreal-kutrit aisoissa?
 
K

Kiekkokatsoja

Mielensäpahoittamisen voisi luokitella sairaudeksi. Ainakin sellaisen, jossa "etsimällä etsitään" pieniä murheita, polttava aate päässä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vai ovatko nuo kaksi todetusti paskaa?
Roskaruoka ja oikea purilainen on kaksi aika hemmetinmoista eri juttua. En nyt toki tiedä tarkoitettiinko tässä roskapurilaisia, vai oikeita. Eikä Bunder nyt muutenkaan ollut tosisaan viestinsä kanssa, tai ainakin niin luulen.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Roskaruoka ja oikea purilainen on kaksi aika hemmetinmoista eri juttua. En nyt toki tiedä tarkoitettiinko tässä roskapurilaisia, vai oikeita. Eikä Bunder nyt muutenkaan ollut tosisaan viestinsä kanssa, tai ainakin niin luulen.
Pikaruokaloista oli täällä oma ketju, joten en sen enempää viitsi siitä väitellä, mutta kyllähän nuo laadultaan heikot Hesburgerit ja sitten nämä ylihinnoitellut paikat, ainakin omalta osaltani jäävät väliin. En sitä kiistä etteikö muualta voisi saada hyviä tai jopa parempia hampurilaisia kuin näistä kahdesta paikasta, mutta en ainakaan itse ala kovin mielellään maksamaan +20€ jostain hampurilaisateriasta, kun sillä rahalla saisi jo muutakin tasokasta ravintolaruokaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse taas menen ennemmin harvemmin purilaiselle ja syön laatua, kuin vedän jotain mäkkikuraa. Ihan sama kun menen ravintoloihin muutenkin harvemmin ja teen ennemmin ruokaa kotona. Mäkkärissä syö sen kerran vuodessa El Macon ja Big Macin, Burger Kingissä syön tasan ja ainoastaan Whopperin jos joskus roskapurilaista tekee mieli. Joskus jos on pieni huiko kaupungilla asioidessa, haen euron juustoja pari mäkkäristä, mutta tuokin on kovin kovin harvinaista. Geneerinen peruskura on geneeristä peruskuraa, laatu on laatua. Tosin moni sanoo että hampurilainen ja burger on kaksi eri asiaa, mutta niistä voi väitellä sitten toisessa ketjussa ja toisella aikaa.
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Kaikki mahdollinen anime. Ei jotenkin pysty itse ottamaan millään tavalla vakavasti vaikka monet tutut ovat suositelleet. My Hero Academiaa ja One-punch mania olen nähnyt yhden jakson, joten ei nyt ihan "näkemättä" mutta samaa paskaa kaikki.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaikki mahdollinen anime. Ei jotenkin pysty itse ottamaan millään tavalla vakavasti vaikka monet tutut ovat suositelleet. My Hero Academiaa ja One-punch mania olen nähnyt yhden jakson, joten ei nyt ihan "näkemättä" mutta samaa paskaa kaikki.
Täälä sama.

Fantasiakirjallisuus ja -elokuvat. Toki näillekin tilausta tuntuu olevan kun on kovinkin fanaattinen lukija/katsojakunta. Laajuudesta en tiedä, mutta eikö ne sormuksen herrat ja mitkä lie vitun hopitit saa ihan aikuisiakin teattereihin, kirjakauppoihin ja kirjastoihin. Lisätään vielä musikaalit ja kaikki nämä jokavitunjouluiset raskaat joulut ynnä muut joulukonsertit halleilla ja areenoilla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ooppera ja klassisen musiikin konsertit, nämä kaupunginorkesterit sun muut. Hirveillä verorahoilla tuetaan toimintaa, joka keskikokoisessa kaupungissa kiinnostaa ehkä kahdeksaa ihmistä. Nekin rahat voisi antaa vaikka nuorille bänditoimintaan. Rokkikeikoilla sentään useimmiten yleisössä on enemmän väkeä kuin lavalla, toisin kuin klasareilla.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
FOXilla mainostettu ToosaTV:tä ja on kyllä näkemättä aivan varmasti raivostuttavaa paskaa. Kaikki missä tuo Kristal Snow on läsnä, on näkemättä/kuulematta paskaa, aivan helvetin ärsyttävä keskenkasvuiselta vaikuttava idiootti. Toki nyky-yhteiskunnassa kun olet transsukupuolinen tai mikä validi termi onkaan, niin pitää olla kaiken arvostelun yläpuolella, koska arvostelu kohdistuu tuohon seksuaalisuuteen eikä tekoihin tietysti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös