Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 455 266
  • 2 338

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olet väärässä. Golf on ihan loistavaa ajanvietettä, vaikkei se nyt mitään järjettömän raskasta urheiluksi ole. Golfin katsomista ei tosin kyllä jaksa.

Sen sijaan lentopallo on kokeilematta paskaa.

Itse olet enemmän väärässä. Golf on kokeilematta paskaa, lentopallo tai beach taas ihan kivaa samantasoisessa seurassa.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
No mitä mitä? Kyllä Oasista kuuntelee... (What's the story) Morning glory on ns. kova levy.

Ja sitten sitä paskaa:

Steven Seagalin leffat.
Koko Diandran tuotanto.
kaikki Suomessa tuotetut elokuvat ja sarjat(varsinkin Mustat Lesket). Poikkeuksena Kaurismäkien ohjaamat, sekä ne, joissa esiintyy joko Vesku, Matti Pellonpää tai Martti Suosalo.
Guggenheim -museo.
24.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Amerikkalaiset tv-sarjat.
Japanilaiset autot.
Applen tuotteet.

McGyver, taisteluplaneetta Galactica ja Ritari Ässä muka paskaa??

Japanilaiset autot eivät ole näkemättä paskaa, koska niitä näkee joka puolella. Paskaa ne on silti, ei sen puoleen.

Applen tuotteita joko on kokeillut tai ei ole. Jos ei ole, niin pitäkää hauskaa siellä kivikaudella, omapa on asianne.

Tämäkin viesti on kirjoitettu iPadilla, koska se on ylivoimaisen kätevä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
McGyver

Japanilaiset autot eivät ole näkemättä paskaa, koska niitä näkee joka puolella.

McGyver ei ole paskaa. Olen monesti virittänyt maksalaatikosta biohyökkäysviritelmään tarvittavan terroristipommin McGyverin ohjeiden perusteella.

Ja japanilaisissa autoissa on näköjään puolensa. Faija otti sellaisella pari viikkoa sitten erää hirven kanssa 120 kilometrin vauhdissa ja hirvi jäi toiseksi. Auto tosin vähän romuttui eikä enää luultavasti liiku kuin romuttamolle mutta mies tuli ehjänä ulos.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Moderaattoreiden ilmoitukset.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ja japanilaisissa autoissa on näköjään puolensa. Faija otti sellaisella pari viikkoa sitten erää hirven kanssa 120 kilometrin vauhdissa ja hirvi jäi toiseksi. Auto tosin vähän romuttui eikä enää luultavasti liiku kuin romuttamolle mutta mies tuli ehjänä ulos.

Heh. Pakko on kertoa tämä anekdootti tähän. Olin taannoin kylkikolarissa BMW:llä, jossa itselle ei onneksi käynyt mitään, mutta hinausauton kuljettajan lause jäi mieleeni: "Sulla kävi tuuri, että alla oli näin kova auto, eikä mikään japanilainen paska".
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
McGyver, taisteluplaneetta Galactica ja Ritari Ässä muka paskaa??

Joo olisi pitänyt tarkentaa että ne nykyiset sarjat. Lost, 24 jne. On niitä varmaan sata, mutta nyt ei tule enempää mieleen.

McGyver oli hyvä. Tosta Galacticasta en ole Jatkoajan ulkopuolella kuullutkaan. Mä olen syntynyt -81.

Ja tuskin ne Applen tuotteet nyt oikeasti ovat parempia, tai no en tiedä. Eikö suurin osa niiden käyttäjistä kuitenkin myönnä että se on se hipsteristatus mikä niissä viehättää? Ja siitä sitten maksavat sitä ylihintaa, tai no eihän se ylihinta ole jos sille rahalle kerta saa ajatuksen muodossa vastinetta. Kyllä mäkin maksan merkeistä, tai siis niistä mitkä mua kiinnostavat.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Kaikki tv-ohjelmat, poislukien urheilu.
Nokian älypuhelimet.
Ranskalaiset autot.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt tuli paha... Sara Chafalk vai mikä tää on, ei ole näkemättä paskaa, kun kyllähän tota kattelee, mutta sen kokkiohjelma, akka mikään kokki edes taida olla, ei ainakaan vakuuta mainoksissa hevon vatulaa eikä löytynyt googlellakaan mitään kokin koulutusta. Eihän siinä jokainen missi yms. voi kotona kelailla että "jahas pitäis kai sitä oikeisiin töihin mennä, oliskohan jotain muuta mitä vois keksiä, hei perskule niitä kokkiohjelmiahan on kuin sienä sateella, että ei muuta kuin joku oikee kokki taustatiimiin ja sitten mun tissit esille niin kyllähän niillä nyt yks ohjelma myydään, easy money".

Toinen on tää "vain elämää" tai mikä helvetin paske se nyt onkaan siis jotain artisteja istumassa iltaa ja laulamassa toistensa biisejä ja pillittämässä tälle, jos nyt ole konseptin oikein ymmärtänyt, kun en ole katsonut, eikä todellakaan kiinnosta edes katsoa. Kaikkea paskaa sitä telkkariin jaksetaankin tuupata. Onko suomalaiset oikeasti jotain ihmeen julkkisten palvojia? Minua ei ainakaan kiinnosta hevon vatulaa joku ohjelma vain koska siellä pyörii jotain julkkiksia, yhtä vähän tekis mieli kattella jotain ohjelmaa Liiga pelaajista istumassa iltaa ja tekemässä toistensa ilmaveivejä.

Ei herran stuudelis.
 
Viimeksi muokattu:

faro

Jäsen
Nyt tuli paha... Sara Chafalk vai mikä tää on, ei ole näkemättä paskaa, kun kyllähän tota kattelee, mutta sen kokkiohjelma, akka mikään kokki edes taida olla, ei ainakaan vakuuta mainoksissa hevon vatulaa eikä löytynyt googlellakaan mitään kokin koulutusta.

En nyt muista mistä sen luin, mutta Chafak on koulutukseltaan kokki. Ohjelman perusteella ei kuitenkaan mikään varsin pätevä sellainen.

Ketjuun vastaten kaikenlainen autourheilu on näkemättä paskaa.
 
Kaikki rap musiikki on kuulematta paskaa, mutta koska kaikessa on poikkeus sääntöön, niin rapin kohdalla sen poikkeuksen tekee Eminem, jota on siedettävää kuunnella.
 
Kaikki tv-ohjelmat, poislukien hbo:n yms laatu lafkojen laatusarjat.
Microsoftin älypuhelimet.
Kiinalaiset autot.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Kaikki radio-aamushowt

Applen tuotteet eivät ole paskaa vaan hyviä tuotteita, mutta en itse tarvitse sellaisia vaan vähän heikommatkin välttävät. Applen tuotteiden hinta on siis näkemättä paskaa. Eli kallista.

Italialaiset autot
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikki teevee-ohjelmat, joissa esiintyy Gordon Ramsey, ovat silkkaa paskaa!
Jos kompuroit hevostaleilla, niin joku (epä)ystävällinen sielu voi osoittaa polveasi ja kertoa siinä olevan gordonramseyta.

Jos kesämökillä lapioit ulkohuussin tynnyristä tavaraa kottikärryihin kasvipenkkien höysteeksi, niin se hyllyvä massa jossain vaiheessa soittaa suuta lähes käsittämättömällä kovien konsinanttien englannilla.

Jos samasta ylijäämäisestä gordonramseysta muovailet käsin lapsille muumipatsaita, poltat ne keramiikkauunissa lapsille joululahjoiksi, maalaat niille pinnan ja sympaattiset ilmeet - ne ovat silti sontakokkareita.
Lisäksi kätesi haisevat pahalla, mutta todennäköisesti kynsien pureskelu loppuu!

Kun heräät juhannuspäivänä alastomana koomakännin jälkeen Teuvo Lomanin ja Marco Bjurströmin välistä, voit todeta, että onneksi et ole Gordon Ramsey, vaikka esinahkasi alla on sitä vaikka kuinka paljon.
 
Suosikkijoukkue
KK
Etelä-Korealaisen Psyn joka on mm. tehnyt maailman katsotuimman videon ja biisin Ganmanstyle tai jotain sinne päin ja Amerikkalaisen Hip Hop tähden Snoop Doggy Dogin (Snoop Lion, Snoop, Snoop Dog ja mitä näitä nyt oli) yhteisbiisi Hangover. Näkemättä ja kuulematta videota järkyttävää paskaa.

Menin (saatanan idiootti kun olen) vielä katsomaan kysyseisen "teoksen". Jäätävää paskaa biisi + video. En viitsi edes linkittää, ettei muut vahingossakaan klikkaa päiväänsöä piloille.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen on tää "vain elämää" tai mikä helvetin paske se nyt onkaan siis jotain artisteja istumassa iltaa ja laulamassa toistensa biisejä ja pillittämässä tälle, jos nyt ole konseptin oikein ymmärtänyt, kun en ole katsonut, eikä todellakaan kiinnosta edes katsoa. Kaikkea paskaa sitä telkkariin jaksetaankin tuupata. Onko suomalaiset oikeasti jotain ihmeen julkkisten palvojia? Minua ei ainakaan kiinnosta hevon vatulaa joku ohjelma vain koska siellä pyörii jotain julkkiksia, yhtä vähän tekis mieli kattella jotain ohjelmaa Liiga pelaajista istumassa iltaa ja tekemässä toistensa ilmaveivejä.

Ei herran stuudelis.

Ihmetellyt aivan samaa asiaa - en pysty käsittämään kyseisen sarjan suosiota, varsinkin kun mukana on käsikirjoitettu ylidramatisointi ja aika-ajoittainen naiviuus. Mutta joku siinä massoja viehättää - olihan se Bjurströmin Bumtsibum ohjelmakin suosittu. Ehkä se on ne julkkikset jotka vetoaa kansaan ja sillä tekemisellä ei ole kauheasti väliä?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vain Elämää on kyllä ihan hirveää ripulia. Joskus näin siitä jotain mainoksia ja ei tarvi kyllä sarjaa seurata telkkarista. Vilaukselta nähtynä silkkaa paskaa. Ilman sitä en edes tietäisi kuka on Cheeck, joka sekin on kuuntelematta paskaa. Räppi on silkkaa paskaa. Kuunneltu on, olosuhteiden pakosta eli kuunneltuna paskaa.

Onkohan kukaan muuten kirjoittanu tähän ketjuun silloin, kun kärsii ummetuksesta? Silloin oltaisiin kirjaimellisesti ketjun ytimessä.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan kukaan muuten kirjoittanu tähän ketjuun silloin, kun kärsii ummetuksesta? Silloin oltaisiin kirjaimellisesti ketjun ytimessä.

Käsi ylös, minä olen kirjoittanut ummetuksen vaikutuksen alaisena. Viheliäinen vaiva, joka omalta osaltani johtuu ruokavaliostani ja suhteellisen vilkkaasta nesteaineenvaihdunnasta. Voin muuten sanoa, että varsinaisesta 'toimituksesta' ilahtuu huomattavasti normaalia enemmän.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Uusi Robocop on taatusti näkemättä paskaa. En lue arvosteluita, en aio katsoa elokuvaa _ikinä_. Sama homma aiemmin jo pyörineelle remakelle Total Recallista.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Uusi Robocop on taatusti näkemättä paskaa. En lue arvosteluita, en aio katsoa elokuvaa _ikinä_. Sama homma aiemmin jo pyörineelle remakelle Total Recallista.

Sattumoisin katsoin juuri eilen uusioversion kun halvalla eli eurolla sain. Olen alkuperäisen elokuvan vannoutunut ystävä ja olin "näkemättä paskaa"-linjoilla tästäkin, mutta katsoin tuon voidakseni siirtää sen "nähtynä paskaa"-kategoriaan.

Ei se kuitenkaan ihan siihen mennyt. Alkuperäinen on viiden tähden klassikko, tämä uusi on noin kahden tähden elokuva eli ei se täyttä skeidaa ollut. Tarpeeton sinänsä, koska alkuperäistä ei voi ohittaa eikä tarvitsekaan, mutta oli tässä kuitenkin yritystä toteuttaa tarina muutenkin kuin alkuperäisen suorana hiilikopiona ja vähän eri näkökulmia ihmisen ja koneen yhdistelmään. Eli ei vain tehty samaa uudestaan vaisummin ja otettu helppoja rahoja pois.

Total Recall -uusioversio oli tätä huonompi ja tarpeettomampi. Ei sekään nyt aivan paska ollut kuten esimerkiksi monien kauhuleffaklassikoiden uusioversiot ovat, mutta varsin tarpeeton, kertaalleen katsottava tekele joka kalpenee Verhoevenin teoksen rinnalla.

Näin yleisesti kaikki remaket ja muut uusioversiot ovat näkemättä paskaa kunnes toisin todistetaan. Joskus poikkeuksellisesti on toisin todistettu, silloinkin on ylletty korkeintaan puoliväliin alkuperäisestä, mutta ilmankin olisi voinut elää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös