Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 461 607
  • 2 351
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kieltäydyn kategorisesti puhumasta omasta puolestani - rajoitun vain rankaisemaan ihmisiä vääristä ja väärin ilmaistuista mielipiteistä... Sinäkin pidät Antti Hyrystä, iso ihminen.
Tämä oli uutta. En muista, että olisin suoraan tai rivien välistä maininnut pitäväni Antti Hyrystä. Toisaalta minulla ei ole mitään erityistä Hyryä vastaan, paitsi siltä osin, että mies vaikuttaa kirjoittajana pitkästyttävältä. Paria aloittamaani Hyryn nidettä en ole viitsinyt tarpoa loppuun asti. Ja minun rajallisella pitkäjänteisyydelläni sentään luetaan sujuvasti Pää-Kalleakin, jota moni Jatkoajan kirjasieppo pitää jonkinlaisena pitkäveteisyyden huipentumana. Pois lukien tietennii merimaijjen örmijät.

En nyt kuitenkaan sanoisi Hyrystä että lukematta paskaa, kun olen pätkän verran lukenut. Ja paskaksi Hyry on vähän laihaa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tämä oli uutta. En muista, että olisin suoraan tai rivien välistä maininnut pitäväni Antti Hyrystä.

Ekstrapoloin, aina vaarallista, ei pelkästään somalien kohdalla hommalaisten toimesta. Hyry on lukematta ulostetta - maisteri Anhava päätti tykätä 50-luvulla, kun tekstissä ei ollut juuri sivulauseita eikä adjektiiveja. "Laitoin tiilen toisen päälle. Sitten laitoin toisen tiilen. Vaimo sanoi, että Sääskiniemessä on seurat illalla. Minä en sanonut mitään. Ilta tuli."
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ekstrapoloin, aina vaarallista, ei pelkästään somalien kohdalla hommalaisten toimesta. Hyry on lukematta ulostetta - maisteri Anhava päätti tykätä 50-luvulla, kun tekstissä ei ollut juuri sivulauseita eikä adjektiiveja. "Laitoin tiilen toisen päälle. Sitten laitoin toisen tiilen. Vaimo sanoi, että Sääskiniemessä on seurat illalla. Minä en sanonut mitään. Ilta tuli."
Noin alaston esitystapa voi olla erinomainen tehokeino oikeissa käsissä. Kaikkea ei tarvitse sanoa, eikä varsinkaan viimeiseen yksityiskohtaan saakka kuvailla. Tosin ehtaa paskaahan siitä tulee, jos japanilaisen askeettisesti kuvataan vähämerkityksisiä tapahtumia tavalla, jonka takaa ei lopulta paljastu symbolisia tai muitakaan tasoja.

Hyryn Uunia en varmaan milloinkaan tule lukemaan kannesta kanteen. En jaksa sitä tyhjänpäiväistä jahnuttamista. Uunin rakentamisesta voi lukea riemukkaammissakin merkeissä, esimerkiksi Pää-Kallen Iijoki-sarjan avaavasta Huonemiehen pojasta. Uunin rakentamiseen päästään jo muutaman kymmenen sivun jälkeen.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Uunin rakentamisesta voi lukea riemukkaammissakin merkeissä, esimerkiksi Pää-Kallen Iijoki-sarjan avaavasta Huonemiehen pojasta. Uunin rakentamiseen päästään jo muutaman kymmenen sivun jälkeen.

No, itse kuulun myös Kallen ihailijoihin, Iijoki-sarja on ihan oikeasti sangen Proust-tyyppinen saavutus (eikä todellakaan pohjimmiltaan mitenkään naiivi teksti). Omalla jäljittelemättömällä tavallaan hyvin moderni teos vaikka onkin sivulauseita ja adjektiiveja peräti kosolti. Hyry puolestaan on niin rutikuiva, notta ei ole tosikaan, varmasti pätevä kirjailija sinänsä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Liityn yhden miehen raadin ulkojäseneksi tai varajäseneksi tismalleen samalla mielipiteellä ja perusteluilla. Laajennan tuon koskemaan oikeastaan lähes kaikkea brittipoppia ja ns. indierockia sitten Beatlesin aikojen ja 1960- ja 1970-luvuilla perustettujen brittiyhtyeiden. Täyttä paskaa, jonka joku Q-lehti nostaa aina suitsutuksissaan huipulle ja sitten suomalaiset hipster-indiefanit seuraavat laumasieluina perässä.

Myös lähes kaikki indie-musiikki on kuulematta paskaa samoin kuin valtaosa punkista sitten Ramonesin ja Sex Pistolsin.
Kun joku vain voisi kertoa minulle että miksi helvatassa niiden brittipoppareiden pitää ulista, miksi ne ei voi laulaa ilman sitä vinkunaa äänessään?

Musiikki on kuitenkin noilla mainituilla bändeilläkin ihan hyvää, mutta kun se pallinsa menettänyt kuoripoika vinkasee niin vaihtuu allekirjoittaneella joko kanava, asemointi tai löytyy se off nappula aikasen hätäseen.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Saahan sitä Radioheadia paskaksi haukkua, mutta ei sitä silti pidä verrata Oasikseen ja Coldplayhin. Se on sama asia kuin vertaisi Stam1naa ja Happoradiota, joiden musiikki on täysin erilaista, vaikka molemmat paskaa onkin.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Mets
Jo vuosia sitten kuulin muusikosta taiteilijanimeltään Jukka Poika. Tuolloin päättelin että myös hänen musiikkinsa on oltava paskaa, näkemättä ja kuulematta.

Tässä pari päivää sitten menin käymään kaverilla. Kaveri teki jotakin keittiöhommia, sillä oli siinä läppäri mukana ja YouTube päällä. Kysyin että mikä tuossa on, onko kyseessä jonkinlainen vitsi tai parodia vai voiko joku oikeasti olla noin huono. Kaverini kertoi että tuo on Jukka Poika.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Saahan sitä Radioheadia paskaksi haukkua, mutta ei sitä silti pidä verrata Oasikseen ja Coldplayhin. Se on sama asia kuin vertaisi Stam1naa ja Happoradiota, joiden musiikki on täysin erilaista, vaikka molemmat paskaa onkin.

Tässä olen kyllä mitä suuremmilti määrin samaa mieltä. Genrejähän on kuulemma olemassa vaikka kuinka paljon, en tiedä kun olen huono noissa vierasperäisissä sanoissa, mutta sen verran minäkin tiedän, että ei Radiohead mitään Oasis-kamaa ole.

Molemmat ovat ihan kelpo pumppuja muuten. Paitsi että Oasis on ihan paska.

Somalia on näkemättä ja kokematta saletisti paska paikka. Jos uskaltaisin, lähtisin todistamaan mietteeni totisiksi. Mut ku en uskalla.

Kävin tossa eilen tekemässä ex-vaimolle (no virallisesti vajaan vuoden päästä ex) deittiprofiilin, kun tää on jotenkin käsi näiden asioiden kanssa. Ja voin kuulkaas sanoa, jotta hänen tuleva miehensä on näkemättä, kuulematta, haistamatta ja ennenkaikkea maistamatta paskaa, hahaha!

Kehtaatko kertoa onko tilanne kehittyvä hänen kohdallaan huonompaan vai parempaan suuntaan aiemmasta elämänvaiheestaan?
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Ekstrapoloin, aina vaarallista, ei pelkästään somalien kohdalla hommalaisten toimesta. Hyry on lukematta ulostetta - maisteri Anhava päätti tykätä 50-luvulla, kun tekstissä ei ollut juuri sivulauseita eikä adjektiiveja. "Laitoin tiilen toisen päälle. Sitten laitoin toisen tiilen. Vaimo sanoi, että Sääskiniemessä on seurat illalla. Minä en sanonut mitään. Ilta tuli."
Vittu oikeasti - jos mies astuu junaan, niin onko sillä minkään valtakunnan merkitystä, millainen kaulahuivi hänellä on? Kaikki kunnia jollekin Mikko Rimmiselle, mutta jos on asiaa, sen voi rustata merkkejä tuhlaamatta.

Kalle Päätalo sen sijaan aiheuttaa oman sukupolveni ihmisille välittömän mielleyhtymän Pitkä kuuma kesä -elokuvaan. Eikö hän ollut alunperinkin vain joku hassunniminen veijari, jonka suurin ansio on antaa nimi suomalaiselle huumorirokkibändille? Lukematta kiistatta paskaa.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Oasis, Radiohead, Coldplay, mitä noita tylsyyksiä nyt olikaan. Saa niistä tietysti tykätä jos tuntee jotain vetoa ja omistaa huonon maun, mutta yhden miehen raatini tuomitsee ne kiistatta paskaksi.

Mun mielestä Oasiksen ja Coldplayn vertaaminen samassa lauseessa (täysin yliarvostettuja) Radioheadin kanssa on melkeinpä pyhäinhävästys! Kuuntele OK Computer ja sen perään KiD A! Niin ymmärrät mitä tarkoitan. :) Ja aika moni on näköjään samaa mieltä kuin minä - http://rateyourmusic.com/release/album/radiohead/ok_computer/
Kannattaa antaa edes mahdollisuus, tosin jos ajattelet et Radiohead kuulostaa samalta kuin Oasis ja Coldplay, niin ei ihmekään et pidät tylsänä. :D

Kuuntelematta paskaa - kaikki trance.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mun mielestä Oasiksen ja Coldplayn vertaaminen samassa lauseessa (täysin yliarvostettuja) Radioheadin kanssa on melkeinpä pyhäinhävästys! Kuuntele OK Computer ja sen perään KiD A! Niin ymmärrät mitä tarkoitan. :) Ja aika moni on näköjään samaa mieltä kuin minä - http://rateyourmusic.com/release/album/radiohead/ok_computer/
Kannattaa antaa edes mahdollisuus, tosin jos ajattelet et Radiohead kuulostaa samalta kuin Oasis ja Coldplay, niin ei ihmekään et pidät tylsänä. :D

Hiljaa saatana! Olen pari kertaa kuunnellut Paranoid Android -biisin, eikä siinä ollut melodiaa tai mitään muutakaan musiikkiin liittyvää. Jos se on Radioheadin suosituin viisu, niin loput todellakin ovat kuulematta paskaa. Oikea proge on erikseen, Genesis, Yes, ELP, Camel jne. eivät ole mitään yleisluontoista kilkutusta kuten Radiohead.

Kaikki Nicolas Cagen uudet elokuvat ovat katsomatta paskoja. Samoin Nickelbackin levyt.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Hiljaa saatana! Olen pari kertaa kuunnellut Paranoid Android -biisin, eikä siinä ollut melodiaa tai mitään muutakaan musiikkiin liittyvää. Jos se on Radioheadin suosituin viisu, niin loput todellakin ovat kuulematta paskaa. Oikea proge on erikseen, Genesis, Yes, ELP, Camel jne. eivät ole mitään yleisluontoista kilkutusta kuten Radiohead.

Kaikki Nicolas Cagen uudet elokuvat ovat katsomatta paskoja. Samoin Nickelbackin levyt.
En itsekään ymmärrä paranoid androidin hehkutusta, vaikka c-osa onkin huikea! Bändillä kun löytyy roppakaupalla kovempiakin biisejä - harmi et monet tietävät vain Karma Policen ja Paranoid Androidin, joista etenkin ensin mainittu on todella perinteinen pop-viisu.

Nicolas Cagen ja Nickelbackin allekirjoitan itsekin.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Hiljaa saatana! Olen pari kertaa kuunnellut Paranoid Android -biisin, eikä siinä ollut melodiaa tai mitään muutakaan musiikkiin liittyvää. Jos se on Radioheadin suosituin viisu, niin loput todellakin ovat kuulematta paskaa.

Paska argumentti! Paranoid Androidia kuunnellaan vain musiikkivideonsa takia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paska argumentti! Paranoid Androidia kuunnellaan vain musiikkivideonsa takia.

Paranoid Androidin musiikkivideo on nähtynä paskempi kuin Pikku Kakkosen Nukkumatti-elokuvat.

Kaikki jotka sanovat että Beatles, Metallica tai Kalle Päätalo ovat kuulematta tai lukematta paskaa ovat tapaamatta debiilejä pässinpäitä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Estrellan Real Cheese -juustonaksut ovat maistamatta paskaa kammottavan mainoksensa takia. Olen nyt neljästi nähnyt kahden päivän aikana elokuvateatterissa räppäävien juustonaksujen kauhean juustoräp-biisin, jossa hoetaan näiden uusien naksujen olevan "aitoo tavaraa". Saatana, ikinä en osta enkä maista!

Lisäksi mainos implikoi, että jos uusissa tuotteissa on aitoa juustoa naksuissa, niin mitä niissä Estrellan vanhoissa juustonaksuissa sitten muka on? Juuston makuista paskaa varmaankin.

Toki myös Cheekin tuotanto on kuulematta paskaa, mutta Cheek mainostaa Finnairia samaisissa elokuvateattereiden mainoksissa, ja ne mainokset ovat kuultuna paskaa. Sammaltavan maiskutteleva stadilaisnasaali hokemassa latteuksia saa tilaamaan lentoliput airBalticilta, WizzAirilta tai miltä tahansa muulta kuin Cheek-Finnairilta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Annoin jo Radioheadille mahdollisuuden. Omistan OK Computerin, jonka ostin kirppikseltä tms. OK Computer on minulla edelleen iPodin sisällä, mutta kun en sitä joistakin yrityksistä huolimatta jaksa tarpoa maaliin, en millään. Minusta tuo on tylsää. Voi olla etten ole yrittänyt riittävästi. Yleensä ymmärrän kyllä yskän aika nopeasti.

Oasiksen kytkeminen samaan yhteyteen perustui pelkästään aikakauden ja maan yhtäläisyyksiin. Olisin voinut olla kaukaa viisas ja lisätä perään vielä Spice Girlsin.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt - saahan täällä kommentoida näkemäänsä. Tänään kuntosalin telkkarista satuin näkemään Riemuloma Kanarialla- ohjelmasta pätkän. Edustaa tosi-tv-skenen laatikon pohjaa, suomalaista lomakulttuuria sen varsinaisessa merkityksessä. Frederikin lisäksi sarjassa oli useita tuttuja kasvoja ja sitten lamppu syttyi - perkele, se Karanavaarit- sarjan posse on mobilisoitu Kanarian matkalle. Uskon, että pystytte kuvittelemaan loput.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Meikäläisen mielenkiinto Oasista kohtaan lopahti ihan alkuunsa, kun siitä puhuttiin muka seuraavana Beatlesina. En ollut varmaan kuullut siinä vaiheessa yhtäkään biisiä, joten silloin se oli kuulematta paskaa. Radiohead taas on tehnyt jotain sellaista, että tulevaisuudessa tullaan käyttämään termiä seuraava Radiohead. Se on suurin erottava tekijä Oasiksen ja Radioheadin välillä.

Nykyään olen sitä mieltä, että Oasis on tullut tunnetummaksi Callagherin veljesten skandaalinhakuisesta tabloid-elämästä kuin yhtyeen musiikillisesta ansioista.

Coldplay on tylsää, mutta Vervellä on muutama hyvä biisi, vaikka vähän samantapaista brittipoppia onkin.
 

Est.1885

Jäsen
Paivalla putosi postilaatikkoon SAP Centerin kesan ohjelmisto. Heinakuun ensimmaisena paivana olisi esiintymassa:

Queen + Adam Lambert

Paskaa toiseen potenssiin. Nakematta ja kuulematta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Golfin pelaaminen ja pelaamisen katseleminen.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Golfin pelaaminen ja pelaamisen katseleminen.

Olet väärässä. Golf on ihan loistavaa ajanvietettä, vaikkei se nyt mitään järjettömän raskasta urheiluksi ole. Golfin katsomista ei tosin kyllä jaksa.

Sen sijaan lentopallo on kokeilematta paskaa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Olet väärässä. Golf on ihan loistavaa ajanvietettä, vaikkei se nyt mitään järjettömän raskasta urheiluksi ole. Golfin katsomista ei tosin kyllä jaksa.

Sen sijaan lentopallo on kokeilematta paskaa.

Kyllä golfin pelaamisesta saa sopivasti kuormittavaa kun pelaa täydellä setillä ja ei ota kärryä vaan kantobägin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös