Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 133 664
  • 706
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
En juo kahvia, enkä kaljaa. Olen muutoin ruokien ja juomien suhteen hyvin tavanomainen, eli syön lähes kaikkea ja juon lähes kaikkea, mutta niinkin tavanomaiset tuotteet kuin kahvi ja kalja eivät maistu ollenkaan. Siis ihan puhtaasti maun vuoksi en juo kumpaakaan. Muut kofeiinipitoiset tuotteet maistuvat kyllä ja alkoholin suhteen lähes kaikki muu uppoaa, paitsi se kalja.

Tämä on saanut minut tuntemaan oloni ulkopuoliseksi ja oudoksi koko aikuiselämän ajan. En vain voi ymmärtää, että miten omaan makuun näin pahalta maistuvat juomat voivat olla niin suosittuja ympäri maailmaa.
Sama juttu. Hirveänmakuisia molemmat ja vaikea ymmärtää, miten ovat niin suosittuja.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Palstalla ei taida olla, tai en ainakaan löydä, ketjua epäsuosituista mielipiteistä, joten laitetaan tänne. Eli olen sitä mieltä, että:

1. Pronssiottelulla on paikkansa. Pronssimitali on mielestäni arvokas, sen saavuttaakseen on pitänyt tehdä pirun paljon asioita oikein, ja paremmin kuin 12 muuta joukkuetta.

2. Rantapallot kuuluvat suomalaiseen playoff-kulttuuriin. Omaleimaista, ei-mistään-jenkeistä-apinoitua, harmitonta kiekkokulttuuria. Mikä niissä on niin paha juttu? Parhaimmillaan satoja tuhansia tienaaville kiekkoammattilaisille voi tulla vähän paha mieli? Eikä niitä oikeasti voisi vähempää kiinnostaa, siellä on kausi päättynyt tappioon ja vituttaa niin että naama sulaa, mitä helvettiä jotkut rantalelut sen rinnalla on. Eikä sillä ole mitään tekemistä minkään vastustajan kunnioittamisen kanssa.

Joku vesarantanen on joskus keksinyt, että nuo kaksi juttua on perseestä, ja pikkuhiljaa porukka on alkanut seurata perässä.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aina kun lähtee kotoota mihin vaan tai töihin kassin kanssa, niin kädet taputtaa taskut alkaen farkut vasemmalta oikealle, takataskun kautta povariin; Puhelin, avaimet, lompakko, röökit, sytkäri, auton avaimet. Paita, sukat, eväät, työpuhelin, hajut, hampaat. (kaksi viimeistä tarkoittaa dödö ja kaakelien pesu.) :D
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
2. Rantapallot kuuluvat suomalaiseen playoff-kulttuuriin. Omaleimaista, ei-mistään-jenkeistä-apinoitua, harmitonta kiekkokulttuuria. Mikä niissä on niin paha juttu?
Suomalaista lällättelykulttuuria, joka vituttaa ainakin minua rankasti. Tappion kokenutta ei mun mielestä enää tarvitse lyödä millään tavoin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suomalaista lällättelykulttuuria, joka vituttaa ainakin minua rankasti. Tappion kokenutta ei mun mielestä enää tarvitse lyödä millään tavoin.
Ei se mitään lällättelyä ole. Nyt kun kerran molemmat ollaan Lukon kannattajia, niin kyllä Raumalla on ainakin aina onnistunut samaan aikaan sekä rantapallojen heittäminen, että rehtien aplodien antaminen vastustajajoukkueelle. Siis silloin muinoin kuin niitä vielä heitettiin.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Palstalla ei taida olla, tai en ainakaan löydä, ketjua epäsuosituista mielipiteistä, joten laitetaan tänne. Eli olen sitä mieltä, että:

1. Pronssiottelulla on paikkansa. Pronssimitali on mielestäni arvokas, sen saavuttaakseen on pitänyt tehdä pirun paljon asioita oikein, ja paremmin kuin 12 muuta joukkuetta.

2. Rantapallot kuuluvat suomalaiseen playoff-kulttuuriin. Omaleimaista, ei-mistään-jenkeistä-apinoitua, harmitonta kiekkokulttuuria. Mikä niissä on niin paha juttu? Parhaimmillaan satoja tuhansia tienaaville kiekkoammattilaisille voi tulla vähän paha mieli? Eikä niitä oikeasti voisi vähempää kiinnostaa, siellä on kausi päättynyt tappioon ja vituttaa niin että naama sulaa, mitä helvettiä jotkut rantalelut sen rinnalla on. Eikä sillä ole mitään tekemistä minkään vastustajan kunnioittamisen kanssa.

Joku vesarantanen on joskus keksinyt, että nuo kaksi juttua on perseestä, ja pikkuhiljaa porukka on alkanut seurata perässä.
Mä olen ainakin täysin samaa mieltä! Näin Pallokerholaisena pronssi on erittäinkin hieno voitettu mitali ja paljon parempi kuin joku geneerinen "neljän parhaan joukossa". Lisäksi pronssipeleissä on vielä mahdollisuus päättää kausi positiivisesti välieräpettymyksen jälkeen ja sitten taas toisaalta se ei ole niin karmea masennus, vaikka pronssipelin häviäisi. Kummasti pelaajiakin se lopulta tuntuu kiinnostavan, vaikka välierän jälkeen tuntuukin pahalta ja pronssit lytätään turhina. Mitsku kaulassa sitten mielikin muuttuu nopeasti.

Ja rantapallot ynnä muut kesäleluthan puolivälierässä putoavalle on mitä hulvattomin ja omaperäksin tapa lähettää vastustaja kesälomille! Eikai siitä nyt oikeasti voi kukaan pahastua, juuri sopivaa leikkimielistä vittuilua. Ja Suomessa siinä on vieläpä huikea itseironia mukana, kun rantakeleihin on vähintään pari kuukautta aikaa ja oma jengi saattaa aivan hyvin olla seuraava uunista ulos. Mutta kai se sitten menee kategoriaan junttia ja ihan tyhmää, kun ei Kanadassakaan ja näin.

Lisää pilkettä silmäkulmaan, sitä täällä kyllä kaivattaisiin kaikessa. Maailman onnellisin kansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös