Se on joo vähän sama, Temptation island vaan valitettavasti on totta.Onks tää se joku Temptation in island juttu?
Se on joo vähän sama, Temptation island vaan valitettavasti on totta.Onks tää se joku Temptation in island juttu?
En ole koskaan käyttänyt facebookia, twitteriä, instagrammia ja mitä muita näitä helvetin sossujuttuja onkaan.
Tossa olis vähän muokkaamalla hyvä vinkki XXX-leffojen tekijöille: Game of WhoresMulla ei ole ihan aikuisten oikeasti mitään hajua/tietoa mikä game of thores on. Olen vain kuullut sanat ja lukenut, että kyseessä on jokin suosittu asia, mutta ihan oikeasti en voi sanoa mikä asia, koska en tiedä.
En ole koskaan käyttänyt facebookia, twitteriä, instagrammia ja mitä muita näitä helvetin sossujuttuja onkaan.
On täällä toinenkin
Ei pisteitä. Samat sanat.En ole koskaan katsonut euroviisuja, enkä koskaan katsokkaan.
En ole myöskään koskaan äänestänyt, enkä äänestä. Piste.
Mä en edes osaa lukea, joten ei pistettä.En lukiossa enkä AMK:ssa tehnyt kertaakaan "läksyjä" enkä lukenut yksiinkään kokeisiin, mukaanlukien YO-kokeet.
Tykkään kyllä kovasti jääkiekosta ja seuraan sitä, mutta mitä helvettiä se loppujen lopuksi mua liikuttaa kuinka se mikäkin peli päättyy vaikka ns. suosikkijoukkue pelaakin? Aika vähän siinä on itellä osaa ja arpaa kuitenkaan.
Juu, toki, mutta sieltä ei näe sitä itse ottelua:Teksti-TV tarjoaa tulokset ilman suurempia tunteita.
Tykkään kyllä kovasti jääkiekosta ja seuraan sitä
Juu, toki, mutta sieltä ei näe sitä itse ottelua:
Tarkoitin tapahtuman nimeltä jääkiekko-ottelu seuraamista. Visuaalisesti. Mänkö perille? Toki tekstarille kunnia! Köyhän miähen intterveppi änd vot not. 235 jo vuodesta kun Mooses punaisella merellä kepposteli. Vai oliko se alkujaan 231...?Eihän se seuraaminen mitään katsomista automaattisesti tarkoita. Tekstarille se kunnia mikä tekstarille kuuluu!
Tarkoitin tapahtuman nimeltä jääkiekko-ottelu seuraamista. Visuaalisesti. Mänkö perille? Toki tekstarille kunnia! Köyhän miähen intterveppi änd vot not. 235 jo vuodesta kun Mooses punaisella merellä kepposteli. Vai oliko se alkujaan 231...?
Perkele kun käy tunteisiin vaan niin vitusti aina kun puhutaan kiekosta. Ylilyöntejä tulee tämän tästä!äläkä nyt hyvä miesoletettu kiihdy ja kiihotu kun Jeesus yrittää vähän komediaa.
Kuitenkin seuraat. Kurkit ikkunasta kun se lähtee lenkille, seuraat sen reittiä piiloutumalla puiden ja muiden näköesteiden taakse. Ja melkein menet se perässä töihinkin mutta ovella huomaat, että jäät kiinni jos menet sisälle. Iltaisin luet sen tekstarit, whatsapit, instat ja muut kun se on menny nukkumaan :)Ja täällä kolmas. On kiva tietää ettei ole ainut tällainen "some-rajoittunut". Miehenikin kun on facebookissa...en seuraa häntä... Eiku siis enhä mä voisikaa ku en oo facess... Plääh...
Varmaan 99,9% palstalaisista toivoo aina kun menee peliin hallille että se olisi mahdollisimman täynnä väkeä? Itse toivon päinvastoin että se olisi mahdollisimman tyhjä. Vittu että vituttaa nää möykkääväät "tunteella elävät" idiootit jotka rääkyy suu vaahdossa vieressä kun koitat keskittyä pelin seuraamiseen. Muutenkin ei voi kuin pyöritellä päätään näille jotka itkevät verta kun oma suosikkijoukkue häviää tai kierivät omassa hunajapissassaan kun tulee menestystä. Ainoa kerta kun itse avaan matsin aikana suuni on kun tilaan bissee erätauolla, ellen sitten ole jonkun tutun kanssa jonka kanssa jutustella. Tykkään kyllä kovasti jääkiekosta ja seuraan sitä, mutta mitä helvettiä se loppujen lopuksi mua liikuttaa kuinka se mikäkin peli päättyy vaikka ns. suosikkijoukkue pelaakin? Aika vähän siinä on itellä osaa ja arpaa kuitenkaan.
Perkele kun käy tunteisiin vaan niin vitusti aina kun puhutaan kiekosta. Ylilyöntejä tulee tämän tästä!
Oikeassa ketjussa olet, koska taidat olla ainoa joka ei sarkasmia tuossa keskustelussa huomaa.Ei liikuta, mutta kuitenkin liikuttaa, kas siinä pulma:
Hups, kiinni jäin. No älä kerro miehelleni... :-)Kuitenkin seuraat. Kurkit ikkunasta kun se lähtee lenkille, seuraat sen reittiä piiloutumalla puiden ja muiden näköesteiden taakse. Ja melkein menet se perässä töihinkin mutta ovella huomaat, että jäät kiinni jos menet sisälle. Iltaisin luet sen tekstarit, whatsapit, instat ja muut kun se on menny nukkumaan :)
Omia?Tapana joskus pyöritellä kainalokarvoja ja nykästä irti. Tulee aina pieni mielihyvä kun saa kunnon karvakasan revittyä.
Omia?
Aivastan melkein aina kahdesti. En kerran, en kolmesti, vaan kahdesti. Minä myös pidätän aivastuksia ellen ole yksin.