Näin huijaamme nigerialaiskirjehuijareita

  • 138 625
  • 338

Baldrick

Jäsen
Sitten, kun tuo kolmannen osapuolen, niin se täytyy hoitaa oikein, esim. "Sorry for dishonoring our agreement's confidentiality, but I wanted to be sure that I'm not being pulled. My close friend Laku Tikku is the most reliable person I know and he's believes that you're truthful and I also believe in your honesty." Ja sitten vaikka jos joku tarkistaa, että onko Mark tai Barbara Steinert oikeiden henkilöiden pohjalta revityt henkilöllisyydet, niin voi vaik lisätä, että "Mr. Tikku has checked your identities and he said that you really are the ones you claim, so I'm quite interested to continue our relationship based on trust and I think you came to the right person to handle a delicate situation like this."

Sitten vaikka Mr. Tikku on jättänyt kertomatta olevansa oikeasti undercover agentti, joka tutkii kansainvälisiä rikoksia ja on tekeytynyt naapuriksesi ja hänellä on työn alla erään toisen tuttavasi Giancarlo Liimapiiskan, tunnetun mafiapomon, varjostus ja Mr. Liimapiiska on lukenut salaa sähköpostisi ja aikoo etsiä kyseisen lähettäjän. Hänellä on tietoliikenne keskuksessa kätyreitä, joiden avulla hän aikoo selvittää sähköpostin lähettäjän ja päästä käsiksi rahoihin. Sitten jotain väkivalta historiaa (erittäin brutaalia), että hän ei ole kovin armollinen kaveri.

Jotain tommosta settiä nyt tuli ensimmäisenä mieleen. Katellaan miten teidän yhteistyö kehittyy.
 

scholl

Jäsen
Vetäisin jonkun balkanin mafian tohon mukaan. Joku serbi voisi kirjoittaa Markille kertoen, että ruskettuneista frendeistä ei oikein pidetä, joten kun kerran Mark on lähettänyt kirjeitä serbeille kusetusmielessä niin Mr. R. Mladic on määrännyt serbin hoitamaan tämän casen loppuun. Verenvuodatus voitaisiin välttää sillä, että Mark maksaisi lunnaat. Sovi tapaaminen Kladovon rautatieasemalle Romanian rajan tuntumaan.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Ei oo vissiin mitään tapahtunut viime aikoina.

Tämän ketjun innoittamana kävin heittämässä verkot jorpakkoon ja alle 12h tullut kaksi viestiä joista molemmat "yllättäviä".

En kopio viestejä tänne kokonaan koska nää on kuulemma jo oppinut käyttämään googlea, ja ne saattaa löytää omat viestiketjunsa sekä tajuta että taas niitä joku hauska jätkä vetää jalasta. Sit niiltä ei enää saa mitään palkintoja ;)

Laitan koosteena tähän pääpointi salakielellä, eli suomeksi.


Nro 1. Perusjamppa

Mr. M Jonhson lähetti hieman sekavan viestin joka on kuin kokoelma parhaita paloja klassisesta kirjeestä.
- 12,8 M odottaa minua (vastaanottajaa) Lontoolaisessa pankissa
- Nämä rahat eivät ole minua varten vaan jotta voisin lahjoittaa ne orvoille ja leskille.
- (Tässä se sekava osio) Tämä summa on lottovoitto jonka olen voittanut ja se on jäänyt pankkiin makaamaan (eli miksi vtussa mun sitten pitäisi jakaa se leskien ja orpojen kaa hmm?)

- Ihan kotiovelle ja käteisenä dollareina lupaavat toimittaa hynyt.. =D
on kuulemma helpompi ja halvempi tapa.
- Tiedot ja passikuvat ja kaiken ne haluaa, puhelinnumerokin löytyy ja kaikkee.

Nro 2. Sweetheart...

- Miss. Naama on kovasti kiinnostunut meikän rupisesta kullista, JEEEES! Tai siis... kaveeraamaan olis kovasti halukas ja lupailee "mitä vaan voi tapahtua" eli lähes varmaa pesää tulevaisuudessa. Lupaa heti kuvia (heti ekana totean että ne ekat jotka tältä saa on 100% varmana random netistä napattuja mallinkuvia, kannattaa heti niistä todeta ettei usko noita ja pyyttää "aitoja")

Neidillä on myös aika heikko englanti ja muutenkin tuntuu kirjoitus taito olevan aika niin ja näin eioikeenhyvää. Jes Diar!?

Jos joku haluaa näitä hiukan jekuttaa laita YV, pieni etumaksu Western Unionilla ja sähköinen postiosiotteesi ja minä laitan sinulle rakkaasi/ystävän sähköinen osoitta tai jopa koko viestin jos annat sähköisen osoittaasi.

PS: Älä ole amatööri, älä anna mitään oikeita tietojasi näille ystäville. Myös IP-osoitteen voi salata käyttämällä käyttämällä proxy-sivustoa jonka kautta kirjautuu palveluihin.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Ei oo kerenny / muistanu koko juttua taas. Pitänee ens viikolla laitella jotain ku kerkee.

Raporttia laitetaan tänne.
 

Anne73

Jäsen
Tällästä pukkas työmeiliin tänään:

Hei ystävä,

Olen tohtori Anthony Davis johtaja Audit Department of pankin Harlesden, North West London, täällä Englannissa (Natwest Bank). Kirjoitan sinulle liiketoiminnan ehdotus, joka tulee olemaan valtava hyötyä meille molemmille. Minun osasto, joka manageri Greater London Regional Office, huomasin summa £ 15 miljoonaa (Viisitoista miljoonaa puntaa) tilille, joka kuuluu yksi meidän ulkomaisten asiakkaiden Late Business moguli Mr. Moises Saba Masri Miljardööri, Juutalainen alkaen Meksiko, joka oli uhri helikopterionnettomuudessa tämän vuoden alussa, tappaa hänet ja perheenjäseniä. Saba oli 46-vuotias. Myös helikopteri aikaan onnettomuudessa oli hänen vaimonsa, heidän poikansa Avraham (Albert) ja hänen tyttärensä-in-law. Ohjaaja oli myös kuollut.

Valinta sinuun yhteyttä on herättänyt alkaen maantieteellinen luonne missä asut, erityisesti siitä syystä, herkkyyden kauppa ja luottamuksellisuuden tässä. Nyt meidän pankki on odottanut mitään sukulaiset tulevat-up väite, mutta kukaan ei ole tehnyt. Itse olen hävinnyt sijoittamalla sukulaisten, pyydän teiltä lupaa esitellä sinulle kuin lähiomaiset / Voiko saaja on edesmennyt, jotta tuotto tämän tilin arvo on 15 miljoonaa puntaa voidaan maksaa sinulle.

Tämä on maksettu tai jakaa näitä prosenttimääriä, 60% minulle ja 40% sinulle. Olen saanut kaikki tarvittavat oikeudelliset asiakirjat, joita voidaan käyttää varmuuskopiointiin tämä väite teemme. Kaikki mitä tarvitsen on täyttää teidän nimet asiakirjat ja laillistaa se tuomioistuin tässä todistaa teitä laillinen edunsaaja. Kaikki vaadin nyt on rehellinen yhteistyö, luottamuksellisuus ja Trust, jotta voimme nähdä tämän tapahtuman kautta. Takaan, että tämä tulee toteutettujen laillinen järjestely, että sinua suojataan rikottu lakia.

Ole hyvä, anna minulle seuraavat, kuten olemme 7 päivää ajaa se läpi. Tämä on erittäin kiireellinen PLEASE.

1. Koko nimi:
2. Suora Matkapuhelinnumero:
3. Yhteystietosi Osoite:
4. Ammatti:
5. Ikä:
6. Sukupuoli:
7. Kansalaisuus:

Mentyään läpi järjestelmällinen haku, päätin ottaa sinuun yhteyttä toivoen, että löydät tämän ehdotuksen mielenkiintoinen. Ole hyvä ja teidän vahvistuksen tähän viestiin ja osoittaa oman edun minä toimittaa sinulle lisätietoja.
Endeavor antaa minulle oman päätöksensä kuin pitää minun odottaa.

Kiitos teille ennakointia oman myönteisen vastauksen.

Ystävällisin terveisin,
Dr. Anthony Davis.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Näyttäis olevan Dr Anthony Davis ja Mr Mark Steinert samoja hemmoja.

Pitäisköhän laittaa Steinertille viestiä että nyt on tullut mielenkiintoisempi yhteydenotto Dr Anthony Davisilta, jonka kelkkaan taidetaan hypätä.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Mielenkiintoiseksi ovat menneet nämä nigerialaiskirjeet siinä mielessä, että käyttävät ihan oikeita henkilöitä, kun aikaisemmin keksivät sekä nimet, että firmat tai pankit.

Olin itse seminaarissa noin vuoden päivät sitten, jossa oikea Mark Steinert oli puhumassa, hän on tosiaan Global Head of Equities ja on duunissa UBS-pankissa. Herra tosin asuu Yhdysvalloissa, eikä Englannissa, mutta mitäs pienistä. Sitten ollakseen native speaker (Steinert on aussi), hän kirjottaa varsin kehnoa englantia, heh.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Pistää miettimään, että kuinka helvetin hyvin suomessa on asiat kun noinkin idiootti ihminen saa kasaan 13 tonnia.

Ja kun katsotaan tapausta wincapita, voidaan todeta, että tuohan on pikkusumma....tai sitten rahanahneus on niin voimakas tunne, että se onnistuu syrjäyttämään järjen äänen myös fiksummissa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onko nimimerkki 1900:n huijaus edennyt? Koittakaa te viisaammat kehitellä jotain, sillä nämä huijaukset ovat mukavaa seuratavaa täällä.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Mulle tuli tällaisesta osoitteesta flinalastnmeklina@yahoo.com goole translatorilla väännetty kirje, jossa oli hyvännäköisen venäläisen naisen kuva. Minä olen kuulemma niiin mielenkiintoinen ja komea, että hän haluaa tutustua kanssani.

Googletin tuon osoitteen ja löysin mm. tällaista:

http://www.romancescam.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=12105&start=30

linkki vie nettihuijareita seuraavalle sivustolle


Onko rakkaallani muitakin miehiä?

KRP pyysi tiedotusvälineissä suomalaismiehiä, jotka ovat menettäneet rahaa huijareille, ottamaan yhteyttä.

Kuinka puutteessa ja tyhmä mies on lähettäessään noille rahaa?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hi,
I would like you to see the following article.

VTN

My message :
------
Lähettäjä: Neiti Stella Gerald
Abidjan, Norsunluurannikko
Länsi-Afrikassa.

Re: Valitus kiireellisiin ja liikesalaisuutta apua!

Hyvä,

Olen käyttöön itseni Neiti Stella Gerald ainoa tytär myöhään Chief ja rouva David Gerald. Isäni oli hyvin varakas Coccoa kauppias Abidjanissa, taloudellisen pääoman ja Norsunluurannikko, isäni oli myrkytetty kuoliaaksi hänen liikekumppaneiden aikana yhden peleistään työmatkalla. Äitini kuoli, kun olin vauva ja sen jälkeen isäni vei minut niin erikoista. Ennen kuin isäni kuoltua tammikuussa 2009 yksityisessä sairaalassa täällä Abidjanissa hän salaa soitti minulle hänen sängyn puolella ja kertoi minulle, että hänellä on summa neljän miljoonan viisisataatuhatta Iso valtion dollaria ($US4.5M) jäljellä Kiinteä / aputilille yhdessä prime pankin täällä Abidjanissa, että hän käytti nimeni koska hänen ainoa tyttärensä lähiomaiset ja sijoittamiseen rahastoon. Hän selitti minulle, että se oli tämän vuoksi rikkautta, että hän oli myrkyttänyt hänen liikekumppaneita. Tämä johtuu alituinen poliittiseen kriisiin tässä maassa ja välttää ollut tappaa hänen vihollisensa minun pitäisi hakea ulkomainen kumppani maassa minun valinta, jos aion siirtää rahat ja käyttää sitä investointeja varten, kuten kiinteistö-tai hotelli

Ole hyvä, olen kunniallisesti hakevat teidän apua seuraavilla tavoilla:

(1) Tarjota pankkitili, jolle rahat siirrettäisiin:

(2) palvella valvojana rahaston koska olen vielä pieni tyttö:

(3) Jotta sovitus minulta yli oman maan edelleen minun koulutuksen sekä turvata oleskelulupa kotimaassasi:

Lisäksi olen valmis tarjoamaan teille 15% kokonaissummasta korvauksena vaivannäköäsi / input jälkeen onnistuneen siirron rahaston omalle nimitetty huomioon ulkomailla. Lisäksi Pls osoittaa vaihtoehtoja avustamiseen minua, koska olen sitä mieltä, että tämä toimenpide olisi tehdä seitsemän (7) päivää osoitat kiinnostusta auttaa minua. Omasta Turvallisuussyistä voit vastata minulle kautta oma yksityinen sähköposti ennakointi kuulla sinusta pian.

Kiitos ja Jumalan siunausta.
Ystävällisin terveisin,
Stella Gerald
-----
Thank You
Stella Gerald
------------------------------------------

Pitäkää hyvänänne.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Kolmio vantaan tikkurilassa, 650e/kk.

Nämä on näitä kuuluisia huijausilmoituksia. Kerran tiedustelin vastaavasta (yksiö) asunnosta, samasta talosta, niin tuli englanninkielinen vastaus, jossa tyyppi halusi kuulla minusta lisää ja sanoi asuvansa ulkomailla. Hänellä ainoat avaimet kämppään, mutta sanoi että hänellä olisi "ratkaisu" siihen miten saisin ne maksettuani takuuvuokran..

Lähetin viimeksi kaksi kyselyä asunnosta, kun vastausta ei kuulunut ensimmäiseen. Sitten tuli kaksi täysin samanlaista vastausta mailissa eräänä päivänä. Jos jollain on aikaa, niin tässähän voisi kusettaa kusettajaa!
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Tällainen tuli sähköpostiin. Jos on tylsää niin vastatkaa, tuli osoitteesta data@cameobra.co.th, itsellä ei nyt aika riitä. Kohtalaisen helppoa rahaa kuitenkin olisi tiedossa...



Attention Honorable

Please do not think this is one of those scam or junk mails you receive in your mailbox/fax machine, which I receive also, but I plead for your tolerance.

I am Mr.Evgeny Kvashinskiy Auditing department YUKOS OIL Branch office London and the Personal Treasurer to Mikhail Borisovich Khodorkovsky the President/Chief Executive Officer of the following companies YUKOS OIL (Russian Most Largest Oil Company) and Menatep SBP Bank (A well Reputable Financial Institution with its Branches worldwide). He was considered as the most powerful of the Russian business oligarchs, and the 16th wealthiest man in the world.

Firstly, I must solicit your strictest confidence in this transaction; this is by virtue of its nature as being utterly confidential and TOP SECRET, I am sure and have confidence of your ability and reliability to prosecute this entire transaction. The document of the above funds was handed over to me for payment of an American oil merchant.
Already my boss Mikhail Khodorkovsky has deposited the funds with his bank Menatep SBP Bank Russia and the final transfer is expected to be carried out from my office here in London. While I was on the process of transferring the funds, My Boss was arrested for his involvement on alleged tax evasion. Now I want to transfer to overseas account ($800,000,000.00) Eighty Million Hundred USD.) from the bank here in London were the funds is currently help pending transfer.

I want to ask you, If you are not capable to quietly look for a reliable and honest person who will be capable and fit to provide either an existing bank account or to set up a new Bank a/c immediately to receive this money, even an empty account can serve to receive this money, as long as you will remain honest to me till the end for this important business trusting in you and believing in God that you will never let me down either now or in the future.

No other person knows about this funds or anything concerning it. Please View Website to confirm true life story of Mikhail Khodorkovsky: Committee to Free Mikhail Khodorkovsky Platon Lebedev gclid=CPboqYKSlJECFQlhMAodzGgMfA OR Mikhail Khodorkovsky - Zimbio
The funds have no other beneficiary and my investigation proved to me as well that the account is a secret account. The total amount involved is ($800,000,000.00) Eighty Hundred Million USD and we wish to transfer this money into a safe foreigners account abroad.

But I don't know any foreigner; I am only contacting you as a foreigner because this money cannot be approved me as a worker but to a foreigner who has information about the account, which I shall give to you upon your positive response.

I am revealing this to you with believe in God that you will never let me down in this business, you are the first and the only person that I am contacting for this business, so please reply urgently so that I will inform you the next step to take urgently.

I need your strong assurance that you will never let us down, me and a key bank official who is deeply involved with me in this business.

I guarantee you that this transaction will be executed under legitimate arrangement that will protect you from any breach of the law the bank official will destroy all documents of the transaction immediately you receive this money leaving no trace to any place.

I will use my position and influence to obtain all legal approvals for onward transfer of this money to your account with appropriate clearance from the relevant ministries and foreign exchange departments.
At the conclusion of this business. I am ready to offer you 30% of the total funds.
I look forward to hear from you.
Regards,

Mr.Evgeny Kvashinskiy
London
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Ja tänne postasit vaikka oli TOP SECRET?

Ajattelin tässä olevan kyse sen verran suuresta hädästä lähettäjän taholta, että on tärkeämpää yrittää edes joku saada tallettamaan nämä rahat kuin pitää tieto vain itsellä. Muutenhan tuo 800 miljoonaa voisi jäädä ikuisiksi ajoiksi tuonne tilille eikä kukaan hyötyisi niistä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Nämähän ovat yleensä loistavaa huumoria, mutta kannattaa miettiä pari kertaa, että vastaako niihin viesteihin mitään hassunhauskaa. Nämähän käsittääkseni toimivat niin, että lähetetään summanmutikassa mihin sattuu osotteisiin niitä huijausyrityksiä ja jos sitten jostakin osoitteesta vastataan niin se osoite tavallaan aktivoituu ja on tietona roskapostin lähettäjille, että tämä osoite toimii. Näin minulle eräs tietotekniikkaan perehtynyt luennoitsija kertoi.

E: Tuli mieleeni, että onkohan maahanmuuttajilla tuolla vastaanottokeskuksissa semmonen Google Transfer- sovelluksen asennustilaisuus, koska nuohan sähköpostiviestit näyttävät ihan sille miten nigerialaiset ja mamut puhuvat. Vähän niinkuin Stephen Hawkingilla, että se puhe tulee niinkuin puhuvasta päästä, kenties mamuilla on samantyyppinen ratkaisu: Ne miettivät äidinkielellään ja sitten Google Transfer muuttaa sen suomeksi, joka ulostuu suusta puheena.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Nämähän ovat yleensä loistavaa huumoria, mutta kannattaa miettiä pari kertaa, että vastaako niihin viesteihin mitään hassunhauskaa. Nämähän käsittääkseni toimivat niin, että lähetetään summanmutikassa mihin sattuu osotteisiin niitä huijausyrityksiä ja jos sitten jostakin osoitteesta vastataan niin se osoite tavallaan aktivoituu ja on tietona roskapostin lähettäjille, että tämä osoite toimii. Näin minulle eräs tietotekniikkaan perehtynyt luennoitsija kertoi.

No sehän on päivän selvää että jos näiden vekkuleiden kanssa ryhtyy kirjeenvaihtoon, se tulee tehdä anonyymillä sähköpostiosoitteella. Ihan jo oman turvallisuudenkin vuoksi, kaikki nuo veijarit eivät ole ihan harmittomia.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
No sehän on päivän selvää että jos näiden vekkuleiden kanssa ryhtyy kirjeenvaihtoon, se tulee tehdä anonyymillä sähköpostiosoitteella. Ihan jo oman turvallisuudenkin vuoksi, kaikki nuo veijarit eivät ole ihan harmittomia.

Kaikille ei ole päivänselvää edes se, että netissä ei voi voittaa Lotosta 20 miljoonaa euroa, jos ei ole itse osallistunut mihinkään.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Kaikille ei ole päivänselvää edes se, että netissä ei voi voittaa Lotosta 20 miljoonaa euroa, jos ei ole itse osallistunut mihinkään.

Toisaalta ketjun otsikosta voisi hieman päätellä, että kyseessä on vain ja ainoastaan huijarin vedättäminen. Jos siis joku lukee tästä ketjusta moisen nigeriankirjeen, ja vastaa siihen tosissaan/varomattomasti, on käsissämme jo aivan toisen viestiketjun materiaalia.

Toki on totta, että näitä luupäitä löytyy, jotka luulevat, että ovat voittaneet lottoamatta lottopotin jostain Senegalissa tapahtuneesta arvonnasta, mutta epäilen vahvasti, etteivät moiset kuningaspersoonat tähän ketjuun eksy vahingoittamaan pankkitiliään.
 

Carlos

Jäsen
Onpas tässä taas mennyt aikaa kun tämä ketju on ollut hengissä, mutta on jälleen vissiin aika nostaa ylös. Meinasin siis pudota tuoliltani kun luin tämän:

Nigerialaishuijaus vai tuottoisa sijoitus - n 300 000 euroa? - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Otteita jutusta:

"Wilson kertoi Ritaluomalle sijoittavansa Sambian ex-presidentin lesken Regina Chiluban varoja Lontoosta käsin. Ulkomaille sijoitettavien varojen yhdeksi kohteeksi oli valikoitunut Sunny Car Center."

"Neuvottelujen lopputulemana oli se, että Wilson sijoittaisi Chiluban varoja 26,8 miljoonan punnan verran (33,6 miljoonaa euroa)."

"Rahaa on tässä vaiheessa liikkunut vain Hämeenlinnasta poispäin. Sunny Car Center maksoi Wilsonin eteläafrikkalaiselle tilille 268 000 puntaa (336 000 euroa) oikeus-, transaktio- ja muita kuluja varten."

"- Tässä on nyt toisella puolella meidän 300 000 euron riski ja toisella puolella mahdollisuus saada 30 miljoonaa."

Onko näin nuijia ihmisiä IHAN OIKEASTI vielä olemassa? Tuossa kun on KAIKKI mahdolliset nigerialais-huijauksen tunnusmerkit. Ja ei, Sunny Car Centerin tj Markku Ritaluomalle tiedoksi, tässä kun siis EI ole mahdollisuutta saada 30 miljoonaa. Sen sijaan tässä on mahdollisuus maksaa vielä lisääkin yllättäviä kuluja "Mark Wilsonin" Etelä-Afrikkalaiselle tilille.

Voi hyvä luoja sentään.


EDIT: Jaa, tälle olikin jo naurettu naapuriketjussa, mutta eipä se mitään. Olen jo pitkään ihmetellyt että kuka vielä on niin urpo että menee näihin, mutta aina niitä tuntuu riittävän. Usein vielä ihmisiä jotka ihan virkansa puolesta pitäisi olla edes jonkun verran teräviä.
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen jo pitkään ihmetellyt että kuka vielä on niin urpo että menee näihin, mutta aina niitä tuntuu riittävän. Usein vielä ihmisiä jotka ihan virkansa puolesta pitäisi olla edes jonkun verran teräviä.

Niinpä. Luin tuon jutun parikin kertaa läpi, enkä silti ollut uskoa, että noin yksinkertaisia ihmisiä on edes olemassa ja vielä tuossa asemassa. Sinne meni 300 kiloeuroa ja se on ihan oikein se. Bisneksiensä ja tämän "Wilsonin" puolustelu kruunaa koko homman. Äijä ei suostu myöntämään tulleensa kusetetuksi. Noh, rahoja odotellessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös