Näin huijaamme nigerialaiskirjehuijareita

  • 138 450
  • 338

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Lizzy on ihastunut minuun...

"Hello Dear,
How are you? i hope you are fine, my name is Lizzy a lovely girl,i am average in height and fair in complexion ,am a loving, romantic and caring angel. i saw your email today in www.essentialmix.nu and i decide to contact you. i really want to have a good relationship with you. Beside i have a special something i want to discuss with you, so your can reach me back. Hope to hear from you soon. i will send my beautiful pictures to you and also tell you more about my self. I know age and language will not be a bearer to our relationship, what i need is just your love and caring. I will give you my best, bye for now.
Kiss from Lizzy
"

Mitäköhän tässä on taustalla? Ei nyt mikään aivan tyypillinen nigerialaiskirje, mutta eiköhän "your credit card number" tulisi jossain vaiheessa ajankohtaiseksi.

Jos joku haluaa ottaa yhteyttä rakastavaan, romanttiseen ja välittävään enkeliin: lizzyloveeu@yahoo.com
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mitäköhän tässä on taustalla? Ei nyt mikään aivan tyypillinen nigerialaiskirje, mutta eiköhän "your credit card number" tulisi jossain vaiheessa ajankohtaiseksi.

Tai sitten kyseinen henkilö on "scammer". Jos vastaan hänelle niin alat saada rakkauden tunnustuksia ja valokuvia, ja sitten tulee vilpitön pyyntö, että lähetät rahaa hänelle jonkin kansainvälisen pankin tai rahoituslaitoksen kautta matkalippuja ja passia tms. asiapapereita varten, jotta hän pääsee tapaamaan sinua. Ja jos olet niin herkkäuskoinen, että laitat rahaa niin eiköhän neitokainen (tai voihan hän olla mieskin joka vedättää sinua) katoaa rahoinensa.

Niin, mistä tiedän nämä metkut? Kaikkeen jännään sitä törmää kun netissä pyörii ja etsii tietoa "nigeraialaiskirjeista" ja muista huijausmuodoista. Nämä "scammerit" tulevat hyvin usein Länsi-Afrikasta sekä entisen Neuvostoliiton alueelta. Jotkut hyväuskoiset ovat maksaneet jopa useita tuhansia taaloja tai euroja yhdelle huijarille ja jos sama nainen/mies huijaa kymmeniä tai satoja ihmisiä, niin voi päätellä millaisiin tuloihin voi päästä, jos hyvin käy. Kyllä sillä hetken luksuselämää elää jossain Senegalissa, Valko-Venäjällä, Venäjällä etc.

vlad.
 

M10

Jäsen
Menkööt tähän ketjuun äsken saamani sähköposti.


Tervehdys

Nimeni on Freed Huisman, Työskentelen Finance raha tarkastusyksikön täällä
Hollannissa, olemme tarkastuksesta vastaavalle ulkomaan tilinomistajien kaikki eri
pankkien täällä Alankomaissa.

Vuoden viimeinen vuosittainen tarkastus kaikkien eri pankkitilien täällä
Hollannissa, Oma osasto löytyi lepotilassa tili valtava summa US $ 10,500,000.00
(Six Million viisisataatuhatta Yhdysvaltain dollari), joka oli

talletetaan yksi myöhässä Mr.Jerry R. Williams Britannian kansalainen.

Oma tutkimus sain selville, että myöhäinen Jerry R. Williams ei ole tuensaajaa tai
läheistensä hakea rahoitusta. (US $ 10,500,000.00) ja laki maani täällä
Alankomaissa, kun tili on lepotilassa yli

kahdeksan 8 vuotta viranomainen on kaikki taipumus takavarikoida huomioon,

ja voin vakuuttaa teille, että antaa kaikki tarpeelliset tiedot on ja dokumentointi
että me enable us transfer tämä varoja pankkitililtäsi laillisesti without any
problem.I olisi explain better on you on phone keskustelu siitä hearing teiltä as I
odottaa kuulla sinusta pian .

Ystävällisesti kirjoittaa minulle suoraan yhteystietosi minun yksityinen email:
huismannfreed@aim.com

Ystävällisin terveisin,

Freed Huisman

Aika HCH meininkiä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sain tuossa viikko pari sitten firman minulle osoittamaan e-mailiin viestin, jossa sanottiin, että sukulaiseni Adam ***** on valitettavasti kuollut epäselvissä olosuhteissa Beninin tasavallassa. Huvittava seikka tässä viestissä oli ensinnäkin se, että sukunimeni on yksi harvinaisemmista koko Suomessa, vaikka onkin muodoltaan erittäin suomalainen. Lisäksi ainoat Afrikan mantereella asuvat sukulaiseni ovat peräisin Tunisiasta.
Tässä tuo viesti.

-----

SALIFOU SIGO
Associations de Juristes d'Affaires
Bureau 01, B.P. 7594
Cotonou-Benin Republic
Tel: +229-66002338

Attention: *****

Please kindly accept my apology for sending unsolicited mail to you. I believe you are a highly respected personality, considering the fact that I sourced your profile from a human resource profile database on your country. Though, I do not know to what extent you are familiar with events. Well, I am SALIFOU SIGO a Solicitor and the Personal Attorney to Late Mr.Adam *****, a national of your country, who used to work as the Director of Societe Nationale pour la Promotion Agricole(SONAPRA), the major national cotton production company in Benin Republic.

On the 1st of Oct 2004, my client, His wife and their three Children were involved in a car accident Along express-high way. Unfortunately, they all lost their lives. Since then I have made several enquiries to your Embassy to locate any of my client's extended relatives, this has also proved unsuccessful.

After these several unsuccessful attempts, I decided to trace his relatives over the Internet to locate any member of his family but to no avail, hence, I contacted you to assist in repatriating the money and property left behind by my client before they get confiscated or declared unserviceable by the Bank here. These huge deposits were lodged particularly with the AFRICAN INVESTMENT BANK (AI B-SA), where the Deceased had an account valued at about $17.000.000.00 (Seventeen Million Dollars Only).

The Bank has issued me a notice to provide the next of kin or have the account confiscated. Since I have been unsuccessful in Locating the relatives for over Five years now, I seek your consent to present you as the next of kin of the deceased since you have the same last name with him so that the proceeds of this account valued about $ 17.million dollars can be paid to you and then the sharing ratio should be 50% for me and 50% for you, I have all the necessary legal documents that can be used to back up with our claim we will make with the Bank.

All I require is your honest cooperation to enable us seeing this Deal through and I guarantee that this will be executed under a legitimate arrangement that will protect you from any breach of the law.And the way we are going to achieve this is as follows, I will need the following information from you:

Your Full Name and Address,
Your Age,Occupation and Position,
Your Telephone and Mobile for Communication Purpose.

I await your reply as soon as possible.

Best Regards
SALIFOU SIGO

-----

Koska en vastannut Salifoulle tarpeeksi nopeasti, hän päätti lähettää samansisältöisen viestin myös pomolleni, muuttaen tietenkin Adamin sukunimen pomoni vastaavaksi.

Tämä oli muuten ensimmäinen kerta, kun olen saanut tällaisen viestin.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tämähän sopii tähän ketjuun, Michelin-ravintola haksahti nigerialaispetokseen (Kauppalehti.fi).

Ihmisen loputonta tyhmyyttä voi vain äimistellä... Jotkut ne vaan ovat niin sinisilmäisiä, ahneita tai sitten vain tolloja "sijoittaessaan" eli toisin sanoen hukatessaan rahojaan näihin wincapitoihin, ternimaitokapseliverkostomarkkinointeihin ynnä muihin ponzeihin. Onneksi omalla kohdalla ei ole ongelmaa sijoittamisen suhteen kun ei sijoitettavaa ole, ja toisaalta olen säästynyt huijaussähköposteilta ynnä muilta yhtä ovelilta kusetusyrityksiltä. Siis tietääkseni olen.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Voisi kopioida kyseisen nimimerkin juttuja vastaukseksi. Siinä olisi huijarit ihmeissään!
Loistava ajatus. Täytyyhän HCH:n kielellistä riemuvoittoa levittää muunkin maailman iloksi. Minullakin on sähköpostissa vaihteeksi sopiva kohde, kun tällä kertaa sukulainen Burkina Fasosta on menehtynyt lentokoneen syöksyessä alas ja sattumalta tilillä on miljoonia.

Tosin tuossahan on se vaara, että nuo voisivat vaikka ymmärtää HCH:n vastauksia. Suomea kun ne eivät voi olla, niin ehkäpä se on jokin paikallinen heimokeili.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
-----

Koska en vastannut Salifoulle tarpeeksi nopeasti, hän päätti lähettää samansisältöisen viestin myös pomolleni, muuttaen tietenkin Adamin sukunimen pomoni vastaavaksi.

Tämä oli muuten ensimmäinen kerta, kun olen saanut tällaisen viestin.

Älä sano jos vaikka pomosi onkin sinulle sukua! Et vain itse sitä tiedä. Sen takia tarjosi mahdollisuutta myös pomollesi.

Itse olen ajatellut sellaista kusetusta näitä nigerialaisia vastaan että ottaisin tavoitteeksi saada huijarilta rahaa. Esimerkiksi voisi avata paypal-tilin ja sitten väittäisi tälle huija... siis kaukaiselle sukulaiselle että hänen pitää ekana tallettaa muutama lantti minun tilille että tiedän oikean kurssin tjsp. Tai jotain muuta vastaavaa jolla saisi huijarin muutaman euron köyhemmäksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Älä sano jos vaikka pomosi onkin sinulle sukua! Et vain itse sitä tiedä. Sen takia tarjosi mahdollisuutta myös pomollesi.

Ei ole sukua. Onneksi.
Ilmeisesti Salifou oletti, että olen poistanut hänen aiemmin lähettämänsä viestin, sillä hän lähetti samaan mailiin tuon pomolleni osoitetun viestin. Kyseinen sähköposti on sellainen yleinen sähköposti, johon kumpikin eli minä ja pomo tiedämme salasanat.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Hohoo!

Nyt pamahti meikäläisellekin nigerianpoikien postia. Ja oikeen suomeksi:

Mr.Mark Steinert
Securities tutkimus
UBS Investment Bank London
1 Finsburyf Avenue Lontoo EC2M 2PP

Yksityinen Kerro: +447045744589

Rakas ystäväni

Nimeni on Mr.Mark Steinert, UBS Investment Bank Security Research Expert, olen päättänyt pyrkiä luottamuksellista yhteistyötä teidän kanssanne toteutuminen vaatii tässä kuvatut-alle meidän molempien edun ja toivon teidän pitää se alkuun salaisuus, koska liiketoimen luonne, aikana meidän pankki vuosi tilintarkastus, huomasin hakenut / hylätty rahaston yhteenlaskettu punnan 15.000,000.00 puntaa (viisitoista miljoonaa Englannin punta) tilille, joka kuuluu yksi ulkomaisille asiakkaille (Late Terry Ryan) amerikkalainen, joka valitettavasti menetti henkensä ja perheensä, ja United Airlinesin lento 93, joka syöksyi Lounais Pennsylvania 11 syyskuu 2001.


Nyt meidän pankki on odottanut mitään sukulaiset tulevat-up for väite, mutta kukaan ei ole tehnyt. Olen henkilökohtaisesti on hävinnyt etsiminen ja sukulaiset 4 vuotta, olen vilpittömästi teiltä lupaa esitellä teille lähiomaiset / Voiko edunsaajalta kuollut niin, että tuotto tämän tilin arvo on (puntaa 15 miljoonaa brittiläistä Englannin punta) voidaan maksaa sinulle, joka jaamme näitä prosenttimääriä suhde, 60% minulle ja 40% sinulle.


Olen valinnut teitä, koska maantieteellinen sijainti maasi osoite yrityshakemisto täällä Lontoossa kauppakamari, kaikki mitä vaatia teiltä teidän vilpitön yhteistyö, luottamus ja äärimmäisen luottamuksellisina, jotta voimme tehdä tämän tapahtuman onnistuneesti. Vakuutan teille, että tämä liiketoimi toteutetaan nojalla oikeutettu järjestely, joka suojelee sinua rikottu lakia sekä oman maan ja täällä Lontoossa, kun rahasto on siirretty asiakkaan pankkitilille. Kun teidän huomioon ja hyväksyy tämän tarjouksen, toimi heti ja lähettää minulle seuraavat tiedot.


-Koko nimi,
-Sinun yhteyshenkilön osoite ja
-Sinun suora matkapuhelinnumero.
-Sinun Ikä


Tämä tieto auttaa minua ladata tietoja tervetulleiksi pankkiin tietokantaan vastaamaan pankin verkko, joka olet nimetty lähiomaiset / tulee edunsaaja rahasto ja minä opastaa sinua kuinka avointa viestintää pankin ja tehdä vaatimukset edelleen siirtää rahaston teille, huomaa, että meillä on muutama päivä aikaa toteuttaa tämän sopimuksen, ystävällisistä kautta nopeasti oman email (marksteinertubs@hotmail.co.uk)
on erittäin arvostettu.


Kiittää teitä etukäteen nopeasta vastauksestasi.


Terveisin,

Mr.Mark Steinert
Turvallisuus Tutkimus Asiantuntijapalvelut UBS
Finsburyf Avenue Lontoo.


Pitäisköhän keksiä joku Futisforumin tapainen "Kikkarankusetus"-tyylinen vastaisku vai olisiko jollain jotain mielessä. Olis kiva muiluttaa apinaa kunnolla.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pitäisköhän keksiä joku Futisforumin tapainen "Kikkarankusetus"-tyylinen vastaisku vai olisiko jollain jotain mielessä. Olis kiva muiluttaa apinaa kunnolla.

No totta helkkarissa pitää muiluttaa apinaa. Mitenköhän tuon muilutuksen voisi viedä aivan uudelle levelille? Mä voisin toimia jonkinlaisena välikätenä jos tarvitset. Heitä viestiä yyveellä jos keksit jotain. Tästähän voisi tehdä kunnon vastakusetuksen koskaan ja livenä tapahtumat tähän ketjuun. Voittaa BB:n mennentullen:D
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Täytyy kehitellä joku vastaus Mr. Mark Steinertille. Postaan sen tänne, kun olen lähettänyt sen. Pitänee perustaa uusi sähköpostiosoite, mitä käyttää tuon kanssa.

Ja Vanha Len: voisin laittaa sun tietoja menemään kumihuulelle. Vois laittaa jotain malliin: bisnes kumppanini on kiinnostunut myös hankkeesta ja muuta paskaa. Voitais kehittää kimpassa oikein kunnon säätöä : ).
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ja Vanha Len: voisin laittaa sun tietoja menemään kumihuulelle. Vois laittaa jotain malliin: bisnes kumppanini on kiinnostunut myös hankkeesta ja muuta paskaa. Voitais kehittää kimpassa oikein kunnon säätöä : ).

Joku rikollisliiga vois olla kova, jopa mafia. Joku voisi sitten ottaa vaikka jonkun FBI-agentin roolïn, joka koittaa jäljittää näitä viestien lähettelijää. Tämä "agentti", vaikka kyselisi tältä Markilta, että onko hällä tietoa näistä "mafioosoista". Sitten pistetään jotaki nigerian kontakteja ja yhteyshenkilöitä sinne :D.. Vaikka google mapsista joku tapaamispaikka. Sitten ilmoitetaan, että mitäs pelleilyä tämä on, kun herraa ei ilmestynyt paikalle yms...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tiedä onko tämä nigerialainen vai peräti jaappanilainen yritelmä, mutta joku päivä sitten kännykkääni pläjähti tekstari:

"Congratulation. Your mobile phone No has won *£650.000 GBP in Samsung Draw, your pin is [SMG-E10], To claim sen PIN to: claim@samsung draw.com"

Lähettäjä +44 jne.

Ja minulla on Nokia, sekin firman. Kaikenlaista.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Tiedä onko tämä nigerialainen vai peräti jaappanilainen yritelmä, mutta joku päivä sitten kännykkääni pläjähti tekstari:

"Congratulation. Your mobile phone No has won *£650.000 GBP in Samsung Draw, your pin is [SMG-E10], To claim sen PIN to: claim@samsung draw.com"

Lähettäjä +44 jne.

Ja minulla on Nokia, sekin firman. Kaikenlaista.

Perusta johonkin toinen sähköposti esim. nimellä paavo.pissapoika ja laita viestiä kyseiseen osoitteeseen. Kysyt heti ekana että onko jokin huijaus (ei tietenkään ole!) ja sitten, että miten saat rahat?

Jossain kohtaa pyytävät pientä maksua välittömiin kuluihin tms. Varmin merkki kusetuksesta. Kannattaa yrittää silti saada näiltä jotain varmistusta (esim, kuvaa henkilökortista) sillä varjolla että pelkäät tulevasi kusetetuksi. Todennäköisesti saat tökerösti photoshopatun "henkilökortin" vastaukseksi.

Missään tapauksessa ei tietenkään kannata antaa mitään oikeita omia tietoja näille jampoille. Edes tuota "arpa tunnusta". Duh?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja Vanha Len: voisin laittaa sun tietoja menemään kumihuulelle. Vois laittaa jotain malliin: bisnes kumppanini on kiinnostunut myös hankkeesta ja muuta paskaa. Voitais kehittää kimpassa oikein kunnon säätöä : ).

Todellakin. Mä perustan jonkin hyvältä kuulostavan osoitteen.

Joku rikollisliiga vois olla kova, jopa mafia. Joku voisi sitten ottaa vaikka jonkun FBI-agentin roolïn, joka koittaa jäljittää näitä viestien lähettelijää. Tämä "agentti", vaikka kyselisi tältä Markilta, että onko hällä tietoa näistä "mafioosoista". Sitten pistetään jotaki nigerian kontakteja ja yhteyshenkilöitä sinne :D.. Vaikka google mapsista joku tapaamispaikka. Sitten ilmoitetaan, että mitäs pelleilyä tämä on, kun herraa ei ilmestynyt paikalle yms...

Hyvä idea:D Tästähän alkaa kehkeytyä kunnon juttu. Saiskohan niiltä jotenkin rahaa huiputettua...vaikkapa 200 dollaria joihinkin "kuluihin" jotka todistaisivat heidänkin olevan ns tosissaan? Siinäpä saisi kyllä sulan hattuun jos tuollaiseen menisivät.

Tätä asiaa pitää nyt jalostaa.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
No niin herrat,

Mr. Ryhmy Kyrpä on rekisteröinyt sähköpostiosoitteen ryhmy.kyrpa@luukku.com. Ryhmy on Tuhkaluukku Oy:n tj ja valmis ottamaan siivun Mark Steinertin hillot omalle tililleen. Pitäis vissiin luoda vielä Ryhmyn sihteerille Ms. Pillu Hielle oma osoite ja ottaa Ms. Hiki mukaan tsembaloihin.

Näpytellään kumihuulelle viestiä ja katotaan, rupeeko afro lepattamaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No niin herrat,

Mr. Ryhmy Kyrpä on rekisteröinyt sähköpostiosoitteen ryhmy.kyrpa@luukku.com. Ryhmy on Tuhkaluukku Oy:n tj ja valmis ottamaan siivun Mark Steinertin hillot omalle tililleen. Pitäis vissiin luoda vielä Ryhmyn sihteerille Ms. Pillu Hielle oma osoite ja ottaa Ms. Hiki mukaan tsembaloihin.

Näpytellään kumihuulelle viestiä ja katotaan, rupeeko afro lepattamaan.

Kävin avaamassa Mr. Hassu Mutiaisen postin hassu.mutiainen@luukku.com.
Tuota voi käyttää hyväksi miten parhaaksi näet. Rallienglanti antaa myöskin hyvät hupipisteet. Tuo nimimerkki anatsun mainitsema mafia-aspekti kiinnostaisi myöskin suuresti. Hommaan saataisiin mukaan juurikin vaikka FBI tai Interpol. Nyt pitää löytää Ms. Pillu Hiki...palstan naiset huom!
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Ja postia tyrkätty:

Dear Mr. Steiner

I have received Your e-mail from my co-operation partner. He haven't chance to make business with You but I'm very interested to make this business.

So, You have 15.000.000,00 pounds in bank account in London and You need partner, who can be partner with moneys transaction program. And my part will be 40% of this transaction, did I understood right?

Now You have contacted with right person. I have lot of experience of world wide business and I have made succesfull career also with financial business. Because of my experience, I must say first that 40% isn't enough. That kind of transaction programs my fee will be minimum 55%. I don't know, is that ok to You, but I'll wait for Your answer.

I'm arriving in London at week 40 with my secretary, Ms. Pillu Hiki. We have meeting with famous Pershiki Corporation and after that, I'm interested to meet You. I'll be in London max. three days, then I fly to New York to meet Mr. George Huuli-Lerputin from company Kumihuuli Ltd.

So, how will we continue? How does it fit in Your schedule, that we'll meet in London at week 40?

I'm waiting Your answer as soon as possible.

With best regards

Ryhmy Kyrpä
Tuhkaluukku Ltd
Rullahuulistrasse 37 E



Älkää puuttuko englannin kielioppeihin, äkkiä kirjoitettu ja ei ole ihan vahvimpia lajeja. Mutta odotellaan mielenkiinnolla, saako Mr. Kyrpä vastauksia ja miten afro reagoi tuohon Lontoon vierailuun.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ryhmy Kyrpä
Tuhkaluukku Ltd
Rullahuulistrasse 37 E

:D

Muistakaa sitten päivitellä kuulumiset tänne, että tiedetään missä mennään. Toivottavasti toinen puoli ei lyö googleen noita firman nimiä.
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Kyllä sai päivän parhaat naurut tästä ketjusta. :D Aivan loistavaa työtä jätkät, jatkakaa samaan malliin ja päivitelkäähän tänne myös uusimpia käänteitä!
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Ei jumalauta jätkät. Huutonaurua Mr. George Huuli-Lerputtimelle.

Hyvä meno saatu kyllä päälle, joten jatkakaa toki. Mielestäni parhaat muilutukset saa niin, että antaa huijarille kuvan, että hän vie teitä aivan 100-0, mutta hetken kuluttua annetaankin hänen huomata, ettei mikään ole sitä mitä näyttää.

Mielestäni tuo mafia/rikollisliiga muljutus olisi aika upea. Siinä sitten testailtaisiin nigerialaispojan kanttia kun kuulee, että on sekaantunut kansainväliseen tutkintaan tai jotain muuta vastaavaa.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Älkää puuttuko englannin kielioppeihin, äkkiä kirjoitettu ja ei ole ihan vahvimpia lajeja. Mutta odotellaan mielenkiinnolla, saako Mr. Kyrpä vastauksia ja miten afro reagoi tuohon Lontoon vierailuun.

Eipä noista kannata muutenkaan huolissaan olla, todella harva Lad osaa englantia niin hyvin, että puuttuisi johonkin sellaiseen.

Jos kamu käy syöttiin niin se lähtee riemusta kiljuen matkalle jonnekkin, kunhan lupaat tulla paikalle tuhdin rahakassin kanssa. Ja pysyy poissa kusettamasta muita pari päivää.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Yeah!

Rullishan iski viestiä kehiin:

Dear Friend,



Thanks you so much for your kind and swift response to my mail. I really appreciate your kind understanding to assist me achieve this great life opportunity. Before I go ahead and give you more details, I will like to introduce myself very well to you so that you will know whom you are dealing with and for you to have trust in me. I'm a UBS Investment Bank Staff. I work as a Global Head of Equities Research UBS . I married to Mrs. Barbara Abt Steinert,She's also a Banker and was previously a senior banker in the energy section of the Manhattan and London offices of Credit Suisse.

We both have two children, live in Holland Park, west London but also maintain a 350 acre estate in Oxfordshire, Broughton Grange

The major reason I had to go into this transaction is because there is no moral justification for UBS to inherit this fund. All I needed from you is your most honest, sincere and understanding co-operation. I have worked out carefully the modality in which this transaction will be carried out. Besides, as a Global Head of Equities Research of UBS Bank, i have in my possession all relevant information that will back up this claim.

I would want to reiterate that there is nothing about this transaction that will expose you to any breach of law as it will be executed under the ambit of law. UBS Bank will give you all back up in your country that this fund is legal once the fund is transferred to your nominated Bank account. With the full details of the information on how we are going to carry out this transaction which I will send across to you with the documents i have in my possession, there is nothing that will bar the Bank from paying you the funds. So your security here and in your country is wholly assured.

As regards to the Bank's curiosity about your co-relationship with the deceased customer, Mr. Terry Ryan with you, just the provision of the full information of the late customer, the Bank will be convinced that you are the next of kin to Mr. Terry Ryan, Moreover I am here to provide you any other information they might demand. I want you to trust me.You ought to understand me when I tell you that you are protected and that I have all it takes to inherit this fund.

Right now, all I need is your honest and sincere co-operation so that we can carry out this deal through. Regarding your full name and address, I have given it to my lawyer to go and secure all the legal documents in your name. I am going to make arrangements to up-load your data here in our Bank in case of verifications. I want you to assure me of keeping this transaction 100% CONFIDENTIAL AND SECRET, because of my position in the bank.

Do not discuss or get a third party involved as that might jeopardize this life time opportunity for us to make our future bright and also because of my position in the bank. I will also join you immediately the funds gets into your account for sharing according to the modality I proposed. I will also need your help in investing some part of my share in a profitable business venture in your country.

I will be sending an application letter to you which you have to fill properly and send to the bank by email or fax for onward processing and transferring of the Fund to your designated bank account.

Once again, I have to assure you that we will conclude this transaction soonest and this Fund will be successfully transferred to your nominated bank account once you start by contacting the bank today.



I will very happy to met you here in London,although i travel alot as a Global Head of Equities Research,i supervise all the Branches of UBS Bank worldwide.



please proceed immediately and send to me the following information.


-Your Full Name,
-Your Contact Address &
-Your direct Mobile telephone Number.
-Your Age


This information will enable me to upload your data into our bank database to reflect in the bank network system that you are the named next of kin/will beneficiary of this fund and I will guide you on how to open communication with the bank and make the claims for onward transfer of the fund to you

Call me upon receipt of this message for proper discussions and keep this a top secret as this transaction demands.

Regards,

Mr.Mark Steinert



Mobile Number:+447045744589


Mitenkäs edettäis? Pitäisköhän herra Mutiaisen kokeilla välistä vetoa? Voisi ilmoitella että Mutiainen on herra Kyrvän yhtiökumppani ja haluaisi tehdä itse Steinertin kanssa kaupat. Katteltais kuinka innoissaan se olis ku huomaa kaks vedätettävää. Voisi jonkun aikaa vedätellä ja sitten otettais niitä FBI/mafia juttuja mukaan. Miltäs kuulostaa?
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Mitenkäs edettäis? Pitäisköhän herra Mutiaisen kokeilla välistä vetoa? Voisi ilmoitella että Mutiainen on herra Kyrvän yhtiökumppani ja haluaisi tehdä itse Steinertin kanssa kaupat. Katteltais kuinka innoissaan se olis ku huomaa kaks vedätettävää. Voisi jonkun aikaa vedätellä ja sitten otettais niitä FBI/mafia juttuja mukaan. Miltäs kuulostaa?

Ei kannata heti ekana ruveta sille huutelemaan, että täällä on kolmaskin osapuoli mukana, näitä jätkiä on moni muukin kusettanut ennen ja aika helposti ne nykyisin jo lopettaa viestittelyn jos ne tajuaa että joku jekuttaa.

Mr. Mutiainen voisi ottaa kans tahollaan yhteyttä - ja sitten myöhemmin havaitsette, että teille molemilla on yhteydet samaan jamppaan ja sama tarjous, mitäs perkelettä tämä on? Jos jamppa ei kuse siinä kohtaa housuun niin sitten voisi yrittää syöttää jotain mafia/Siperian Spesiaali Poliisi jekkua.

Näin ensi hätään voisit pyytää vähän jotain dokumenttia s-postiin, että voit varmistua tämän pankkiirin hyvistä aikeista. Esim. Terry Ryanin pankkitositetta josta näkee tilin saldon, yms vastaavaa paskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös