Myönteisten asioiden Kerho

  • 674 076
  • 3 372

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jere "Dominik Hasek" Myllyniemi. Ehdottomasti hyvä peli Jereltä, vaikka yksi meni yläkulmaan. Laukaus oli aika täydellinen.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Arvosen potkut ja voitto sarjakarjesta ja sunnuntaina jalleen HIFK kotona. On pakko olla pitkalti paalle 4000 katsojaa, 5000:kin saisi menna rikki.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Arvosen potkut ja voitto sarjakarjesta ja sunnuntaina jalleen HIFK kotona. On pakko olla pitkalti paalle 4000 katsojaa, 5000:kin saisi menna rikki.
Tämän hetkisellä lipun myynnillä kun katsoo netistä niin ehkä se 3500 lähempänä totuutta.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Hienoa että penkin takana ollaan hereillä pitkästä aikaan ja osataan reagoida tilanteisiin. Tähän mennessä homma näyttänyt siltä että toivotaan jotain ihmettä.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Kauden myönteisin asia. Karevaara ei ole kokoonpanossa ollenkaan mukana tänään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hopponen, Ruokonen, Valtonen ja Vuoti. Hyvä esitys kaikilta näiltä. Ennakkoluulotonta ja mukavaa pörräämistä ja tästä palkintona Ruokoselle liigauran avausmaali.
 

Orange Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yhdeksi myönteiseksi asiaksi nostan Pennasen positiivisen esillä olon mediassa viime aikana. Antaa uskottavuutta potentiaalisille uusille pelaajillekin valita HPK.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Positiivista on mielestäni se, että Kapasesta on kirjoittanut jo ainakin Jatkoaika ja Ilta-Sanomat, joka mainitsee myös Janne Lahden.

Lienee monissa asiantuntijapöydissä puheenaiheena lähipäivinä tämä aihe ja ensi kauden joukkue muutenkin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hyvää pöhinää ollut ensi kautta ajatellen. Tuskin maltan odottaa The Massiivista.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin paljon, kuin vituttaakin lukea, näistä loppukauden poissaoloista ja jätkien loukkaantumisista, niin se vituttaa huomattavasti vähemmän, kuin olla niistä lukematta ollenkaan. Ehdottomasti positiivista, että nyt ollaan tultu avoimesti julkisuuteen näiden loukkaantumisten osalta. Lisäksi on hienoa nähdä, vaikka pakon sanelemanakin, nuoret omat kasvatit kokoonpanossa.
 

Lilleman

Jäsen
Päivän Hämeen Sanomissa mainittiin, että uusi tj valitaan kuluvalla viikolla. Uuden toimitusjohtajan kanssa tullaan julkisuuteen ennen kuun puoliväliä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kausikortti B2-katsomoon kaudelle 2016-2017 159€, eli 5,30€ per ottelu.

Tarjous voimassa 10.3. asti eteläpäädyn shopissa.

Oikea suunta. Eiköhän kausikorttien hintapolitiikka ja tarjonta tule muutenkin hieman muuttumaan.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Kausikortti B2-katsomoon kaudelle 2016-2017 159€, eli 5,30€ per ottelu.

Tarjous voimassa 10.3. asti eteläpäädyn shopissa.

Oikea suunta. Eiköhän kausikorttien hintapolitiikka ja tarjonta tule muutenkin hieman muuttumaan.
Mistä sä tuollaisen tarjouksen löysit? Kerhon sivuilla ei näy mitään tai sitten olen sokea.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mistä sä tuollaisen tarjouksen löysit? Kerhon sivuilla ei näy mitään tai sitten olen sokea.
Paikallisessa lehdessä näytti olevan ja Tappara pelissä 100 ensimmäistä saa näköjään ilmaisen siipiaterian KaKutissa.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Mistä sä tuollaisen tarjouksen löysit? Kerhon sivuilla ei näy mitään tai sitten olen sokea.
No tänään ei sitten tuota Hölmölän Kaikua tullutkaan, miten sattuikaan. Muuten noita on vino pino eteisessä odottamassa, että joku kuskais ne paperinkeräysroskikseen.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Paikallisessa lehdessä näytti olevan ja Tappara pelissä 100 ensimmäistä saa näköjään ilmaisen siipiaterian KaKutissa.
Onhan se tuolla Kerhon naamassa toi tarjous, mutta kun ei ikinä tajua mennä kattomaan sieltä näitä juttuja. Itse kun olen pystynyt vielä olemaan ilman naamakirja. Olisi kiva kun nuo tiedotteet / tarjoukset tulisi ensin oikeasti virallisille sivuille, no tämä on tätä HPK:n tiedotuspolitiikkaa.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Onhan se tuolla Kerhon naamassa toi tarjous, mutta kun ei ikinä tajua mennä kattomaan sieltä näitä juttuja. Itse kun olen pystynyt vielä olemaan ilman naamakirja. Olisi kiva kun nuo tiedotteet / tarjoukset tulisi ensin oikeasti virallisille sivuille, no tämä on tätä HPK:n tiedotuspolitiikkaa.
Eiköhän Kerhon toimistollakin ole tutkittu, että kumpi kerää enemmän klikkauksia omat nettisivut vai FB:n sivut. Ja tällä perusteella suunniteltu tuo tiedotuspolitiikka. FB:n kautta tavoittaa suuremman massan nopeammin ja sieltä se leviää helpommin myös muiden saataville. Itse esimerkiksi käyn joka päivä FB:ssä, mutta Kerhon nettisivuilla ehkä kerran viikossa. Ja luulen kuuluvani enemmistöön tässä käytännössä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös