Tämä on positiivisuusketju! Hus hus...Olipa.
Tämä on positiivisuusketju! Hus hus...Olipa.
Olipa.
Väittäisin kyllä ettei pelaa ylivoimaaOlipa.
Tämän hetkisellä lipun myynnillä kun katsoo netistä niin ehkä se 3500 lähempänä totuutta.Arvosen potkut ja voitto sarjakarjesta ja sunnuntaina jalleen HIFK kotona. On pakko olla pitkalti paalle 4000 katsojaa, 5000:kin saisi menna rikki.
Tämän hetkisellä lipun myynnillä kun katsoo netistä niin ehkä se 3500 lähempänä totuutta.
Mistä sä tuollaisen tarjouksen löysit? Kerhon sivuilla ei näy mitään tai sitten olen sokea.Kausikortti B2-katsomoon kaudelle 2016-2017 159€, eli 5,30€ per ottelu.
Tarjous voimassa 10.3. asti eteläpäädyn shopissa.
Oikea suunta. Eiköhän kausikorttien hintapolitiikka ja tarjonta tule muutenkin hieman muuttumaan.
Mistä sä tuollaisen tarjouksen löysit? Kerhon sivuilla ei näy mitään tai sitten olen sokea.
Paikallisessa lehdessä näytti olevan ja Tappara pelissä 100 ensimmäistä saa näköjään ilmaisen siipiaterian KaKutissa.Mistä sä tuollaisen tarjouksen löysit? Kerhon sivuilla ei näy mitään tai sitten olen sokea.
No tänään ei sitten tuota Hölmölän Kaikua tullutkaan, miten sattuikaan. Muuten noita on vino pino eteisessä odottamassa, että joku kuskais ne paperinkeräysroskikseen.Mistä sä tuollaisen tarjouksen löysit? Kerhon sivuilla ei näy mitään tai sitten olen sokea.
Onhan se tuolla Kerhon naamassa toi tarjous, mutta kun ei ikinä tajua mennä kattomaan sieltä näitä juttuja. Itse kun olen pystynyt vielä olemaan ilman naamakirja. Olisi kiva kun nuo tiedotteet / tarjoukset tulisi ensin oikeasti virallisille sivuille, no tämä on tätä HPK:n tiedotuspolitiikkaa.Paikallisessa lehdessä näytti olevan ja Tappara pelissä 100 ensimmäistä saa näköjään ilmaisen siipiaterian KaKutissa.
Eiköhän Kerhon toimistollakin ole tutkittu, että kumpi kerää enemmän klikkauksia omat nettisivut vai FB:n sivut. Ja tällä perusteella suunniteltu tuo tiedotuspolitiikka. FB:n kautta tavoittaa suuremman massan nopeammin ja sieltä se leviää helpommin myös muiden saataville. Itse esimerkiksi käyn joka päivä FB:ssä, mutta Kerhon nettisivuilla ehkä kerran viikossa. Ja luulen kuuluvani enemmistöön tässä käytännössä.Onhan se tuolla Kerhon naamassa toi tarjous, mutta kun ei ikinä tajua mennä kattomaan sieltä näitä juttuja. Itse kun olen pystynyt vielä olemaan ilman naamakirja. Olisi kiva kun nuo tiedotteet / tarjoukset tulisi ensin oikeasti virallisille sivuille, no tämä on tätä HPK:n tiedotuspolitiikkaa.