Eikä myöskään silloin, mikäli Tappara voittaa tuon paikalliskamppailun.Mikäli Kerho voittaa JYPin niin Ilveksen voittaessa Tapparan Ilveksellä ei ole viimeisessä ottelussa panosta. Hyvä vai huono juttu??
Edit.
@Edit oli nopeampi
Eikä myöskään silloin, mikäli Tappara voittaa tuon paikalliskamppailun.Mikäli Kerho voittaa JYPin niin Ilveksen voittaessa Tapparan Ilveksellä ei ole viimeisessä ottelussa panosta. Hyvä vai huono juttu??
Ilveksellä on Kerhoa vastaan panosta, jos Tappara voittaa keskinäisen varsinaisen peliajan jälkeen.
Ilveksellä on Kerhoa vastaan panosta, jos Tappara voittaa keskinäisen varsinaisen peliajan jälkeen.
Tällöin pisteet ovat T 105, I 103, eli Ipan on voitettava Kerho voittaakseen runkosarjan.
Tänään saakin sit katsoa ja jännittää Kerhon peliä eikä tarvi katsoa muiden jengien matseja :)
VAMOS KERHO!
Ja nimenomaan projektiin.Sen verran joutunut käsittelemään jo pettymyksiä tällä Pikkaraisen aikakaudella, että ei tässä jaksa enää.
Myönteistä, että tämä loppui nyt, voidaan vetää henkeä ja alkaa valmistautua uuteen projektiin.
Kyl tää aika jännää nyt oli, mutta I get the point Kylläpäs vituttaa.Toivon mukaan saadaan Liiga auki ja jatkossa Kerhon kohdalla on jotain jännitettävää keväällä.
Olen aina itse inhonnut säälipleijareita konseptina, koska sinne raahautuu yleensä jengejä, jotka ovat vain helppo suupala kärkijengeille.Kyl tää aika jännää nyt oli, mutta I get the point Kylläpäs vituttaa.
Kyllä Kerho tuon jatkoon pääsyn aivan itse on kauden mittaan kussut, turha toivoa muilta almuja, jos ei omaa peliään hoida. Tsemppiä pleijareihin!Näin Tepsin pakko todeta, että meidän sepät ei huomannut että siellä oli peli KooKoota vastaan. TPS ei edes yrittänyt voittaa tuota peliä, joka tietysti kostautui myös HPK:lle. Tästä pahoittelut!
Saksaan meni Plätzerikin
Nyt kun tuo tulevan kauden kovimmat siirrot-ketju on jo täydessä munamittailun vauhdissa, niin eipähän tarvi ainakaan meidän siihen ketjuun aikaamme tuhlata.