Myönteisten asioiden Kerho

  • 672 283
  • 3 365

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Viikonlopun Ilves ja Ässät voittojen myötä herää playoff-asetelmien kannalta positiivinen ajatus: Ei tule oikeastaan mieleen joukkuetta joka olisi myrkkyä HPK:lle. Tappara ja TPS pelitkin olivat lähinnä vaan nihkeitä ja HIFK nyt on todella kovassa lennossa.

Ketään vastaanhan Kerho ei ennakkosuosikkina lähde mutta kaikki mahdollisuudet kovaan taisteluun on.
Haisee 6 pisteen viikolta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sanoisin korkeintaan neutraalia, sillä en itse pääse saunaan tikkien takia.
Sauna, olutta, roseeta ja pienenä miinuksena pari häiriötekijää, mutta onneksi tallenteen saa pauselle.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kyllä Pike nuorista tekee pelimiehiä, kunhan vain omaavat potentiaalia. :-)
Tai kun ei enää ole mitään muita vaihtoehtoja, jossei nyt itse jäälle aio painella.

Ja taas mennään, nyt nyljetään ne poh-josen pedot eikä perseillä!

Positiivista Liukkari nelosessa eli nelosta ehkä uskalletaan taas peluuttaa ja Joly on niin liekeissä, että Raksilan jää alkoi sulaa jo eilen.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Olen käytettävissä urheilujohtajan tehtävään
+ Tärkeä VOITTO!
+ Huomenna Eversti paikan päällä Nordiksella (ennenkin haettu voitto)
+ Lauantaina kotiherkkua paikan päällä

Vaikeiden aikojen keskellä paljon myönteistä!

Mennään ehdottomasti posin kautta.

Tuleva UTJ @Eversti Sandels on paikan päällä kahdessa seuraavassa matsissa. Se on siis kuusi pistettä, ja maailma näyttää lauantai-iltana taas hieman paremmalta paikalta.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Seuraava merkityksellinen ottelu tiedossa paikallisella pallokerholla jo 6,5 kuukauden päästä!

Joukkue ehtii siis varsin hyvin harjoittelemaan ja mekin päästään keskittymään nyt muihin iloisempiin asioihin.

Kiitos HPK kaudesta 2022-2023 - Seurasin teitä innolla, en kuitenkaan nauttinut.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaisi enemmän, jos pitäisi tulla kausikortilla lauantaina peliin. Nyt ei tarvitse, kun olen vielä reissussa. Pienempi vitutus on siis myönteistä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kausi on ohi!

Ei enää turhia toiveita, ei HPK:n pilaamia lauantain saunavuoroja - kauden pettymykset on koettu!

Osaisipa päästää irti, mutta syksyllä varmasti taas jännitetään!

Ei tämä vielä ohi ole alkuunkaan. Jos lopuista peleistä naaraatte täydet pisteet, niin 10 sija lohkeaa ja se on aivan mahdollista. Paljoa ei tässä tarvi ristiin mennä, jännää on!
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei tämä vielä ohi ole alkuunkaan. Jos lopuista peleistä naaraatte täydet pisteet, niin 10 sija lohkeaa ja se on aivan mahdollista. Paljoa ei tässä tarvi ristiin mennä, jännää on!
Kukaan yli 5-vuotias kerholainen ei tohon usko.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei tämä vielä ohi ole alkuunkaan. Jos lopuista peleistä naaraatte täydet pisteet, niin 10 sija lohkeaa ja se on aivan mahdollista. Paljoa ei tässä tarvi ristiin mennä, jännää on!

Joo, tämä joukkue ei kyllä naaraa täysiä pisteitä. Näistä kolmesta viimeisestä todella tärkeästä tumppuun 2 pojoo. Pistelette Sportin siivuiksi tuossa, niin homma on siinä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Nyt oli myönteinen ajatus - kiitos siitä :)

Ei vaan ihan realismia, meidän paras vire on saatu kasaan tähän loppuun - mutta aivan paria poikkeuspeliä lukuunottamatta ailahtelua pelin sisässä on paljon sekä kotona emme todellakaan ole olleet parhaimmillamme. Joten edelleen helvetin jännäksi menee ja hei tiedän teidän tunteen, minä olin heittänyt kirveen kaivoon jo aikoja sitten sekä kironnut Pellin alimpaan helvettiin petturina.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ei tämä vielä ohi ole alkuunkaan. Jos lopuista peleistä naaraatte täydet pisteet, niin 10 sija lohkeaa ja se on aivan mahdollista. Paljoa ei tässä tarvi ristiin mennä, jännää on!

Kyllä, siellä teroittavat jo veitsiään kuuden laukauksen SaiPa ja 0-8 -Sportti. Valmiina laittamaan KooKoon polvilleen ja vikisemään.

Ja edelleenkään tämä Piken sakki ei ole ottanut kolmesta peräkkäisestä pelistä täysiä pisteitä koko kaudella, niin ihan Science Fictionia tollaset "otatte vaan lopuista peleistä täydet pisteet".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös