SouthernSun76
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Tämän päivän myönteisenä asiana voidaan todeta Hallituksen uskallus irtisanoa toimitusjohtaja virastaan ja ruveta etsimään uutta verta vetovastuuseen.
Eikös siihen lasketa aina näissä keisseissä ne ilmaisliput jotka yritys X on ostanut joten jos niitä ostetaan 1500kpl niin yleensä se lasketaan suoraan yleisömäärään. Sama kuin ainakin ajoittain kausikortit, muistattehan viime talviolympialaisten Saipa pelin?En tiedä kuka laski katsojat mut toi yleisömäärä ei todellakaan pidä paikkaansa. Aika monta lippua jäi ilmeisesti lunastamatta.
Erittäin positiivista R.I.P Lemmy valotaululla sekä Mötörheadin tykittäminen ensimmäisessä erässä!Arvostan!
Kuka arvostaa ja kuka ei. Itsehän en tiennyt kyseistä kaveria ennen Googlettelua ja tuskinpa moni muukaan, tai mistäs minä tiedän. Omasta mielestäni nämä muistelut voitaisiin toki unohtaa täysin tai sitten muistellaan myös muita edesmenneitä taiteilijoita. Niin, ja Arkiomaan tilalle voitaisiin vaihtaa siihen pelaajaesittelyintroon tuo Somervuori, toisaalta entisten henkilöitten muistelun kunniaksi se Arkiomaa voisi oikeastaan pysyä siinä.Erittäin positiivista R.I.P Lemmy valotaululla sekä Mötörheadin tykittäminen ensimmäisessä erässä!Arvostan!
Itsehän en tiennyt kyseistä kaveria ennen Googlettelua ja tuskinpa moni muukaan, tai mistäs minä tiedän.
Niin mulle on ihan sama jos se olisi vaikka Lady GaGa joka kuolisi sattumalta pelipäivän paikkeilla, niin soittaa sitä hallissa. Ei noita maailman maineeseen päässeitä artisteja nyt ihan joka päivä kuukahtele. Että ehkä nyt kuitenkin jotain rajaa. Se jos tätä samaa Motörhead juttua tulisi joka pelissä, niin olisi täysin toinen tarina, mutta tätä nyt tuskin tässä haettiin.Kuka arvostaa ja kuka ei. Itsehän en tiennyt kyseistä kaveria ennen Googlettelua ja tuskinpa moni muukaan, tai mistäs minä tiedän. Omasta mielestäni nämä muistelut voitaisiin toki unohtaa täysin tai sitten muistellaan myös muita edesmenneitä taiteilijoita.
Eiköhän sitä hallin valtaväestöä, iällisesti, ole miellytetty ihan riittävästi jo saman ikäpolven supernimien Vexi Salmi&Kassu Halonen Oranssi-renkutuksella, joka omasta mielestäni on jotain niin käsittämätöntä tuubaa, ettei olisi ikinä pitänyt julki päästää ämyreistä.