Myönteisten asioiden Kerho

• 779 666
  • 3 782

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
En tohdi kertoa, kuinka monta vuotta olen Kerhoa kannattanut, mutta en muista todistaneeni mitään tällaista aiemmin. Täysin koomassa ja lannistunut joukkue on herännyt sellaiseen roihuun, että hiki tulee täällä kotonakin, vaikka Hämeenlinna ei ole ihan vieressä. Mahtavaa. Mahtavata. Mahtavuutta.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
En tohdi kertoa, kuinka monta vuotta olen Kerhoa kannattanut, mutta en muista todistaneeni mitään tällaista aiemmin. Täysin koomassa ja lannistunut joukkue on herännyt sellaiseen roihuun, että hiki tulee täällä kotonakin, vaikka Hämeenlinna ei ole ihan vieressä. Mahtavaa. Mahtavata. Mahtavuutta.
Mä muistan. Kausi 2013-2014 ja runkosarjan lopun nousu Ilveksen ohi pleijareihin. Jokereiden ikimuistoinen lähettäminen Koheloon Teemu Rinkisen loppuhetken maalilla. Tasaista vääntöä pelistä toiseen materiaaliltaan ylivoimaisia Kärppiä. Vaikka sarja päättyi 4-0, niin joukkue jätti kentälle kaikkensa.

Niin hienosti kuin nykyinen jengi on kasannut itsensä, niin ihan ei vedä vertoja tuolle ajalle.

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Caron sen sanoi kun sai ritarikypärän pelin jälkeen.

"Lets fucking enjoy the little break".

Tuohan on Russel Crowen hahmon käyttämä gladiaattorin kypärä samannimisestä vuoden 2000 elokuvasta.

Saarisella sen sijaan löytyy maskistaan tyylitelty ritari ts. kattilapää. Selvästi kulttuurin mies/poika, ei voi kuin arvostaa. Pelillisten otteiden lisäksi, siis. Posiketjun asiaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy