Tää bandi-homma onkin hankala pala. Kaikkia ei voi millään miellyttää, joten siis millä houkutellaan kenetkin hallille, siis mikä ryhmä on järkevin/kannattavin/helpoin? Mielestäni on fakta että tämmösellä rokillahan ei sinne kummemmin porukkaa houkutella. Ehkä joo niitä teinityttöjä vaikka sen max 30kpl. Alle 15v liput taitaa olla 5€ kappale, eli 150€ tuotot tulisi heistä, jos siis ihan black/white ajatellaan. Siitä si vaan miettimään paljonko mikäkin bändi veloittaa käynnistään + muut kulut, eli paljonko tulee takkiin/voittoa. Itse käyn kohta kolmeekymppiä ja ei kyllä tule ketään kaveripiiristä mieleen joka esim ks. bändiä digauttelisi. Oluita kyllä juomme hallilla vaikka siellä ei soisi mikään. Ennemmin jonotan oluttani siellä missä tämä pumppu ei ole vieressä esiintymässä.
Luulisin että enemmän toisi väkeä rap, yms scene. Verkkarit sukissaan kulkevat a-ö junnut voisi saada muutaman koulukaverinsakin hallille mukaan jos siellä olisi joku vaikka paikallinen sanailemassa. Varmaan tulisi niitä teinityttöjäkin enemmän näille keikoille. Varmaan olisivat halvempiakin kun ei koko orkesteria tarvitsisi roudata mukanaan. Ja ei sillä itse suomi-rappia kuuntelisin, mutta jos tällä tuottoja haetaan niin mielestäni tie olisi tämä.
Mutta, pääasia että jotain tehdään ja saadaan hallille eloa. Plussat ja peukut toimistolle siitä!
Sitten toiseen aiheeseen mikä liittyy juurikin näihin Ilveksen myönteisiin puoliin. Eli me ei tarvita Anttilaa. Mihinkään.
Täytyy olla aika sokea ja/tai hc marko-fani että rehellisesti hänet laittaisi kolmeen ensimmäiseen ketjuun, ei mitään järkeä. Nolottaa myöntää että tämän kauden neloseen hän sopisi aika hyvinkin. Mutta kenetkä sieltä potkisi pois? Itse en haluaisi luopua kenestäkään.
Joo juu kausi on pitkä ja junnut väsyy yms diiba daabaa, mutta jos jotenkin olisi mahdollista saada markosta vaihdossa kunnon pakki, olisin valmis siihen ihan koska vaan. Kait sen joku ottaisi pakkiinsa vaihdossa vaikka sitten sillä paljon hehkutetuilla EHT-tarinalla mehutettuna.
Totta, en ole mikään marko-fani. Neloseen hänet voisin myöntyä laittaan, vaikka sitten Välimaan tilalle, mutta jos hänestä vaihdossa saataisiin jostain hyvä puollustaja niin lähtisin ilomielin sille tielle.