Tajuaakohan ne sitä edes itse noissa Suomen isoissa medioissa?
Oma (henkinen) kompassi saa olla aika sekaisin jos rinnastaa Turkin tilanteen ja MV-lehden tuolla tavalla
Jos MV-lehteä kiinnostaisi olla oikeasti kriittinen niin poistaisi sieltä sen kuran, noudattaisi journalistiikan ohjeita ja tekisi asiat kunnolla. Toisen tarkoitus on vain solvata ja vihata.
@Kisapuisto tarvitaanko me oikeasti tahoa jonka tarkoitus on vain solvata? Mitä vittua (pun intended) se edistää?
Meinasitko, että Sanoma on mukana siksi että haluaa vaimentaa kritiikin? Sanomaa taitaa kuitenkin kiinnostaa omat tekijänoikeudet, joita MV heidän mukaansa rikkoo.
Onneksi aina on Suomipop, kymmenen uutiset ja Kauppalehti.Tarvitaanko sitten tahoa, jonka on vain tarkoitus halata ja hyysätä? On se sitten MV-Lehti, Yle tai Hesari, niin erittäin alas on taso mennyt. Eivät enää ole uutisia, vaan pelkästään päätoimittajan/omistajan agendan mukaisia klikkiotsikoita tuottavia propagandaoksennuksia.
Jos MV-lehteä kiinnostaisi olla oikeasti kriittinen niin poistaisi sieltä sen kuran, noudattaisi journalistiikan ohjeita ja tekisi asiat kunnolla. Toisen tarkoitus on vain solvata ja vihata.
@Kisapuisto tarvitaanko me oikeasti tahoa jonka tarkoitus on vain solvata? Mitä vittua (pun intended) se edistää?
Huutista näiden kaverien peppukivuille jotka eivät edes lue mv. Sattumalta löytänyt tiensä Iljan FB-sivulle ja pitävät vielä tuota yläasteen röökiringin kingin kitinää hyvänä kuittina. Voiko järkevä ihminen verrata näitä tilanteita toisiinsa. Ei voi.
Eli toisin sanoen, se on ihan teidän suvakkien (ja toki myös valtamedioiden) ansiota että minäkin paatunut rasisti noita uutisia huomasin, te suvakit kun jostain syystä tunnutte seuraavan mielenkiinnolla kaikkea mikä liittyy MV-lehteen. Mua ei vähempää voisi kiinnosta esim. jonkun takkutukkien nettisivut niin paljoa, että yötä päivää seurailisin niiden tilannetta ja postailisin "näin tätään" -juttuja heidän sivuistaan. Teillä sitä intoa kuitenkin riittää, vaikka väitätte lehteä vihaavanne sydämenne pohjasta, mutta ilman teidän älämölöä ja jatkuvaa uutisointia ko. mediaa ei olisi olemassakaan. Kai sen tajuat?
Mistäkö sain tiedon, että MV-lehteä koitetaan sulkea? Tämän palstan eräs suvakki siitä kirjoitteli ja sen kautta löysin uutisen valtamedioista.
No, ihan hyvä että löytyy yksittäisiä, hmm, nuivia, jotka löytävät vihasivuille maltillisten järkikirjoittelijoiden kautta - veikkaisin että noin yleensä sinne kyllä päädytään ihan vaan asian harrastuksesta, sekä öyhöttämisen että siinä sivussa Putinin fanittamisen kautta...
Kyllähän sitä on median kautta takkutukkienkin sivuille tullut päädyttyä kun siellä vastaavasti on tapahtunut jotain merkittävää. Viimeksi kun bussit paloivat, ja oli vissiin lähellä ettei tullut inhimillistäkin vahinkoa, ja sitä ennen kun julkistivat poliisin keskustelupalstan ylläpitäjille lähettämän salassapidettävän tietopyynnön kiekkovierasjuhlien koollekutsujan ip-osoite yms. henkilötiedoista.Eli toisin sanoen, se on ihan teidän suvakkien (ja toki myös valtamedioiden) ansiota että minäkin paatunut rasisti noita uutisia huomasin, te suvakit kun jostain syystä tunnutte seuraavan mielenkiinnolla kaikkea mikä liittyy MV-lehteen. Mua ei vähempää voisi kiinnosta esim. jonkun takkutukkien nettisivut niin paljoa, että yötä päivää seurailisin niiden tilannetta ja postailisin "näin tätään" -juttuja heidän sivuistaan. Teillä sitä intoa kuitenkin riittää, vaikka väitätte lehteä vihaavanne sydämenne pohjasta, mutta ilman teidän älämölöä ja jatkuvaa uutisointia ko. mediaa ei olisi olemassakaan. Kai sen tajuat?
Sul kävi nyt vissiin pieni luku- tai ajatusvirhe lainauksesi kanssa vai pidätkö oikeasti valtamedioita vihasivuina?
Sananvapaus on siitä jännä asia, että se joko on tai sitten ei ole. Mitään välimuotoa ei ole olemassa.
Anteeksi, voisitko hieman selventää?
Saa nähdä ajaako routa jossain vaiheessa porsaan kotiin, vai kauanko onnistuu pakoilemaan.
Äläpäs nimittele minua suvakiksi. Olen melko suvaitsematon ihminen.
Ei kait Ilja mitään pakoile. Osoitteet ja muut yhteystiedot on ihan varmasti poliisien tiedossa ja ihan julkisestikin itse kertoo, missä asustelee ja toimii. Se vaan, että kun siellä maassa missä Ilja majailee, ei asia taida olla niin kovin kummoinen että paikallista poliisia kiinnostaisi häntä kiinni ottaa ja palauttaa Suomeen. Tosin eipä häntä taida olla asian tiimoilta edes tuomittu mistään, joten miksi hänet pitäisi ottaa kiinni?
Hmm, entäs kunnianloukkaus? Jos saisin jostain selville nimesi ja väittäisin sinua julkisesti vaikka pedofiiliksi tmv. niin se olisi siis sananvapautta, mikä on siitä jännä asia, että se joko on tai ei ole?
Ja saisit kunnianloukkaussyytteen jos minua kiinnostaisi sellainen nostaa ja jonkunlaisen tuomion sitten siitä aika varmasti. Eikö vaan? Silti minä en voi millään estää sinua tuollaisia kirjoittamasta tai puhumasta julkisuuteen. En mitenkään. Samoin Ilja saa syytteet ja tuomiot, jos halua ja syytä on. Eikö vaan?
Mitä mieltä Iljan veloista vai muuttiko vapaaehtoisesti Espanjaan?