Tästähän tuli kiinostava ku rasmus alkoi tuohtumaan.. Pakko oli lukea mistä moinen hernepalko meni nenään.
Jessihän voisi käänttä tämän menestys tarinaksi ja olla ylpeä itsestään kun on noussut narkista mallikansalaiseksi siis jos olisi sinut historiansa ja tekojensa kanssa..
Rasmukselta (@mjr)taas melkoista suoritusta tämä tuohtuminen.. Varsinkin sen jälkeen kun olette kuukausi tolkulla kaivelleet odineiden sun muiden historioita ja rinki runkanneet niiden ympärillä.
Jännä että mamukriitikot ovat kallelaan Venäjälle, kuka olisi uskonut.
Siis tämän saman Venäjän, joka työntää turvapaikanhakijoita rajan yli pohjoisesssa?
Odinien rikostaustassa oli kaksi kiinnostavaa seikkaa, joilla oli enimmäkseen huumoriarvoa, koska ne olivat niin pahasti ristiriidassa odinien sanomisten kanssa. Oli naistenhakkaustuomioita ja mamujenhakkaustuomioita, joka oli hauskaa koska ilmoittivat olevansa naistem puollustajia ja lopulta myös pienen sisäisen jaakobinpainin ja sekoilun jälkeen kiistivät olevansa rasisteja.Niin mutku se Jessikkan teko on niinku parempaa rikollisuutta kuin SoO:n johtohahmolla. Se on niinku sillai ihqusti vasemmistolaista=parempaa rikollisuutta. Suvakkien räikeät kaksoisstandardit bongattu. Rasti seinään. Ja jos joltakin Odinin heebolta löytyisi 10 vuoden takaista vastaavaa huumerikostaustaa, niin ilman muuta tottahan toki palstan kommunistit ja suvakkikokkareet antaisivat teon heti anteeksi, koska aikaa on kulunut niin hirmuisesti.
Siis tämän saman Venäjän, joka työntää turvapaikanhakijoita rajan yli pohjoisesssa?
Eiköhän tuo melko sinut noiden kanssa ole. Jännä että mamukriitikot ovat kallelaan Venäjälle, kuka olisi uskonut.
Mitäs pahaa rasmuslaiset suvaitsevaiset tuossa näkevät? Luulisi, että Putler on kiva, kun antaa meille vapaaehtoisesti rikkautta.
Mitä taas Venäjään kallistumiseen tulee niin en nää sitä tarpeeliseksi vaikka olenkin siellä tehnyt töitä ja asunut hyvän tovin. Minusta Venäjä aiheuttaa tällä hetkellä Suomelle melkolailla ongelmia kiristämällä pakolaisilla.. ja ongelmat niiltä osin on vasta alkamassa.
Minusta tuo on vain melkoisen epäisänmaallista, sanoisin jopa nykyajan desanttien tukemiseksi.
Mutta kun toimittajan pääkohde on ollut desanttimediat ja Putinin trollien paljastaminen, niin menee kyllä inan ohi.
Minusta tuo on vain melkoisen epäisänmaallista, sanoisin jopa nykyajan desanttien tukemiseksi.
Itse olen päinvastaista mieltä, Silovikki-johtoinen Venäjä on pidemmällä tähtäimellä suurempi uhka Suomen itsemääräämisoikeudelle, länsieurooppalaisille arvoille(sananvapaus, tasa-arvo etc) sekä rauhalle Euroopassa suurempi uhka kuin mamu-ongelma.
Jännä että mamukriitikot ovat kallelaan Venäjälle, kuka olisi uskonut.
Niin, hyvällä journalistilla on yli 10 vuoden takainen rikostausta - itse asiassa malliesimerkki siitä, miten sisulla ja kovalla työllä voi nousta pahoistakin vaikeuksista tekemään yhteiskunnallisesti merkittävää työtä
Joku voisi kehittää jonkun tonkijan joka lukee nuo mvlehden uutiset, pasteaa ne muualle niin, ettei kyseisellä sivulla tarvitse käydä lukemassa ja näin mainosrahoittamassa sivustoa.
Samaa olen miettinyt että linkkaisivat ennemmin vaikka kuvakaappauksia kuin tuonne "vaihtoehtomediaan", kun en todellakaan halua käydä noiden saitilla.
Jessihän voisi käänttä tämän menestys tarinaksi ja olla ylpeä itsestään kun on noussut narkista mallikansalaiseksi siis jos olisi sinut historiansa ja tekojensa kanssa..
Rasmukselta (@mjr)taas melkoista suoritusta tämä tuohtuminen.. Varsinkin sen jälkeen kun olette kuukausi tolkulla kaivelleet odineiden sun muiden historioita ja rinki runkanneet niiden ympärillä.
Tuosta ekasta ihan samaa mieltä, mutta edelleen kun leikkiin ryhtyy...
Niin, en nyt tiedä, että onko tuo "liian kallista tupakkia" pakolaisten pempun nuoleskelu sen isänmaallisempaa toimintaa
No tässä meillä on sitten pieni mielipide-ero, minä en tuomitse uhrittomia rikoksia.Itselleni on muuten aivan sama jonkun pirinistin tai Odinin heebon tekoset joskus menneisyydessä. Minä tuomitsen joko molemmat tai en kumpaakaan.
Voin puhua vain omasta puolestani, mutta minun reaktioni olisi tismalleen sama: olankohautus.Haluaisin kuitenkin kuulla, että olisiko suvaitsevaiston suhtautuminen täsmälleen sama, mikäli joltakin Odinilta tai tunnetulta kansallismieliseltä haittamaahanmuuttokriitikolta löytyisi identtisesti vastaava rikos vastaavaan aikaan menneisyydessä?
Samalla lailla kun jotkut katsovat auton alle jääneen pieneläimen jäänteitä, Detroit Red Wingsin pelejä tai jotain muuta yhtä etovaa. Meillä jokaisella on perversiomme.Jutut kuitenkin kiinnostaa? Mennäänkö täällä "isot pojat on kertonut" linjalla?
Samalla lailla kun jotkut katsovat auton alle jääneen pieneläimen jäänteitä, Detroit Red Wingsin pelejä tai jotain muuta yhtä etovaa. Meillä jokaisella on perversiomme.