Ja Makis en ole puhunut huippuvalmennuksesta missään kohtaa, vaan hyvästä joka on suoriutunut keskinkertaisesti.
Käsitin, että Makiksen kommentti oli suunnattu minulle. Tietysti jos oletkin minulle vielä tuntematon sivupersoonani, on ihan ok, että vastasit (siis vastasin) puolestani.
Lare-persoonassani olen kuitenkin löytänyt Kärppien huippuvalmennukselle huippuroolin, eli Pikun ja Lehtosen tuoman johtajuuden hedelmistä nauttimisen Kärppä-junan matkustajavaunussa.
Tulevaisuuden ennustaminen on varsin vaikeaa, mutta ennustelen silti, että Kärppäjuna ei jää ruukin asemalle vaan porskuttaa ainakin oulunsaloon asti..
Vittu te Kärpät olette paskaa!!!
Olen kussut 5-6 vetoa(tuhansia euroja)Kärppien menetettyä johtonsa viimeisessä erässä. Tänään viimeksi. Nyt riitti. Niin ja ihan ketjun otsikkoon liittyen, vastaavanlaista munimista en muista vaikka on lätkää seurattu pari vuosikymmentä. Omapa on ollut mokani pelata Kärppien kautta, ei enää.
Niin ja mestaruutta ette voita millään muutoksilla.
Olen kussut 5-6 vetoa(tuhansia euroja)Kärppien menetettyä johtonsa viimeisessä erässä.
Vittu te Kärpät olette paskaa!!!
Olen kussut 5-6 vetoa(tuhansia euroja)Kärppien menetettyä johtonsa viimeisessä erässä. Tänään viimeksi. Nyt riitti. Niin ja ihan ketjun otsikkoon liittyen, vastaavanlaista munimista en muista vaikka on lätkää seurattu pari vuosikymmentä. Omapa on ollut mokani pelata Kärppien kautta, ei enää.
Mitä taas tulee mestaruuksien voittamiseen, tämä kausi on Kärpilta jo mennyt sen osalta, mutta yleensä kaikki on kuitenkin mahdollista, voittihan jo mainitsemani keskisuomalainenkin pikkuseura sen oman mestaruutensa - ja lähes vahingossa.
Junttilan esiintyminen on hieno juttu, toivottavasti saa peliaikaa vielä viikon loppupuolellakin, kun me etelän pelletkin päästään matseja näkemään. Lauantaina A-junnujen pelissä esiintyi kyllä edukseen, ja juttelikin mukavia pelin jälkeen.
Minäkin hölmönä kuvittelin että tauolla olisi jotain keksitty ja peli alkaisi kulkea, ja paskat.
Kumman ajattelit voittavan runkosarjan, Lukko vai KalPa? Meinaan kun runkkarin voittajahan saa sääliplay-offeista heikomman jatkoon menijän ja toiseksi sijoittunut paremman.Pohditaanpa vähän pleijari mahdollisuuksia erilaisiin runkosarjasijoituksiin nähden:
5. vastaan HIFK, Kärpillä välierämahdollisuus
6. vastaan Jyp, laulukuoroon
7./10. vastaan luultavasti Lukko, Kärpillä välierämahdollisuus
8./9. vastaan Kalpa, laulukuoroon
Mielestäni paras mahdollinen skenaario olisi päästä viidenneksi, joka edellyttäisi melko lailla täyttä pistepottia lopuista peleistä. 6. sija olisi huonoin mahdollinen paikka. Säälisijoituksessa oleellista olisi sijoittua siten, että jatkossa vastaan tulisi Lukko.
Kumman ajattelit voittavan runkosarjan, Lukko vai KalPa? Meinaan kun runkkarin voittajahan saa sääliplay-offeista heikomman jatkoon menijän ja toiseksi sijoittunut paremman.
Jos ollaan runkkarissa kymmenes, saadaan varmuudella puolivälierissä runkosarjan voittaja vastaan jos sinne asti päästään. Sijalta seitsemän taas vastaan tulee runkosarjan kakkonen. Jos päädytään sijoille 8 tai 9, on mahdotonta sanoa kuka tulee vastaan koska ei tiedetä toista sääleistä jatkoon menijää.