Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 974 825
  • 21 210
Tila
Viestiketju on suljettu.

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On täysin selvää, että mies kuuli vihellyksen.

Jos tämä on täysin selvää niin voit varmasti todistaa sen tässä nyt?

Loistava kirjoitus? Saanen naurahtaa. Enemmänkin typerä

Kyllä oli. Kirjoittaja ei ole Arsenal fani vaan yleisesti hienon fudiksen fani. Perustele miksi typerä?

Tuomari sabotoi kirjoittajan mukaan tuon ottelun?

Koitappa lukea ihan rauhassa hissukseen ajatuksen kanssa tuo uudelleen. Jos et siihen pysty niin kysy josko äiti auttaisi.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Juuri näin. On hyvinkin lapsellista aloittaa tuomarista vinkuminen välittömästi tappion hetkellä. Se tosiaan on todella lapsellista. Tuomari on ihminen, eikä tänään(kään) ratkaissut hommaa mihinkään suuntaan. Osa tuomioita saattoi mennä väärin, mutta jokaisessa ottelussa menee, oli kyseessä sitten jalkapallo, jääkiekko tai vaikka pesäpallo.

Olen vakaasti sitä mieltä, että tuomarista valittaminen on yksi lapsellisimmista asioista Jatkoaika.comin keskustelupalstalla.

Ei pitäisi väitellä ihmisen kanssa, joka näkee vain oman ajatuksensa aina oikeana, myös pesäpallossa. Yritä nyt ymmärtää, että tuomarityöskentely on aina merkittävässä asemassa, eilen Arsenal kärsi siitä, ensimmäinen punainenhan olisi pitänyt tulla Barcelonalle kurkkuun kiinni tarttumisesta, kyllä myös tuomareita voi arvostella. Itse tuomarina toimiessani kävin jokaisen ottelun jälkeen keskustelun meidän toimintaan seuranneen valvojan kanssa. Silti vaikka täällä arvostellaan tuomareita, niin kukaan ei ole millään tavoin kiistänyt kotijoukkueen paremmuutta, täydellistä paremmuutta. Nyt vain tuomari avitti sitä varmistamalla vierasjoukkueen heikkouden laittamalla ne vielä alivoimalle edelleen mielestäni täysin ilman syytä. Todennäköisesti Arsenal olisi hävinnyt, vaikka olisi itse pelannut kahden miehen ylivoimalla koko pelin. Voittoa ei meistä monikaan odottanut tässä kahden pelin minisarjassa, realistit ja peliä seuraavat tietävät materiaalieron suuruuden kyllä ihan hyvin.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Tulipahan luettua otteluseuranta läpi eilisen pelin osalta ja erittäin mielenkiintoisia kommentteja oli postattu. Kiitokset osallistujille.

Tuomareista voi aina valittaa, mutta kyllähän parempi joukkue meni Barcelona-Arsenal parista jatkoon. Arsenal oli täydellisesti alakynnessä pelasi se sitten kymmenellä tai yhdellätoista pelaajalla.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Alle viikko siiten:

Mielestäni tuossa alle viikon vanhassa viestissä ei kertaakaan mainittu tuomarin ratkaiseen ottelua. Kirjoitin jo eilen illalla, että tuomari on ihminen ja tekee virheitä (aivan kuten ko. Barcan ottelussa jäi lippu nousematta), mutta ei eilen(kään) ratkaissut ottelua.

Jos tuomarivirheen ja tuomarin ratkaiseman ottelun eroa ei sisäistä, niin minun on hankala asiassa auttaa.

Sama pätee true cänädä fänin viestiin, en vinkunut seitsemää sivua tuomarin ratkaisseen ottelua, vaan totesin hänen tehneen pahan mokan, jonka tuomari itsekin myönsi ottelun jälkeen. Tuon virheen myönsi myös pesäpalloliitto, joten siinä mielessä true cänädä fän otti huonon esimerkin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni ei ole yhtään ihme, että kommentit ja näkemykset menevät välillä aivan metsään puolin jos toisin muutenkin kun vaan puolueellisuussyistä, ottaen huomioon että jengi ei tunnu keskittyvän matsin katsomiseen lähes ollenkaan vaan joka tilannetta ollaan tauotta kommentoimassa jatkoajan sivuilla.

Luulisi vievän katselemiselta jotain pois kun jatkuvasti näppis laulaa ja uutta vittuilua ja kommenttia puskee vähän väliä, mutta mikäs siinä jos sillä tavalla tykkää matsia seurata.

Olihan tuo niin kotijengin matsi kun vaan voi olla, mutta loppujen lopuksi yllättävän lähellä oli toisaalta Arsenalkin jatkopaikkaa mm. tuon Bendtnerin paikan myötä. Siitä sisään niin lopputulos olisi ollut jotain todella rajusti pelin kulun vastaista mutta tietenkin täysin ansaittua. No, turha spekuloida, FC Barcelona oli tolkuttomasti edellä kaikessa ja meni ansaitusti jatkoon, ja toisaalta ei kai Bendtnerin voi edes olettaa laittavan noista sisään..
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Mielestäni tuossa alle viikon vanhassa viestissä ei kertaakaan mainittu tuomarin ratkaiseen ottelua.

Mielestäni sinä alkuperäisessä viestissäsi vinguit vain tuomareista valittamisen olevan lapsellista. Otteluiden ratkaisemisesta siinä ei mainittu mitään.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Mielestäni sinä alkuperäisessä viestissäsi vinguit vain tuomareista valittamisen olevan lapsellista.

Sinäkin varmaan ymmärrät eron tuon minun viestini ja Valioliiga/Arsenal-kannattajien eilisten viestien välillä. Jos et, niin kannattaa lukea hiljaa itsekseen tämän ketjun viime sivut uudelleen läpi.

Mainitsin yhdessä viestissä lipun pysyneen yllättäen alhaalla Barcaa vastaan, en väittänyt tuomarien tehneen elämää suuremman pelinhengen vastaisen virheen, jonka seurauksena Barca voitti.

Tunnustat varmaan itsekin, että tuo viestisi oli huomattavasti tunnepitoisemmin ilmaistu, kun kirjoittamasi vaan totesin hänen tehneen pahan mokan.

Tottakai oli, kun tuomari teki virheen, jonka itsekin myönsi. En kuitenkaan spämmännyt ketjua täyteen "tuomari munista hirteen" -viestejä ja hakenut tuekseni jonkun ystäväni blogikirjoitusta.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Tottakai oli, kun tuomari teki virheen, jonka itsekin myönsi. En kuitenkaan spämmännyt ketjua täyteen "tuomari munista hirteen" -viestejä ja hakenut tuekseni jonkun ystäväni blogikirjoitusta.

a) Minua kun lähdit nimittelemään ja minun viestiä kun kerta lainasit, niin tunnustat varmaan sen tosiasian että minä en ole tehnyt noita asioita mitä kirjoitit?

b) En ole jaksanut kahlata ketjua läpi, mutta missä tuli nämä "tuomari munista hirteen" spämmiviestit?

c) Sanoit, että "hakenut tuekseni jonkun ystäväni blogikirjoitusta", pakko kysyä, että millä tavoin tämä on väärin?
 
Viimeksi muokattu:

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Sinäkin varmaan ymmärrät eron tuon minun viestini ja Valioliiga/Arsenal-kannattajien eilisten viestien välillä. Jos et, niin kannattaa lukea hiljaa itsekseen tämän ketjun viime sivut uudelleen läpi.

Sinäkin varmaan ymmärät, kuinka naurettavalta kommenttisi tuomareista vinkumisesta kuullostaa, kun itse olet tuohon toistuvasti syyllistynyt (tässä ei todellakaan ole kaikkia tuotu esille). Jos et, niin kannattaa varmaan kysyä joltain kaverilta.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
tunnustat varmaan sen tosiasian että minä en ole tehnyt noita asioita mitä kirjoitit?

Joo, ei ollut tarkoituskaan väittää niin, että sinä olisit noin tehnyt. Satuin vain vastaamaan sinun viestiisi.

b) En ole jaksanut kahlata ketjua läpi, mutta missä tuli nämä "tuomari munista hirteen" spämmiviestit?

Pointin varmaan ymmärsit. Tuomarin kotiosoitetta tuolla aiemmin kyseltiin.

c) Sanoit, että "hakenut tuekseni jonkun ystäväni blogikirjoitusta", pakko kysyä, että millä tavoin tämä on väärin?

Ei millään, mutta ei ole viisasta esittää Lontoossa asuvan miehen blogia absoluuttisena totuutena tällaisen otteluparin jälkeen.

Sinäkin varmaan ymmärät, kuinka naurettavalta kommenttisi tuomareista vinkumisesta kuullostaa, kun itse olet tuohon toistuvasti syyllistynyt (tässä ei todellakaan ole kaikkia tuotu esille). Jos et, niin kannattaa varmaan kysyä joltain kaverilta.

Lähetä toistuvat vinkumiseni vaikka yksityisviestillä, kun noin varmaa tietoa asiasta kerran löytyy. Ei näyttäisi omat syytteesi enää niin naurettavilta. Jos et tosiaan eroa eilisiin viesteihin tajua, niin oma on häpeäsi.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Lähetä toistuvat vinkumiseni vaikka yksityisviestillä, kun noin varmaa tietoa asiasta kerran löytyy. Ei näyttäisi omat syytteesi enää niin naurettavilta. Jos et tosiaan eroa eilisiin viesteihin tajua, niin oma on häpeäsi.

Mä nyt enempää jaksa, mutta tässä jokunen:
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Muu urheilu - liveseuranta
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Muu urheilu - liveseuranta
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Otteluseurantaketju SM-Liiga 1.2.2011
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Otteluseurantaketju SM-liiga ti 25.1.2011
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Muu urheilu - liveseuranta

Eron tajuan varsin hyvin. Jotenkin vaan koomista, kun sinä tulet avautumaan tuomareista valittamisen olevan yläastetouhua :).

UEFA:n edustaja muuten myönsi ettei mennyt Bussacalla ihan putkeen, oikeuttaako se nyt sitten Arsu fanien kitinän ketjussa? Vrt omat Sotkamo kitinäsi.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Eron tajuan varsin hyvin. Jotenkin vaan koomista, kun sinä tulet avautumaan tuomareista valittamisen olevan yläastetouhua :).

Ehkä olen värisokea, mutta eipä nuo omat viestini vetäneet vertoja yhdellekään eilen tässä ketjussa nähdylle viestille. Hyvä kuitenkin, että myönnät ymmärtäväsi eron. Enkä minä ole koskaan väittänyt päässeeni pois yläasteelta.

Toki Arsenal-faneilla on oikeus valittaa, ainahan sellainen on. Kovin kantavalla pohjalla se vain ei ole, kun oma joukkue roikkui kaksi ottelua pelissä mukana vain sen vuoksi, että toinen ei kyennyt tappamaan otteluparia aiemmin. Toki syy on varmasti mukavampi löytää tuomaristosta kuin esimerkiksi oman joukkueen kyvyttömyydestä päästä Barcelonan alueelle.

Eiköhän tämä ollut tässä, Barca jatkaa vääryydellä. Valitettavasti tuomari vei Arsenalilta jatkopaikan vaikka samaan hengenvetoon jokainen myöntääkin katalonialaisten paremmuuden.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Valitettavasti tuomari vei Arsenalilta jatkopaikan vaikka samaan hengenvetoon jokainen myöntääkin katalonialaisten paremmuuden.

Ehh.. Et sitten kyllä millään tunnu tajuavan. Tuskin kukaan on sanonut, että tuomari vei Arsenalilta jatkopaikkan vaan dumari vei sen viimeisen mahdollisuuden taistella siitä jatkopaikasta. Joko nyt vihdoin sytyttää?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tuskin kukaan on sanonut, että tuomari vei Arsenalilta jatkopaikkan vaan dumari vei sen viimeisen mahdollisuuden taistella siitä jatkopaikasta.

Eihän ne taistelleet reiluun puoleentoista otteluun ennen tuota ulosajoakaan, joten en jaksa uskoa, että olisivat ilman sitä alkaneet taistelemaan jatkopaikasta. Roikkuivat pelissä mukana sen vuoksi, että Busquets laittoi pallon omaan häkkiin.

Ei taida sytyttää vieläkään? Mutta tämä tosiaan tästä aiheesta, en millään jaksaisi vängätä Barcelonan puolesta tämän enempää. Mitään kovin erikoistahan ei itse asiassa edes eilen tapahtunut, muutama maali, ulosajo ja kotijoukkueen voitto Camp Noulla. Rutiinia.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Ehkä olen värisokea, mutta eipä nuo omat viestini vetäneet vertoja yhdellekään eilen tässä ketjussa nähdylle viestille.

Tuomareista saa siis kuitenkin ihan pikkuisen valittaa, ilman että se on lapsellista? Vai mitä tarkoitit?
 

Keyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal FC
Eihän ne taistelleet reiluun puoleentoista otteluun

Arsenal voitti kotipelin 2-1 erittäin hyvällä esityksellä ja eivät silti taistelleet jatkopaikasta missään vaiheessa? Selvä!

On jalkapallossa (ja urheilussa muutenkin) paljon yllättävämpääkin sattunut vuosien saatossa kuin se, että Arsenal olisi mennyt tästä parista jatkoon.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ei ole sitten CL-otteluun nähty AC:n leirissä tarvetta sopiva miten erikoistilanteita puolustetaan ja jos mies vs mies, niin kuka ottaa kenetkin. Nooh mitäs sitä suotta semmoisia.
 

TML

Jäsen
Nopeasti selvisi kupletin juoni Lontoossa. Ekan kahden minuutin jälkeen Spurs on vetäynyt jo omalle alueelle ja Milan pitelee palloa ja hakee tuota vierasmaaliaan.
 

TML

Jäsen
Valencia johtoon Saksassa. 2-1 espanialaisille nyt yhteistulos.

edit. Aika avoimet ovet tuntuu olevan Schalke-Valencia pelissä ja tilanteita piisaa. Tässä sitä palloillan kahden ottelun pauloissa.
 

TML

Jäsen
Olipahan vapari. Schalke tasoittaa 1-1. Lontoossa Milan on vienyt avausjaksoa mutta maaliviivaa lähemmäs eivät ole vielä päässeet. Pato pitäisi heittää tuolta helvettiin vaikken Milanin puolella olekaan.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Spurs lähti kyllä todella passiivisesti puolustamaan tuota vierasmaalijohtoaan, eikä joukkue luonut edes kunnon alkurynnistystä kotiyleisön edessä. Possession oli vähän ennen taukoa 57-43 Milanille, ja tällä menolla Gomesin maalin pysyminen koskemattomana olisi ihme. Toisaalta mitä pidemmälle mennään 0-0:aa sitä enemmän aukeaa Tottenhamillekin paikkoja iskeä vastaan. Bale vielä vastaiskuasenaa vaihdossa.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Noin. Vähän puolustusvoittoisestihan se Sp*rs pelasi, mutta kun Milanin keskikenttä on noin paska niin täysin ansaitusti Tottenham jatkaa.

Ja Farfan kyykyttää Valenciaa.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Manu lähtee rohkeasti 7 pakilla Arsua vastaan:

Van der Sar, Rafael, Smalling, Vidic, Evra, Fabio, Brown, O'Shea, Gibson, Rooney, Hernandez

Arsu: Almunia, Sagna, Djourou, Koscielny, Gibbs, Denilson, Diaby, Wilshere, Nasri,Van Persie, Arshavin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös