Joku on varmaan tuonut Bendtnerille retkituolin tuonne Barcan alueelle niin voi siellä sitten rauhassa istuskella ja odotella palloja.
Potkaisi selvästi vihellyksen jälkeen ja se on varoituksen paikka, tyhmä mies, kun ei malttanut olla turhautumatta.
Sääntökirjassa tuskin mainitaan kohta, jonka mukaan rikkeen pitää antaa mennä sormien läpi, jos ottelu on jollain tapaa ratkaiseva.
Potkaisi selvästi vihellyksen jälkeen ja se on varoituksen paikka, tyhmä mies, kun ei malttanut olla turhautumatta.
Tottakai näin jos sääntökirjaa noudetetaan pilkulleen. Toisaalta jos näin tehtäisiin niin yhtään peliä ei voisi pelata loppuun kun ukot loppuvat.
Tuo toinen keltainen kortti oli täysin ylireagoitu tuomio ja täysin pelin hengen vastainen...
Nimenomaan. Sääntökirjaa TÄYSIN tulkiten ei esim. Dani Alveskaan pelaisi tätä ottelua enään mutta niin se vaan kirmaa tuolla vieläpä ilman korttia alla.
Joissakin tilanteissa sitä pelisilmää tuntuu tietyille joukkueille ja pelaajille olevan kun taas toisille ei.
Joissakin tilanteissa sitä pelisilmää tuntuu tietyille joukkueille ja pelaajille olevan kun taas toisille ei.
Tuo toinen keltainen kortti oli täysin ylireagoitu tuomio ja täysin pelin hengen vastainen...
Turhaan niitä sääntöjä rustataan, jos ei tärkeässä ottelussa tarvitse noudattaa niitä.
Tälle minä en voi mitään, otin vain kantaa van Persien kortteihin, joista kumpikin oli ihan suoraan sääntökirjasta. Turhaan niitä sääntöjä rustataan, jos ei tärkeässä ottelussa tarvitse noudattaa niitä.
Höpöhöpö ja sama vastaus kuin yllä.
Tälle minä en voi mitään, otin vain kantaa van Persien kortteihin, joista kumpikin oli ihan suoraan sääntökirjasta. Turhaan niitä sääntöjä rustataan, jos ei tärkeässä ottelussa tarvitse noudattaa niitä.
Mutta van Persie tuskin olisi saanut sitä ensimmäistä keltaista, jos Alvesille olisi annettu hetkeä aiemmin vielä selvemmästä rikkeestä eli kurkkuun kiinni käymisestä kortti.
Loppuun vielä pakollinen onnea kaikille parca since 08 & messi porukoille.
idiotti.
Lopeta nyt idiotti tuo jauhaminen. Jokainen näki, että Barcelonan keltaiset kortit jäivät jakamatta kiitos kotituomarin, Arsenal sai ne, linja oli erikoinen, mutta normaali tällä kentällä.