Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 974 696
  • 21 210
Tila
Viestiketju on suljettu.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tässä ilmeisesti viitataan Interiin? Oon aina luullut, että manolot on pilkkanimi espanjalaisille.

Aina näköjään oppii jotain uutta. Kai Paul Kemp sitten suuressa viisaudessaan kutsuu espanjalaisia latinoiksi?

Ei ole Interin puolustus oikein vakuuttava.

Jos siinä viitataan portugalilaistuomariin?

Ei Portugali ja Espanja ole sama asia.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Pahasti näyttää kyllä sopupeliltä tää Bayern - Inter matsi. Tai sitten Cesar ja pakit muuten vaan haluavat nähdä maaleja läheltä.
 
Repesin kun Niki Juusela totesi miten Interin puolustus sahattiin rikki hienoilla syötöillä ja samaan aikaan näytetään miten Interin puolustajat syöttelevät keskenään ja sitten antavat pallon Robbenille joka tuhrii hyvän paikan. No joo, sahattiin hienosti omien toimesta...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tyhmäilyhuumorin yritys se ehdotus olikin.

Ahaa, ok. Olin liian tyhmä tyhmäilyhuumoriin.

Aikaa eri näköinen on Inter viime kautiseen verrattuna. Tai no, näinhän se on Serie A:ssa pelannut lähes koko kauden.
 

TML

Jäsen
No ei kyllä ihan paras puoliaika Unitedilta ollut, mutta tärkeintä että 1-0 johto on saatu aikaan ja täten jalka jatkopaikan oven väliin. Pari vaarallista paikkaakin Marseille sai aikaiseksi ja vikat parikymmentä minuuttia vierailijat olivat melko vaarallisia.

O'Shea loukkasi itsensä pelattuaan sitä ennen aika hyvin. Rafael tuli tilalle ja pelasi hyvin. Smalling-Brown ovat olleet ihan ok, Scholes ja Carrick puolestaan mielestäni parhaat. Scholes on ollut aikalailla keskikentän herra tänään.

Tiukka toinen jakso luvassa.
 
En seuraa Serie A:ta, joten havainnot perustuvat pelkästään euro-otteluihin, mutta kylläpä on melkoinen ero Mourinhon Interillä ja Mourinhon jälkeisellä Interillä. Samapa se onko penkin takana Benitez, Leonardo vai joku muu, joka ei ole kuitenkin itse José.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös