Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 973 754
  • 44 018

Dr.Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Caps, NO Saints
"Capvelka" erääntyi maksettavaksi ja runko oli vanha, pientä uudelleenrakennusta joukkue vailla ja ei olisi mestaruudesta pelattu. Pari viimeistä vuotta oli jo receiver osasto todella heikko Bardylla jne. Halusi mennä voittamaan lisää.
Ja halusi nimenomaan, et pystyy voittaan ilman Belicheatia.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Vähän lepsuilua ja tästä 0p, peli edelleen auki.
 

Jenn4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mukavaa että koet jotain omahyväisyyden tunnetta siitä että sanot johtavan joukkueen voittavan pelin. Jos puhutaan tosiasioista niin Bucks ei ole muuten voittanut mitään vielä.
No kai sitä saa veikata miten ottelussa tulee käymään. Tilastot ja todennäköisyydet puolsivat jo tuolloin selvästi Bucsia.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Alkaa olla

"Peli ohi mies, Peli ohi."
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
22 pistettä tosiaan ero. Tosiaan viime vuonna KC teki 21 pistettä vikalla neljänneksellä. Helvetinmoista suunnan muutosta se vaatisi tänään, mutta ei tätä voi vielä pakettiin kirjottaa. Edelleen on todennäköisempää että Bucks voittaa, mutta ei mitään ole voitettu. Brady myös tietää tämän.
 

Fordél

Jäsen
Kun piste-ero on jo noin iso, sekä Chiefsin peli ei toimi ollenkaan niin kyllä peli on selvä. Kyllä urheilussa pitää osata tunnistaa tosiasiat, ja tosiasia on että olin oikeassa jo ekalla puoliajalla kun sanoin ettei Chiefs tästä enää nouse.

Olit varmaan "tietämässä" silloinkin, kun Patrios oli Super Bowl LI:ssa tappiolla 3–28 tilanteessa (...mutta nousi vielä voittoon).
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Ja halusi nimenomaan, et pystyy voittaan ilman Belicheatia.

Niinhän ne väittää. Sanoisin että Bradya kiinnostaa huomattavasti enemmän voittaminen kuin se kenen kanssa se tulee. Patriotsissa se ei olisi ollut mahdollista tällä kaudella ja tuskin seuraavallakaan. Bradyn iässä ei oikein jaksa mihinkään 3 vuoden rebuildiin/retooliin lähteä. Ei siinä olisi ollut järkeä kummankaan osapuolen kannalta.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
No kai sitä saa veikata miten ottelussa tulee käymään. Tilastot ja todennäköisyydet puolsivat jo tuolloin selvästi Bucsia.
Veikata saa aina. Todennäköisyydet muuttuu joka draivin jälkeen. Toivottasti laitoit rahaa Bucksille kun olit niin varma!
 

Jenn4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Olit varmaan "tietämässä" silloinkin, kun Patrios oli Super Bowl LI:ssa tappiolla 3–28 tilanteessa (...mutta nousi vielä voittoon).
En ole katsonut kyseistä ottelua, niin mulla ei ollut omaa dataa kyseisestä ottelusta. Tässä ottelussa minä (ja jokainen muu) näki jo heti ettei Chiefsin hyökkäys toimi kun Bucs puolustaa niin hyvin. Eikä ollut syytä olettaa, että tilanne muuttuisi radikaalisti. Eikä se ole muuttunutkaan.

Veikata saa aina. Todennäköisyydet muuttuu joka draivin jälkeen. Toivottasti laitoit rahaa Bucksille kun olit niin varma!
En harrasta uhkapelejä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Veikata saa aina. Todennäköisyydet muuttuu joka draivin jälkeen. Toivottasti laitoit rahaa Bucksille kun olit niin varma!

2,39 kerroin Tampalle oli ihan hyvä lyödä ennen peliä. Puolustushan aina voittaa mestaruuksia ja kovasti enemmän nuo studio-miehet Tampan puolustusta kehui. Ja sitten hyökkäysosaston tahtipuikkoa heiluttaa GOAT. Mielestäni aika hyvä yhdistelmä.

Mitään en lajista ymmärrä, mutta vedonlyöntipäätös perustui näihin.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jos tietäisivät jenkeissä miten vitun paskoja mainoksia täällä näytetään Superbowlissa, niin varmaan ostaisivat jotain kissavideoita lähetyksen täyteen.

Nyt kaikkien aikojen kvartaali ja peli tasoihin, mulla on jatkoajassa rahaa kiinni!
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
2,39 kerroin Tampalle oli ihan hyvä lyödä ennen peliä. Puolustushan aina voittaa mestaruuksia ja kovasti enemmän nuo studio-miehet Tampan puolustusta kehui. Ja sitten hyökkäysosaston tahtipuikkoa heiluttaa GOAT. Mielestäni aika hyvä yhdistelmä.

Mitään en lajista ymmärrä, mutta vedonlyöntipäätös perustui näihin.
Ei muuten ollut yhtään paskempi kerroin. Kyllähän vedolyöntifirmat yliarviovat Chiefsiä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
En ole katsonut kyseistä ottelua, niin mulla ei ollut omaa dataa kyseisestä ottelusta. Tässä ottelussa minä (ja jokainen muu) näki jo heti ettei Chiefsin hyökkäys toimi kun Bucs puolustaa niin hyvin. Eikä ollut syytä olettaa, että tilanne muuttuisi radikaalisti. Eikä se ole muuttunutkaan.


En harrasta uhkapelejä.

Ottaen huomioon pelinkuva, tilanne, vastus jne. niin aika lailla näki mitä tuleman piti jo ennen taukoa. Toisen neljänneksen loppu ja svingi alko jo sitten konkretisoida asiaa.

2. jakson ekalla draivilla olis pitänyt lähteä rullaamaan ja kääntymään, mutta mikään ei muuttunut, eli tuossa kohtaa se oli sitten jo viimeistä naulaa vaille arkkuun.
 

KooMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Sanokaas nyt mulle onko tuossa nyt muista vaihtoehtoja saada pisteitä kuin tuo potkumaali josta 3 pistettä ja tuo touchdown josta saa 6+1?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei paljoa näytä varvas vaivaavan.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mahomes kyllä nyt yrittää kaikkensa ja ihan ihme asennoista heittelee. Chiefs hyökkäys ei saa mistää kiinni. Miten voi Floridan auringossa sormet olla noin jäissä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Sanokaas nyt mulle onko tuossa nyt muista vaihtoehtoja saada pisteitä kuin tuo potkumaali josta 3 pistettä ja tuo touchdown josta saa 6+1?
TD voi myös lisäpisteen lisäksi valita 2 pisteen yrityksen mikä lähtee 2 jaardin linjalta.
Ja sitten on tietty safety ja 2pt intti yms...
 

Dr.Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Caps, NO Saints
Sanokaas nyt mulle onko tuossa nyt muista vaihtoehtoja saada pisteitä kuin tuo potkumaali josta 3 pistettä ja tuo touchdown josta saa 6+1?
Td jälkeen voi hakea myös kahta pistettä, eli heittämällä/juoksemalla maaliin. Puolutus voi säkittää qb:n maalialueella -> safety 2 pojoo.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Sanokaas nyt mulle onko tuossa nyt muista vaihtoehtoja saada pisteitä kuin tuo potkumaali josta 3 pistettä ja tuo touchdown josta saa 6+1?
Touchdownin jälkeen voi yrittää 2 pisteen yritystä myös 1 pisteen potkun sijaan. 2 pistettä saa myös, mikäli saa pakotettua vastustajan safetyyn.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sanokaas nyt mulle onko tuossa nyt muista vaihtoehtoja saada pisteitä kuin tuo potkumaali josta 3 pistettä ja tuo touchdown josta saa 6+1?

Lisäpisteyrityksen voi tehdä normihyökkäyksenä, mitä se nyt on, kaks jaardia maaliviivasta ja onnistuessaan 2 pojoa.

Safety jossa pallollinen säkitetään omalle maalialueelle myös 2 pojoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös