Kun piste-ero on jo noin iso, sekä Chiefsin peli ei toimi ollenkaan niin kyllä peli on selvä. Kyllä urheilussa pitää osata tunnistaa tosiasiat, ja tosiasia on että olin oikeassa jo ekalla puoliajalla kun sanoin ettei Chiefs tästä enää nouse.
Ja halusi nimenomaan, et pystyy voittaan ilman Belicheatia.
Veikata saa aina. Todennäköisyydet muuttuu joka draivin jälkeen. Toivottasti laitoit rahaa Bucksille kun olit niin varma!No kai sitä saa veikata miten ottelussa tulee käymään. Tilastot ja todennäköisyydet puolsivat jo tuolloin selvästi Bucsia.
En ole katsonut kyseistä ottelua, niin mulla ei ollut omaa dataa kyseisestä ottelusta. Tässä ottelussa minä (ja jokainen muu) näki jo heti ettei Chiefsin hyökkäys toimi kun Bucs puolustaa niin hyvin. Eikä ollut syytä olettaa, että tilanne muuttuisi radikaalisti. Eikä se ole muuttunutkaan.Olit varmaan "tietämässä" silloinkin, kun Patrios oli Super Bowl LI:ssa tappiolla 3–28 tilanteessa (...mutta nousi vielä voittoon).
En harrasta uhkapelejä.Veikata saa aina. Todennäköisyydet muuttuu joka draivin jälkeen. Toivottasti laitoit rahaa Bucksille kun olit niin varma!
Veikata saa aina. Todennäköisyydet muuttuu joka draivin jälkeen. Toivottasti laitoit rahaa Bucksille kun olit niin varma!
Ei muuten ollut yhtään paskempi kerroin. Kyllähän vedolyöntifirmat yliarviovat Chiefsiä.2,39 kerroin Tampalle oli ihan hyvä lyödä ennen peliä. Puolustushan aina voittaa mestaruuksia ja kovasti enemmän nuo studio-miehet Tampan puolustusta kehui. Ja sitten hyökkäysosaston tahtipuikkoa heiluttaa GOAT. Mielestäni aika hyvä yhdistelmä.
Mitään en lajista ymmärrä, mutta vedonlyöntipäätös perustui näihin.
En ole katsonut kyseistä ottelua, niin mulla ei ollut omaa dataa kyseisestä ottelusta. Tässä ottelussa minä (ja jokainen muu) näki jo heti ettei Chiefsin hyökkäys toimi kun Bucs puolustaa niin hyvin. Eikä ollut syytä olettaa, että tilanne muuttuisi radikaalisti. Eikä se ole muuttunutkaan.
En harrasta uhkapelejä.
TD voi myös lisäpisteen lisäksi valita 2 pisteen yrityksen mikä lähtee 2 jaardin linjalta.Sanokaas nyt mulle onko tuossa nyt muista vaihtoehtoja saada pisteitä kuin tuo potkumaali josta 3 pistettä ja tuo touchdown josta saa 6+1?
Siellä arkussa on enemmän nauloja kuin kaksi. Ei riitä edes pelikello Chiefsille.Toinen naula Chiefsin arkkuun.
Td jälkeen voi hakea myös kahta pistettä, eli heittämällä/juoksemalla maaliin. Puolutus voi säkittää qb:n maalialueella -> safety 2 pojoo.Sanokaas nyt mulle onko tuossa nyt muista vaihtoehtoja saada pisteitä kuin tuo potkumaali josta 3 pistettä ja tuo touchdown josta saa 6+1?
Touchdownin jälkeen voi yrittää 2 pisteen yritystä myös 1 pisteen potkun sijaan. 2 pistettä saa myös, mikäli saa pakotettua vastustajan safetyyn.Sanokaas nyt mulle onko tuossa nyt muista vaihtoehtoja saada pisteitä kuin tuo potkumaali josta 3 pistettä ja tuo touchdown josta saa 6+1?
Sanokaas nyt mulle onko tuossa nyt muista vaihtoehtoja saada pisteitä kuin tuo potkumaali josta 3 pistettä ja tuo touchdown josta saa 6+1?
Touchdownin jälkeen voi potkun sijaan yrittää kahta lisäpistettä, eli yksi hyökkäysyritys kahden jaardin päästä maalialueelta. Pallo pitää saada maalialueelle, jolloin tulee se kaksi pistettä.Sanokaas nyt mulle onko tuossa nyt muista vaihtoehtoja saada pisteitä kuin tuo potkumaali josta 3 pistettä ja tuo touchdown josta saa 6+1?
Tässä ottelussa minä (ja jokainen muu) näki jo heti ettei Chiefsin hyökkäys toimi kun Bucs puolustaa niin hyvin.